Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lang leve fysieke dragers van content: daar kunnen ze niets van wissenDe D&D aflevering met Fat Neil in seizoen 2. Chang deed hier een Drow Elf cosplay maar blijkbaar waren er klachten van mensen die vonden dat dit teveel op blackface leek (en dat was eigenlijk ook een beetje de grap) en netflix wou hier geen risico's nemen en heeft de aflevering er gewoon tussenuit gehaald terwijl dat deze juist wordt gezien als één van de beste community afleveringen.
Wel, ik heb een tweetal maanden geleden community ook nog een keer opnieuw gekeken via netflix en ik dacht constant dat ik op één of andere manier die aflevering had overgeslagen. Ik kon hem toen ook niet meer terugvinden in de afleveringen lijst.Ik heb die althans gezien, en ik heb enkel Community op Netflix gekeken?
Ja, ik vond dat ook een goede serie.Ik ben al even aan het kijken naar Undercover (1e seizoen).
Verrassend sterk voor een Belgisch-Nederlandse productie.
Tom Waes doet het niet slecht, maar ik vind de andere acteurs toch wel vrij duidelijk beter acteren
Vooral Ferry zijn handlanger, die acteur is top.
En is blijkbaar ook nog getrouwd met een fan tijdens zijn verblijf.Idd. Echt een freaky kerel. Wel maf dat die zo lang in death row gezeten heeft.
, onnozele en onnatuurlijke interacties, ...)Nee.Kan iemand mij zeggen waarom Dark zo goed ontvangen is en waarom / of ik moet verder kijken? Ik zit nu aan aflevering 5.
Ik had me verwacht aan een Lynchiaanse Stranger Things over timetravel. Dit zou normaal 100% mijn ding moeten zijn, en de stijl staat mij aan + ik wil wel weten hoe de vork in de steel zit ...
... maar:
- Hetgene mij het meest stoort: Die serie zit helemaal niet moeilijk in elkaar. Ze doen alsof het moeilijk is, en slagen daar enkel in omdat ze een hoop info op een warrige manier brengen. Dat is niet moeilijk omwille van de content hé, dat is moeilijk omdat ze hun verhaal niet goed kunnen brengen.
- Waarom rekken ze alles zo uit? Die 5 afleveringen hebben eigenlijk maar content voor 1,5u. Het wordt allemaal kunstmatig uitgerokken.
- De schrijvers nemen onnozele shortcuts en flauwe trucken om hun verhaal & encounters te doen kloppen (ze laten bewust info niet zien die de karakters wel zien, Ulrich laat zijn deur open staan
, onnozele en onnatuurlijke interacties, ...)
Duseuh, heeft het nut om verder te gaan?
Kan iemand mij zeggen waarom Dark zo goed ontvangen is en waarom / of ik moet verder kijken? Ik zit nu aan aflevering 5.
Ik had me verwacht aan een Lynchiaanse Stranger Things over timetravel. Dit zou normaal 100% mijn ding moeten zijn, en de stijl staat mij aan + ik wil wel weten hoe de vork in de steel zit ...
... maar:
- Hetgene mij het meest stoort: Die serie zit helemaal niet moeilijk in elkaar. Ze doen alsof het moeilijk is, en slagen daar enkel in omdat ze een hoop info op een warrige manier brengen. Dat is niet moeilijk omwille van de content hé, dat is moeilijk omdat ze hun verhaal niet goed kunnen brengen.
- Waarom rekken ze alles zo uit? Die 5 afleveringen hebben eigenlijk maar content voor 1,5u. Het wordt allemaal kunstmatig uitgerokken.
- De schrijvers nemen onnozele shortcuts en flauwe trucken om hun verhaal & encounters te doen kloppen (ze laten bewust info niet zien die de karakters wel zien, Ulrich laat zijn deur open staan
, onnozele en onnatuurlijke interacties, ...)
Duseuh, heeft het nut om verder te gaan?
Ik begrijp de mening wel.
Ik heb seizoen 1 ooit tot aflevering 8 gezien en opgegeven. Daarna opnieuw opgepikt en was hooked, maar seizoen 3 nooit uitgekeken. 't Was te veel en overbodigKan iemand mij zeggen waarom Dark zo goed ontvangen is en waarom / of ik moet verder kijken? Ik zit nu aan aflevering 5.