Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Love that show. Spijtig dat die op disc zo moeilijk te vinden zijn.Eindelijk Parks & Recreation aan het kijken, heerlijk!
Waarom bang hartje? Als ge aan S3 begint, gok ik dat ge 1 en 2 al hebt gezien? Dan weet ge toch 100% waar ge u aan kunt verwachten? Of vondt ge 1 en/of 2 strontslecht? Want dan snap ik ni waarom ge 3 kijktMet een bang hartje begonnen aan Cobra Kai S3. Maar bleef boeien en entertainen.
.Ik ben gisteren aan seizoen 2 begonnenMet een bang hartje begonnen aan Cobra Kai S3. Maar bleef boeien en entertainen.

Had schrik dat ze het verhaal gingen uitmelken..Waarom bang hartje? Als ge aan S3 begint, gok ik dat ge 1 en 2 al hebt gezien? Dan weet ge toch 100% waar ge u aan kunt verwachten? Of vondt ge 1 en/of 2 strontslecht? Want dan snap ik ni waarom ge 3 kijkt.
De eerste twee afleveringen van Lupin bekeken. Niet slecht maar het ontbreekt wat aan magie en af en toe laat het plot toch een paar serieuze steken vallen. Ik ben er nog niet uit of ik te streng ben en de serie beoordeel op iets dat ze niet probeert te zijn, dus ik geef het nog wel een paar afleveringen.
Bijvoorbeeld als die inspecteur doorheeft dat twee namen die de dief gekend is allebei anagrammen zijn van Arsène Lupin en dan weggelachen wordt door zijn collega's. Dat is toch belachelijk? Elke normale agent zou dat toch direct als een aanwijzing beschouwen? Zulke zaken trekken mij echt uit het gebeuren.
Ik had hem na de trailer eigenlijk dismissed. Het Frans voelt nogal geacteerd aan..
Seizoen 1 van 24 gisteren uitgekeken.
Waar de plottwists in de eerste helft van het seizoen onvoorspelbaar en spannend waren, waren ze in de tweede helft ronduit idioot.
En dan heb ik het vooral over het geheugenverlies (toppunt van lazy writing), en de nieuwe mol die de voorlaatste aflevering plots de kop opstak. Sloeg nergens op!
Maar goed, al bij al was het wel vermakelijk en ik ga zonder twijfel verder kijken. Maar het zit niet op het niveau van misdaad reeksen als Breaking Bad en The Wire.
Ik kan dat zeker in zijn tijd plaatsen. Daarmee dat ik de eerste seizoenshelft echt wel kan appreciëren. Die eerste mol, dat zat inderdaad goed, en vooral die gangster die zich voordeed als de vader van de vriendin van Kim, dat had ik nooit zien aankomen.Ik ben me ervan bewust dat die serie zo oud is, en dat hoeft voor mij niks negatiefs te betekenenIk kan dat zeker in zijn tijd plaatsen. Daarmee dat ik de eerste seizoenshelft echt wel kan appreciëren. Die eerste mol, dat zat inderdaad goed, en vooral die gangster die zich voordeed als de vader van de vriendin van Kim, dat had ik nooit zien aankomen.
Ik heb dankzij wat Google werk wel gelezen waarom het de 2de helft allemaal wat inzakt (en vergezocht wordt), maar dat blijft toch wel een spijtige zaak.
Zijn dat artikels van toen of artikels die jaren later geschreven zijn? Kwil zo wel wat dingen lezen. Want in 20 jaar is dat echt de eerste keer dat ik zo een "toon" (niks mis mee uiteraard, meningen zijn nu eenmaal niet altijd hetzelfde) zie over ook maar IETS in seizoen 1 van 24. Voor mij en iedereen die ik ken die dat gezien heeft, is dat zowat een perfect seizoen van eender welke serie.
Wel één ding: Op mogelijk seizoen 5 na is elk seizoen slechter als het deze.