Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat op m'n to watch lijst.Yellowstone, seizoen 4: laatste aflevering net gekeken. Best weer een sterk seizoen. Finale iets minder en ook iets minder t.o.v. finale van vorig seizoen. Toch blij dat ik dit indertijd ben beginnen volgen.
Is datIk heb net het zesde en voorlaatste seizoen gezien van SoA. Zeer voorspelbaar seizoenseinde voor een redelijk onvoorspelbare serie, maar ik was er toch even niet goed van.
.Is datWant dat zag ge indeed aankomen maar was wel een gut punch van formaatwaar Ope sterft?.
Ahja datte. Ik vond dat seizoen en dat erna (= het finale?) eigenlijk niet meer goed.Das S5, S6 is Gemma die Tara verzuipt in de pompbak terwijl ze met een bbq-vork in haar kop steekt.
6 vond ik nog best goed 7 werd het wat voorspelbaar maar de descend into madness en de laatste 4 a 5 afleveringen maakte veel goedAhja datte. Ik vond dat seizoen en dat erna (= het finale?) eigenlijk niet meer goed.
Ik ben aan het wachten om ze te bingen.3 afleveringen van s6 gezien van the expanse, straks 4de, vrijdag 5de, en volgende week vrijdag laatste aflevering dan. Maar is het daarna afgelopen? Is dit echt de final season? Toch wel spijtig, this echt goed!
Ik ben aan het wachten om ze te bingen.
Maar het is idd helaas gedaan. Er is nochtans nog genoeg verhaal om een seizoen of twee extra te maken, maar misschien is het beter om in schoonheid te eindigen.

House of Cards
Ben nu aan S5, maar het mag stilletjes aan beginnen aflopen. Het begint beetje te langdradig te worden.
Heb er toch weer van genoten! Soms is het wel een beetje cheesy en voorspelbaar, maar toch blijft het een topserie!Cobra Kai :') serie neemt zichzelf niet te serieus, da mag ook ne keer

?
.