Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Attack on Titan anime, na net geen 10 episodes opgegeven.
Wat viel er zo tegen? Als dat mogelijk is te zeggen zonder al te veel te spoileren :tongue: Ik wilde een van dees es aan de manga beginnen, gezien ik ooit deel 1 van de collosal edition gekregen heb.

Wat viel er zo tegen? Als dat mogelijk is te zeggen zonder al te veel te spoileren :tongue: Ik wilde een van dees es aan de manga beginnen, gezien ik ooit deel 1 van de collosal edition gekregen heb.
De manga zal waarschijnlijk(zoals vrijwel altijd) beter zijn. Zeker de pacing en vooral ook het detail qua worldbuilding krijg je steeds zoveel meer mee.

Voor de rest zeer euh "formuliac" waar ge zo te duidelijk het leentjebuur gegeven kunt aflezen van andere klassieke series.
Teveel personages om bij te houden. Plotwise ook al snel te makkelijk af te breken en voorspellen om nog maar te zwijgen over de logistieke kant van bepaalde actie. En het meest criminele, te weinig originele actie. Als ik anime check wil ik dingen zien animeren die bijna enkel te doen zijn in dat medium.

Op dat gebied had de eerste aflevering van Devilman mij al meer geamuseerd dan die 9 afleveringen van Titan. Er zit een muzikaal momentum in van een team dat weet waar ze naartoe willen en ik heb al direct zeker 5 dingen gezien die'k nog nooit ergens anders ben tegengekomen :p
Veel ass en titties ook wel. Dat helpt.

Kj2vzFd.jpg

Ik zit aan de 3e aflevering van Katla en ben wel curieus waar het naartoe gaat.

De manga zal waarschijnlijk(zoals vrijwel altijd) beter zijn. Zeker de pacing en vooral ook het detail qua worldbuilding krijg je steeds zoveel meer mee.
...
Hmm, laten we hopen dat de manga inderdaad beter bevalt dan... :tongue:

Ik ga een van dees beginnen aan the Leftovers, ben benieuwd!

Hmm, laten we hopen dat de manga inderdaad beter bevalt dan... :tongue:

Ik ga een van dees beginnen aan the Leftovers, ben benieuwd!

The Leftovers is gewoon brilliant. Maar ik vind Attack on Titan ook wel een van de beste dingen die ik ooit heb gezien dusja.

Net lupin S2 gezien. Waar het eerste seizoen echt nog wel leuk en aangenaam was is dit nieuwe gewoon bagger van de bovenste plank. De eerste 2 afleveringen hebben eigenlijk niks meer met de serie te maken en het is allemaal wat een rommeltje imo. Komt S3 van want ze hebben de melkkoe bij Netflix gevonden. Ga deze dan ook mooi aan mij voorbij laten gaan.

Die animatieserie van Hatley Quinn aan het zien. Heel prettig tussendoortje voor de dag af te sluiten of tijdens uw middag eten :thumb:, maar ook niet meer dan dat.
Heerlijk vuilgebekt en vettig, I like!!

Black Summer s2

Brutaal met momenten. Zeker zo goed als seizoen 1. Net zoals de zombies, gaat de serie vliegensvlug vooruit, geen saaie momenten. Love it.

Trese s1

Anime serie op Netflix. Slechts 6 afleveringen. Niet slecht, maar tegen dat ik er echt in kwam, was het seizoen voorbij.

The Beast Must Die s1

Begon goed, als een echte revenge-serie. Maar ging na aflevering 2-3 wat bergaf imo. Had ook nog wel op een plottwist gehoopt maar kwam niet. Verhaal van de rechercheur mocht meer aandacht krijgen.
Wou ook Black Summer beginnen maar de trailer overtuigde me totaal niet. Is het te vergelijken met TWD?

