Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarop kan je dat zien? Netflix?Finale van seizoen 3 van Succession gezien. Na drie seizoenen mag je stellen dat deze serie televisieroyalty is. HBO heeft na Sopranos en The Wire opnieuw een meesterwerk vast.
Hoe goed is die cast ook? Ik kom superlatieven te kort.
Streamz of HBO Max.Waarop kan je dat zien? Netflix?
Heb me er ook doorgeworsteld afgelopen weekend. Tja, en daar is dan 1 mio euro belastingsgeld naartoe gegaan. Zwak. Zowel het acteren, de setting en aankleding, de dialogen, etc. Niets komt geloofwaardig over.Eindelijk door Jan de Lichte geraakt. hopelijk heeft het de VTM niet te véél gekost, want zo slecht...
Beter/slechter dan 'Greatest events of World War II in color" dat ook op Netflix staat?World War II in color
Fantastisch interessant reeks op Netflix. Je zou vergeten dat veel beelden in zwart-wit opgenomen waren, zo goed is het ingekleurd.
Wat een tijd ook, zoveel dingen bijgeleerd.
Indien nog niet gezien:World War II in color
Fantastisch interessant reeks op Netflix. Je zou vergeten dat veel beelden in zwart-wit opgenomen waren, zo goed is het ingekleurd.
Wat een tijd ook, zoveel dingen bijgeleerd.
Heb me er ook doorgeworsteld afgelopen weekend. Tja, en daar is dan 1 mio euro belastingsgeld naartoe gegaan. Zwak. Zowel het acteren, de setting en aankleding, de dialogen, etc. Niets komt geloofwaardig over.
Enfin, buiten die 2 Pruisische soldaten eigenlijk, die hebben een goede prestatie neergezet.
Beter/slechter dan 'Greatest events of World War II in color" dat ook op Netflix staat?
Indien nog niet gezien:
The World At War
![]()
The World at War - Wikipedia
en.wikipedia.org
26-delige serie uit '73 met nog veel ooggetuigen en archiefmateriaal van Pathé News
Zit nog steeds veel materiaal in dat ik nog nooit ergens anders gezien heb.
Fantastische serieWhite Lotus: zalig, hilarisch. Dat dreigend anticiperend deuntje van de intro verdient een oscar.
Rosa Salazar in mijn bed.Wat heeft een mens meer nodig?