Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?
Wij zijn ook beginnen kijken en is idd wel vermakelijke tv. Ze hebben het daar wel goed voor mekaar lijkt me . Op tv lijkt alles utopischer, maar die villa dat ze huren (denk ik, huren?), ben eens op die site gaan zien. Je zit al rap aan €3000 en meer maandhuur. Dat terwijl de verkoopprijs niet significant lager ligt voor gelijkaardige villa's in België.
Seizoen 5 staatop Netflix sinds een paar dagen. Echt een serie zoals Prison Break. Eerste seizoen top, om dan heel snel te bomben. Seizoen 4 was al heel moeilijk om uit te kijken, en seizoen 5 is zowaar nog ongeloofwaardiger. Ondanks dat het maar 5 episodes zijn, heb ik het reeds halverwege de tweede episode afgezet. De bullshit-limiet werd bereikt:
- Hoogzwangere vrouw die man knock-out klopt.
- Diezelfde hoogzwangere vrouwe die diezelfde man (70 kg give or take) doorheen het complex sleurt en van de grond heft. Mijn vrouw kon niet eens de zak met boodschappen dragen toen ze zwanger was, maar die was duidelijk aan het faken nu ik dit zie.
- Bankbedienden en ambtenaren die bij het bekomen van semi-automatische wapens gelijk weten hoe die werken, hoe ze die moeten laden en klaarmaken en hoe ze ermee moeten schieten. Ook granaten en vlammenwerpers kunnen door diezelfde bankbedienden geopereerd worden op momenten van hoge stress.
- Paracommando die bijna 10 keer met de volle kracht op het hoofd van een dikke arbeider klopt, maar die blijft gewoon staan zonder onder de klappen te leiden. Naderhand beweegt die dikke arbeider tijdens het vuistgevecht sneller dan die paracommando en klopt hij hem gewoon knock out. Zijn superpower: hij was kwaad!
- Een of andere rebel army squad werd opgetrommeld en ondanks het feit dat ze bijna allemaal in de gevangenis hebben gezeten, kunnen die nog altijd militaire operaties uitvoeren.
Ongelooflijk hoeveel bullshit de kijker door de strot geramd wordt om de show "spannend" te blijven houden, omdat het plot gewoon aan alle kanten rammelt.
Ik had graag geweten hoe de tv-show afloopt. Misschien over een paar dagen/weken is mijn bullshit-emmer weer leeg en kan ik weer een aflevering of twee kijken.
Zijn er eigenlijk mensen hier die Park Chan-Wooks The Little Drummer Girl hebben gezien? Lijkt me gek dat die zo stilletjes gepasseerd is...
Park heeft al zeker goede dingen gedaan, maar zijn enige wypipo film trok echt op geen kloten dus ben niet zeker of ik aan deze reeks wil beginnen. Is het dan toch een aanrader?
Seizoen 5 staatop Netflix sinds een paar dagen. Echt een serie zoals Prison Break. Eerste seizoen top, om dan heel snel te bomben. Seizoen 4 was al heel moeilijk om uit te kijken, en seizoen 5 is zowaar nog ongeloofwaardiger. Ondanks dat het maar 5 episodes zijn, heb ik het reeds halverwege de tweede episode afgezet. De bullshit-limiet werd bereikt:
- Hoogzwangere vrouw die man knock-out klopt.
- Diezelfde hoogzwangere vrouwe die diezelfde man (70 kg give or take) doorheen het complex sleurt en van de grond heft. Mijn vrouw kon niet eens de zak met boodschappen dragen toen ze zwanger was, maar die was duidelijk aan het faken nu ik dit zie.
- Bankbedienden en ambtenaren die bij het bekomen van semi-automatische wapens gelijk weten hoe die werken, hoe ze die moeten laden en klaarmaken en hoe ze ermee moeten schieten. Ook granaten en vlammenwerpers kunnen door diezelfde bankbedienden geopereerd worden op momenten van hoge stress.
- Paracommando die bijna 10 keer met de volle kracht op het hoofd van een dikke arbeider klopt, maar die blijft gewoon staan zonder onder de klappen te leiden. Naderhand beweegt die dikke arbeider tijdens het vuistgevecht sneller dan die paracommando en klopt hij hem gewoon knock out. Zijn superpower: hij was kwaad!
- Een of andere rebel army squad werd opgetrommeld en ondanks het feit dat ze bijna allemaal in de gevangenis hebben gezeten, kunnen die nog altijd militaire operaties uitvoeren.
