Wat viel er zo tegen? Als dat mogelijk is te zeggen zonder al te veel te spoilerenAttack on Titan anime, na net geen 10 episodes opgegeven.
Ik wilde een van dees es aan de manga beginnen, gezien ik ooit deel 1 van de collosal edition gekregen heb.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat viel er zo tegen? Als dat mogelijk is te zeggen zonder al te veel te spoilerenAttack on Titan anime, na net geen 10 episodes opgegeven.
Ik wilde een van dees es aan de manga beginnen, gezien ik ooit deel 1 van de collosal edition gekregen heb.De manga zal waarschijnlijk(zoals vrijwel altijd) beter zijn. Zeker de pacing en vooral ook het detail qua worldbuilding krijg je steeds zoveel meer mee.Wat viel er zo tegen? Als dat mogelijk is te zeggen zonder al te veel te spoilerenIk wilde een van dees es aan de manga beginnen, gezien ik ooit deel 1 van de collosal edition gekregen heb.

Uwe smaak qua sci-fi zit wel goed dus ben ik er ook maar aan begonnen![]()
Ik zit aan de 3e aflevering van Katla en ben wel curieus waar het naartoe gaat.
Hmm, laten we hopen dat de manga inderdaad beter bevalt dan...De manga zal waarschijnlijk(zoals vrijwel altijd) beter zijn. Zeker de pacing en vooral ook het detail qua worldbuilding krijg je steeds zoveel meer mee.
...

Hmm, laten we hopen dat de manga inderdaad beter bevalt dan...
Ik ga een van dees beginnen aan the Leftovers, ben benieuwd!
Wou ook Black Summer beginnen maar de trailer overtuigde me totaal niet. Is het te vergelijken met TWD?Black Summer s2
Brutaal met momenten. Zeker zo goed als seizoen 1. Net zoals de zombies, gaat de serie vliegensvlug vooruit, geen saaie momenten. Love it.
Trese s1
Anime serie op Netflix. Slechts 6 afleveringen. Niet slecht, maar tegen dat ik er echt in kwam, was het seizoen voorbij.
The Beast Must Die s1
Begon goed, als een echte revenge-serie. Maar ging na aflevering 2-3 wat bergaf imo. Had ook nog wel op een plottwist gehoopt maar kwam niet. Verhaal van de rechercheur mocht meer aandacht krijgen.
Bruter, grauwer, sneller.Wou ook Black Summer beginnen maar de trailer overtuigde me totaal niet. Is het te vergelijken met TWD?
Dit! TWD zombies zijn eigenlijk een lachertje ivm deze.Bruter, grauwer, sneller.
Hoe iemand bij TWD kan sterven, dat snap je niet na het zien van Black Summer.Dit! TWD zombies zijn eigenlijk een lachertje ivm deze.
Ja, ik ben fan. Er zit een beetje vulling in wel, sidestory (Spears) maar in het tweede nog minder en is het straight forward.Gisteren ook beginnen kijken naar Black Summer, na wat jullie hier zeiden. Het is idd "rauwer" en minder bullshit dan TWD. Er wordt minder rond de pot gedraaid. Blijft toch even hangen. De vriendin zat toch met haar kussen voor haar ogen![]()
.
. Het is een guilty pleasure geworden, denk ik? Elke aflevering kan ik voorspelbare dialoog aanvullen of rol ik eens goed met mijn ogen. Laat staan hoeveel mensen hun nobel willen opofferen en het op niets uitdraait.Ik was dit ook ooit beginnen zien en het begin leek wel tof, maar werd nogal snel dwaas. Jaar later opnieuw begonnen want dat bleef maar seizoenen krijgen, dus dacht dat het aan mij lag. Ik ben verder geraakt dan ervoor, maar neen. Blijft een dwaze serie.The 100: tweemaal begonnen aan deze serie, maar ik vond het zo slecht. Toch bleef ik daar dingen over lezen, "het wordt beter". Nu zit ik ergens in seizoen 4 en ... ik vind het nog altijd slecht. Het is een guilty pleasure geworden, denk ik? Elke aflevering kan ik voorspelbare dialoog aanvullen of rol ik eens goed met mijn ogen. Laat staan hoeveel mensen hun nobel willen opofferen en het op niets uitdraait.

De trailer overtuigde me ook niet, maar na het lezen van de comments hier toch aan begonnen. Gisteren nog wat gekeken en enkele afleveringen ver toch hookedStilaan aan het einde aan het komen van Zero Zero Zero. Beenhard & steengoed. En ook maar 1 seizoen, wat ik niet slecht vind. Hierna Katla of Mare of Easttown. Black Summer is een twijfelgeval, trailer overtuigt me niet echt.