Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

bezig met het laatste seizoen van Breaking Bad

heb nu ook gemerkt dat er nog een spin-off serie is gemaakt, Better Call Saul en een film, El Camino
kan ik nu beter eerst de film kijken of de spin-off serie om het beste het verhaal te volgen?
Better Call Saul is geweldig. In welke volgorde maakt niet zo heel veel uit. Denk dat het alletwee los van elkaar staat (als ik het me goed herinner).

De film is een rechtstreeks vervolg.
De serie is een prequel in hetzelfde universum: er komen wel wat characters in die ook in Breaking Bad kwamen. Maar eigenlijk heb je geen voorkennis nodig om daar aan te beginnen.

Wat je eerst ziet speelt geen rol, al zou ik persoonlijk eerst de film zien. Dan is het verhaal van Breaking Bad/Jesse afgerond.

Better Call Saul is geweldig. In welke volgorde maakt niet zo heel veel uit. Denk dat het alletwee los van elkaar staat (als ik het me goed herinner).
Lijkt me toch wel leuker om eerst BB te bekijken, omdat je je beter kan inleven en weet hoe het met bepaalde personages gaat aflopen (in BB dan) op langere termijn. Zo is het tenslotte ook "tot stand" gekomen.

Edit: film er idd wel tussen dan

Lijkt me toch wel leuker om eerst BB te bekijken, omdat je je beter kan inleven en weet hoe het met bepaalde personages gaat aflopen (in BB dan) op langere termijn. Zo is het tenslotte ook "tot stand" gekomen.
Uiteraard, maar daar is hij mee bezig. De vraag was wat hij erna het beste ziet.

Office US S1 was hard om erdoor te geraken maar eens S2 begon zat ik al snel aan het einde van S3.. in S4 zijn de afleveringen wat langer en vind het niveau terug naar beneden.. wordt het terug goed?

Alles Kan Beter S1-2 (Streamz) nog eens herbekeken. Humor blijft nog steeds overeind imo. Programma is eigenlijk 1 grote tijdscapsule aangezien het vooral op de actualiteit inspeelde. Voelde me met momenten terug 17-18 jaar :D

Only murders in the building.
Whodunnit story met Steve Martin, Martin Short en Selena Gomez in de hoofdrol. EP03 net afgelopen en smaakt naar meer 👌🏻

Wij hebben 2 afleveringen gezien: na de eerste aflevering waren we licht geïntrigeerd, maar de tweede kon ons niet echt boeien en we hebben dus afgehaakt.
Eerste 2 afleveringen werd de setting gecreëerd en moest je wat wennen vond ik, vanaf de derde aflevering beginnen ze langs de verdachten te gaan (eerst bij die kattenmens) en daar toch paar keer strike gelegen :) Alle afleveringen duren ook “maar” een goeie 30 minuten dus daarom goed als tussendoor om nog even te ontspannen.

Overlaatst dopesick uitgekeken, echt heel goed! Dan S4 van the expanse uitgekeken, ook heel goed, nu met S5 bezig. Maandag ga ik met men zoontje Spiderman zien in de Kinepolis, benieuwd!(edit, ow, dat van Spiderman hoort eigenlijk niet in dit topic 😅)

Seizoen 7 van Homeland gezien. Ik heb gezien dat de reeks verdwijnt van Netflix op 31/12, dus nog snel die laatste twee seizoen erdoor jagen. Blijkbaar is het al vier jaar geleden dat ik seizoen 6 heb gekeken. Ik weet daar jammer genoeg niet alles meer van, maar bon. Blijft toch een genre waarvan ik graag series kijk, dus kon me wel pruimen. Carrie & Saul dragen ook gewoon echt deze serie. Hoewel ik geen absolute fan ben van het personage Carrie, moet ik wel zeggen dat haar personage fantastisch wordt gespeeld door Claire Danes. Zonder twijfel een van de beste actrices die ik al ben tegengekomen in een serie.
Seizoen 8 en meteen ook het laatste seizoen twee dagen terug ook afgerond. Een stuk interessanter dan het vorige seizoen vind ik, de eerste paar afleveringen vind ik ook zeer sterk. Daarna wordt het iets of wat rommeliger imo, een paar zaken die beter uitgewerkt hadden kunnen worden maar al bij al wel een goed slotseizoen. De finale en de slotscènes vind ik ook vrij goed gedaan. Sterke serie die ik iedereen wel kan aanraden.

The silent sea
Tot afl 3 gekeken vandaag. En echt wel de moeite tot nu toe
Sf/thriller met redelijk acteerwerk (voor koreanen)
Nu maar hopen dat het geen einde van mijn kl** heeft

Seizoen 8 en meteen ook het laatste seizoen twee dagen terug ook afgerond. Een stuk interessanter dan het vorige seizoen vind ik, de eerste paar afleveringen vind ik ook zeer sterk. Daarna wordt het iets of wat rommeliger imo, een paar zaken die beter uitgewerkt hadden kunnen worden maar al bij al wel een goed slotseizoen. De finale en de slotscènes vind ik ook vrij goed gedaan. Sterke serie die ik iedereen wel kan aanraden.

Heeft een andere provider de licentie van Homeland te pakken? Ik moest ook nog de laatste 2 seizoenen zien.

Terug
Bovenaan