Muscleduck
Well-known member
Seizoen 2 van Undercover uitgekeken. Nie slecht. Juist de ontknoping vond ik een beetje teleurstellend. Of toch de manier waarop.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Herhaling , Had ze nie beter de “”Fly”” meegenomen als partner op avontuur in het bos .??Saar in het bos , een operator special forces in wording ??
, zeer jammer want voor de rest wel schitterend gemaaktToch al redelijk wat gezien nu van series op streamz. Beste waren imo Rome en Chernobyl gevolgd door Banshee, allen heel sterk. Dan nog
-Westworld, S1 sterk maar van de rest meer van verwacht, zeer verwarrend ook
-His Dark Materials, degelijk maar niets speciaals, niet zo goed als boeken, al is het wel geen makkelijke om te verfilmen
-The wire, ik hou het bij s1, snap wel dat sommigen dit goed vinden maar is wat langdradig soms, te veel dat gedoe tussen agenten en hun bazen steeds
-Boardwalk empire, leuk in het begin maar te veel van hetzelfde, ergens midden S2 gestopt.
-Raised by wolves, begint echt enorm sterk maar dan maken ze er ineens fantasy van, zeer jammer want voor de rest wel schitterend gemaakt
-The magicians, het voelt soms akward maar is toch redelijk leuk en humor die wel mijn ding is, wel compleet belachelijk dat S3 en S4 niet op streamz staan
-Big Little Lies, zeker de moeite om eens te kijken, toch wel harde onderwerpen
-Betty, niet speciaals maar wel leuk om eens te zien
Binnenkort aan white lotus beginnen, daarna weet ik het niet direct meer eigenlijk.

Wordt dat dan steeds beter en beter? Ik zit nu halverwege seizoen 1 en verkies tot nu toe wel nog de film.What we do in the shadows de serie is 10x beter dan de film(die op zich ook niet slecht is). Schitterend!
Seizoen 1 & 2 zijn top. Momenteel halverwege seizoen 3 en vind ik iets minder dan vorige maar nog steeds gewoon goed.Wordt dat dan steeds beter en beter? Ik zit nu halverwege seizoen 1 en verkies tot nu toe wel nog de film.
Om op je bedenkingen te antwoorden:Midnight mass uitgekeken. Heel vermakelijke en interessante horrorserie. Bleef op het einde wel wat op mijn honger, en met vragen zitten.
Enkele bedenkingen in spoiler:
1. De rol van Riley is toch uitgemolken? De eerste afleveringen draaien volledig rond hem, rond zijn ongeluk, dan wordt hij op 't einde van een random episode gebeten, en sterft hij de episode nadien door de zon, gedaan rol, gedaan piste.
2. Idem voor Father Paul, de climax wordt volledig opgebouwd richting zijn personage, om dan ineens "nja, sorry, my bad, fuck it, bye". Rol ineens uitgespeeld.
3. Het deeltje van de engel is wel goed uitgewerkt, maar had graag het mysterie rond die engel/vampier onthuld zien.
Om op je bedenkingen te antwoorden:
1. Hier was ik eigenlijk wel fan van, je verwacht inderdaad dat Riley zo wat het hoofdpersonage is, die niet meer religieus is en het mysterie dus misschien wel kan oplossen. Tot plots hij dan wordt aangevallen door de "engel" en uiteindelijk er niet mee kan leven.
Das zo een beetje met uw verwachtingen spelen en als een verrassing op deze manier komt (want van het schijnbare hoofdpersonage verwacht je niet dat hij sterft met nog 3 afleveringen te gaan) kan ik dat wel waarderen.
2. Hier ben ik het wel een beetje mee eens, ik snap waarom hij tot inkeer komt en hoe, maar het was iets te plots?
3. Enerzijds mee eens, maar anderzijds vind ik het wel ergens cool dat ze een hele vampieren serie hebben gemaakt zonder ook maar 1 keer het woord vampier te gebruiken.
The Terror misschien? (op Prime denk ik, heb enkel seizoen 1 gezien)Sowieso, kan ik wel mee akkoord gaan. Hoe dan ook, meer van dit!
Iemand toevallig nog fijne horrorseries aan te raden? Heb momenteel de hele "haunting of"-serie gezien, en midnight mass.
Hmm, sommige seizoenen van American Horror Story? Heb zelf enkel Roanoke gezien (seizoen 6). Was wel degelijk maar niet van het niveau van de Mike Flanagan series imo.Sowieso, kan ik wel mee akkoord gaan. Hoe dan ook, meer van dit!
Iemand toevallig nog fijne horrorseries aan te raden? Heb momenteel de hele "haunting of"-serie gezien, en midnight mass.
- Brand New Cherry FlavorSowieso, kan ik wel mee akkoord gaan. Hoe dan ook, meer van dit!