Ongelooflijk hoeveel bullshit de kijker door de strot geramd wordt om de show "spannend" te blijven houden, omdat het plot gewoon aan alle kanten rammelt.
Ik had graag geweten hoe de tv-show afloopt. Misschien over een paar dagen/weken is mijn bullshit-emmer weer leeg en kan ik weer een aflevering of twee kijken.
Ik vond het na 1 seizoen eerlijk gezegd al bullshit. Voorspelbare plottwisten hier en daar en altijd heeft de Professor wel een plannetje klaar om die of die zet te counteren. Ben het dan toch maar blijven kijken omdat het ritme wel aanstekelijk is en omdat ik het wil afronden. Dus wellicht hang ik er binnenkort wel aan.
Ik vond het na 1 seizoen eerlijk gezegd al bullshit. Voorspelbare plottwisten hier en daar en altijd heeft de Professor wel een plannetje klaar om die of die zet te counteren. Ben het dan toch maar blijven kijken omdat het ritme wel aanstekelijk is en omdat ik het wil afronden. Dus wellicht hang ik er binnenkort wel aan.
Zijn er eigenlijk mensen hier die Park Chan-Wooks The Little Drummer Girl hebben gezien? Lijkt me gek dat die zo stilletjes gepasseerd is...
Park heeft al zeker goede dingen gedaan, maar zijn enige wypipo film trok echt op geen kloten dus ben niet zeker of ik aan deze reeks wil beginnen. Is het dan toch een aanrader?
Ik heb die gezien (gekocht op dvd) en was er helemaal weg van
Toegegeven: Florence Pugh (die hier fantastisch in is) zat daar voor een groot stuk tussen, maar los daarvan kan ik de serie ten zeerste aanraden! Bronmateriaal is natuurlijk al geweldig, maar ook acteerprestaties en de art direction vond ik zeer te pruimen
edit: Stoker was ook wel goed, vond ik persoonlijk
Ik vind het moeilijk om dingen zoals series of boeken voortijdig te stoppen, zelfs al vind ik het niet zo goed. Ik wil het altijd toch "af" maken. El Casa De Papel is één van de zeldzame dingen die waar ik een aantal afleveringen voor het eind van het eerste seizoen toch gestopt ben. Totaal geen interesse meer in, vond het elke aflevering wat slechter worden.
Het is al een paar jaar geleden dat ik de reeks gezien heb, ik had er veel van verwacht door de cast en regisseur. Uiteindelijk een vrij goeie, smaakvolle verfilming die er niet heel erg uitspringt en voor mij niet zo memorabel was als bijvoorbeeld The Night Manager. Goed geacteerd, schitterende locaties die mooi in beeld gebracht worden en Park Chan-Wook weet er wel spanning en een goed tempo in te houden. Maar zoals pakweg Stoker is het allemaal wel wat afstandelijk waardoor die spanning nooit echt weet te snijden. Ook voor mijn goesting iets te weinig Michael Shannon als ik het me goed herinner. Zoals Pegasus hierboven ook vermeldt, vond ook ik Florence Pugh wel heel goed.
Dexter: Serie 7 uit
Niet slecht maar ook niet wauw. Ik begrijp zeker de fans hun misgenoegen. Serie 1 en 2 waren echt het beste. Dexter begint veel te veel te treuzelen. Volgens mij ook waarom Harry niet zoveel meer opdaagt. (waarom verschijnen? Dexter luistert ni meer )
Ben nu in de helft van Dexter: Serie 8.
Is inderdaad tot nu toe het minste..
Na deze mij vastbinden en Mad Men seizoen 1 nog is een kans geven....
Dexter: Serie 7 uit
Niet slecht maar ook niet wauw. Ik begrijp zeker de fans hun misgenoegen. Serie 1 en 2 waren echt het beste. Dexter begint veel te veel te treuzelen. Volgens mij ook waarom Harry niet zoveel meer opdaagt. (waarom verschijnen? Dexter luistert ni meer )
Ben nu in de helft van Dexter: Serie 8.
Is inderdaad tot nu toe het minste..
Na deze mij vastbinden en Mad Men seizoen 1 nog is een kans geven....
Sex education seizoen 3. Nog steeds erg leuk.
Maar die non-binary/queer zever, zoals 'you're so beautiful' zeggen tegen een non-binair meisje en dan 'oh no I'm so sorry, that's a gendered word'. Hou op seg