Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Sex education 7,5/10

Vriendinnen van mijn vrouw vonden dit allemaal grappig, dus dit eens een kans gegeven.
Initieel stoorde ik me vooral aan de acteurs van 25 die iemand van 16 speelde, al is dit wel meestal het geval.
Maar hoe verder in het programma hoe minder mij dit stoorde.
Er komen wel grappig dingen in, sex is een onderwerp dat mij wel kan boeien.

Het speelt zich wel af in de leefwereld van tieners, daar moet je u wel kunnen overzetten.
Enja, is wel goeie training om u minder ongemakkelijk te voelen als mannen kussen

Finale van seizoen 3 van Succession gezien. Na drie seizoenen mag je stellen dat deze serie televisieroyalty is. HBO heeft na Sopranos en The Wire opnieuw een meesterwerk vast.

Hoe goed is die cast ook? Ik kom superlatieven te kort.
Waarop kan je dat zien? Netflix?

Gisteren begonnen aan silent sea op Netflix. Paar afleveringen gezien. In het begin had ik serieus mijn twijfels, maar is nog wel goed. Niet top, maar ben toch hooked.

World War II in color

Fantastisch interessant reeks op Netflix. Je zou vergeten dat veel beelden in zwart-wit opgenomen waren, zo goed is het ingekleurd.

Wat een tijd ook, zoveel dingen bijgeleerd.

Station Eleven.. reviews zijn wat mixed maar na 7 eps ben ik in ieder geval hooked.

S1 The Silent Sea is een ok tussendoortje. Niet slecht maar ook geen must see.

Eindelijk door Jan de Lichte geraakt. hopelijk heeft het de VTM niet te véél gekost, want zo slecht...
Heb me er ook doorgeworsteld afgelopen weekend. Tja, en daar is dan 1 mio euro belastingsgeld naartoe gegaan. Zwak. Zowel het acteren, de setting en aankleding, de dialogen, etc. Niets komt geloofwaardig over.
Enfin, buiten die 2 Pruisische soldaten eigenlijk, die hebben een goede prestatie neergezet.

World War II in color

Fantastisch interessant reeks op Netflix. Je zou vergeten dat veel beelden in zwart-wit opgenomen waren, zo goed is het ingekleurd.

Beter/slechter dan 'Greatest events of World War II in color" dat ook op Netflix staat?

World War II in color

Indien nog niet gezien:

The World At War

26-delige serie uit '73 met nog veel ooggetuigen en archiefmateriaal van Pathé News
Zit nog steeds veel materiaal in dat ik nog nooit ergens anders gezien heb.

Brand New Cherry Flavor

Hier had ik echt heel veel plezier aan. Ticks every box als het aankomt als breinloos fucked up vertier. Leuke soundtrack ook. En een crush gekregen op Rosa Salazar. Wat heeft een mens meer nodig?

Heb me er ook doorgeworsteld afgelopen weekend. Tja, en daar is dan 1 mio euro belastingsgeld naartoe gegaan. Zwak. Zowel het acteren, de setting en aankleding, de dialogen, etc. Niets komt geloofwaardig over.
Enfin, buiten die 2 Pruisische soldaten eigenlijk, die hebben een goede prestatie neergezet.

Beter/slechter dan 'Greatest events of World War II in color" dat ook op Netflix staat?

Het was me nog niet opgevallen dat er nog een 'In Colour' reeks was.
Ik doelde dus ook op 'Greatest Events of World War II in Color'. De 'Road to Victory' heb ik nog niet gezien.

Indien nog niet gezien:

The World At War

26-delige serie uit '73 met nog veel ooggetuigen en archiefmateriaal van Pathé News
Zit nog steeds veel materiaal in dat ik nog nooit ergens anders gezien heb.

Bedankt voor de tip! Inderdaad ook nog niet gezien.

Op aanraden van iemand hier in deze thread gisterenavond eens begonnen aan Maid.
Hier blijf ik zeker naar kijken.

De laatste tijd wat Koreaanse series bekeken:

Hellbound: 7/10

Dr. Brain: 7,5/10

The Silent Sea: 6,5/10

De minste van de drie, de spanning verdwijnt op het laatst en de verklaring van "het" is niet bevredigend.

The Killing, halverwege seizoen twee opgegeven. Serie gaat gewoon van de ene naar de andere red herring en erg interessant zijn de personages ook niet.

Arcane
Heb helemaal niks met League of Legends (buiten mijn korte TFT periode), maar heel erg genoten hiervan! De art-style, voice acting en het verhaal deden het voor mij. En dan het summum (of twee summa): 1) de relatie tussen Silco en Jynx, zo mooi en zo goed in beeld gebracht en 2) Jynx haar descent into madness!
Deze toont trouwens ook hoe je een seizoensfinale maakt, in tegenstelling tot het teleurstellende tweede seizoen van The Witcher. De laatste scene is gewoon *chef’s kiss* en Sting maakt het compleet!

Eerste aflevering van The Wheel Of Time. Ik weet niet wat ik er van moet denken, halverwege in slaap gevallen :unsure:

Terug
Bovenaan