Gisteren ook beginnen kijken naar Black Summer, na wat jullie hier zeiden. Het is idd "rauwer" en minder bullshit dan TWD. Er wordt minder rond de pot gedraaid. Blijft toch even hangen. De vriendin zat toch met haar kussen voor haar ogen :D

Gisteren ook beginnen kijken naar Black Summer, na wat jullie hier zeiden. Het is idd "rauwer" en minder bullshit dan TWD. Er wordt minder rond de pot gedraaid. Blijft toch even hangen. De vriendin zat toch met haar kussen voor haar ogen :D
Ja, ik ben fan. Er zit een beetje vulling in wel, sidestory (Spears) maar in het tweede nog minder en is het straight forward.

Ik ben er ook naar aan het kijken. Het is idd een betere versie van TWD. Minder blabla, meer boemboem. Loving it :)

Mare Of Easttown

3 afleveringen gezien. Meeslepend verhaal en goed acteerwerk.
Waren alle series maar zo.
Na Mare Of Easttown toch ook maar es beginnen aan Black Summer. Laatste seizoenen van TWD was toch
maar slappe kost.

Tot nu, nooit begonnen aan seizoen 4 en 5 van Arrested Development. Seizoen 4 gaat er als een trein door. Al goed moeten lachen, de karakters blijven geweldig :D.

Record of Ragnarok
: foei, de animators hebben het gewoon opgegeven ofwat? Statische afbeelding op een bewegende achtergrond is een methode, maar als je die te veel gebruikt is het gewoon lazy. Verhaal/gevechten tempo geven flashbacks naar DBZ-Frieza-era.

The 100: tweemaal begonnen aan deze serie, maar ik vond het zo slecht. Toch bleef ik daar dingen over lezen, "het wordt beter". Nu zit ik ergens in seizoen 4 en ... ik vind het nog altijd slecht :D. Het is een guilty pleasure geworden, denk ik? Elke aflevering kan ik voorspelbare dialoog aanvullen of rol ik eens goed met mijn ogen. Laat staan hoeveel mensen hun nobel willen opofferen en het op niets uitdraait.

The 100: tweemaal begonnen aan deze serie, maar ik vond het zo slecht. Toch bleef ik daar dingen over lezen, "het wordt beter". Nu zit ik ergens in seizoen 4 en ... ik vind het nog altijd slecht :D. Het is een guilty pleasure geworden, denk ik? Elke aflevering kan ik voorspelbare dialoog aanvullen of rol ik eens goed met mijn ogen. Laat staan hoeveel mensen hun nobel willen opofferen en het op niets uitdraait.
Ik was dit ook ooit beginnen zien en het begin leek wel tof, maar werd nogal snel dwaas. Jaar later opnieuw begonnen want dat bleef maar seizoenen krijgen, dus dacht dat het aan mij lag. Ik ben verder geraakt dan ervoor, maar neen. Blijft een dwaze serie.

'k Heb gemerkt dat ik Black Summer ook gezien heb, aleja de eerste aflevering. Maar denk dat het mij ook niet kon bekoren :unsure:

Stilaan aan het einde aan het komen van Zero Zero Zero. Beenhard & steengoed. En ook maar 1 seizoen, wat ik niet slecht vind. Hierna Katla of Mare of Easttown. Black Summer is een twijfelgeval, trailer overtuigt me niet echt.

CROSSROADS met britney spears.

als kind nog in de cinema gezien, die film heeft de tand des tijds goed doorstaan.; een ontroerende roadtrip movie met een super geile britney. snap al die hate niet naar die film toe. die film is best goed!

Stilaan aan het einde aan het komen van Zero Zero Zero. Beenhard & steengoed. En ook maar 1 seizoen, wat ik niet slecht vind. Hierna Katla of Mare of Easttown. Black Summer is een twijfelgeval, trailer overtuigt me niet echt.
De trailer overtuigde me ook niet, maar na het lezen van de comments hier toch aan begonnen. Gisteren nog wat gekeken en enkele afleveringen ver toch hooked :p

Terug
Bovenaan