Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Yellowstone, seizoen 4: laatste aflevering net gekeken. Best weer een sterk seizoen. Finale iets minder en ook iets minder t.o.v. finale van vorig seizoen. Toch blij dat ik dit indertijd ben beginnen volgen.

Ik heb net het zesde en voorlaatste seizoen gezien van SoA. Zeer voorspelbaar seizoenseinde voor een redelijk onvoorspelbare serie, maar ik was er toch even niet goed van.

Ik heb net het zesde en voorlaatste seizoen gezien van SoA. Zeer voorspelbaar seizoenseinde voor een redelijk onvoorspelbare serie, maar ik was er toch even niet goed van.
Is dat
waar Ope sterft?
Want dat zag ge indeed aankomen maar was wel een gut punch van formaat :eek:.

3 afleveringen van s6 gezien van the expanse, straks 4de, vrijdag 5de, en volgende week vrijdag laatste aflevering dan. Maar is het daarna afgelopen? Is dit echt de final season? Toch wel spijtig, this echt goed!

3 afleveringen van s6 gezien van the expanse, straks 4de, vrijdag 5de, en volgende week vrijdag laatste aflevering dan. Maar is het daarna afgelopen? Is dit echt de final season? Toch wel spijtig, this echt goed!
Ik ben aan het wachten om ze te bingen.

Maar het is idd helaas gedaan. Er is nochtans nog genoeg verhaal om een seizoen of twee extra te maken, maar misschien is het beter om in schoonheid te eindigen.

Ik ben aan het wachten om ze te bingen.

Maar het is idd helaas gedaan. Er is nochtans nog genoeg verhaal om een seizoen of twee extra te maken, maar misschien is het beter om in schoonheid te eindigen.

Iemand die zowel de boeken gelezen heeft en de serie heeft gezien?

Ik heb voorlopen enkel het eerste seizoen gezien. Daarna beslist om de boeken eerste te lezen. Maar dat zal wel nog een tijdje duren.

House of Cards

Ben nu aan S5, maar het mag stilletjes aan beginnen aflopen. Het begint beetje te langdradig te worden..

Cobra Kai S4

1 tot 3 was goed, maar S4 begint een beetje wat afgezaagd te worden.. Manier van spreken: er gebeurt iets klein, de andere ziet het en wordt jaloers en de bal begint weer te rollen zoals S1 tot en met S3. Vooral met Johnny en Daniel. Waarom kunnen die kapoenen het nu niet samenleggen? Begint beetje uitgemolken te worden. Blij dat Terry Silver er terug is, acteur kan na zo'n lange tijd perfect zijn rol terug opnemen en ook zonder te acteren in die tijd ! Moet zeggen dat ik op youtube hun gesprekken heb gezien en Johnny is in het echt wel een reuze sympathieke vent terwijl Ralph graag iedereen onderbrak en vrij vol over zich was:D

The Handmaid's Tale seizoen één eindelijk afgewerkt.

Zeer goeie reeks, smaakt naar meer. Iets te zwaarmoedig en traag om te bingen maar puike opener van een reeks.

They should have never given us uniforms if they didn't want us to be an army :love:

Seinfeld uitgekeken vorige week.
Goede serie, maar ik ben mij tot het einde blijven ergeren aan Jerry zijn slecht acteren :p
Zal wel iets worden dat ik regelmatig eens herbekijk. Friends/HIMYM/That 70s Show/Big Bang zijn zo mijn go to reeksen die gemakkelijk wegkijken en waar ik niet constant bij moet opletten. Deze gaat er ook bij mogen ^^

Nu van mijn crush op George afgeraken :unsure:

Gisteren begonnen met Golden Girls.
Wel iets voor mij, enorm veel sarcasme.
Enige dat ik moeilijk vind is dat ik de hele tijd denk van "iedereen in die serie is dood". :unsure:

Laatste seizoen van Cobra Kai uitgekeken. Was wel genieten met momenten en andere momenten vrij voorspelbaar. Heb wel het gevoel dat ze het serieus aan het uitmelkem zijn zoals alles tegenwoordig.

Finale van seizoen 3 van Succession gezien. Na drie seizoenen mag je stellen dat deze serie televisieroyalty is. HBO heeft na Sopranos en The Wire opnieuw een meesterwerk vast.

Hoe goed is die cast ook? Ik kom superlatieven te kort.

Drie seizoenen van You.
Zijn die mensen werkelijk zo in NY en LA en in de prachtige woonwijken :help:?
Leuk om sommige dames te bekijken en op eentje na, allemaal zo irritant.
Joe vond ik nog wel cava en ik kan wel begrijpen dat hij bepaalde zaken uitvoert :unsure:.

Terug
Bovenaan