Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bezig met rewatch nr.4 van The Wire, deze keer met de vriendin die het nog nooit gezien heeft en nu ook helemaal hooked is.
Blijft voor mij mijn absolute nummer 1 serie.
Ik heb een maand of 2 terug The Sopranos gekeken en die staat inderdaad op eenzame hoogte voor mij (samen met Band of Brothers bv), heel weinig series die eraan kunnen tippen. Het is een serie die bij toch enkele dagen bleef "plakken" (op een goeie manier) nadat het gedaan was. Zeker een aanrader dus!Een serie die ik indertijd gemist heb is The Sopranos, loont het de moeite om die nu nog te bekijken of is het al te gedateerd?

Het is nog een aantal seizoenen steengoed, maar de laatste 4-5 seizoenen is het niveau ineens in elkaar gezakt. Ik volg het nog, maar de goeie grappen zijn helaas zeldzaam geworden.Modern Family S1
Met de aanschaf van Disney+ mij er eens eindelijk aan gezet en ik vind het geniaal. Elk personage is zo goed uitgeschreven en er was niet één episode waarmee ik niet luidop heb gelachen. Vaak de slappe lach gehad ook. Benieuwd of dit niveau voor de komende seizoenen aangehouden kan worden.
Ik heb heel lang The Sopranos op gelijke hoogte gezet met The Wire, alleen heeft de Sopranos net iets meer filler-afleveringen als ik mij goed herinner. Ik weet ook niet meer hoe deze nu zou kijken nu ik 100 of meer series achter de kiezen heb. Het was in den tijd dat Series begonnen mainstream te worden en het was voor mij ook een van de eerste series die ik ben beginnen kijken ipv films. Sindsdien nog veel goeie series tegen gekomen, maar als mensen mij naar mijn absolute favorieten vragen komen The Wire, Sopranos en Band of Brothers steeds naar voor.Een serie die ik indertijd gemist heb is The Sopranos, loont het de moeite om die nu nog te bekijken of is het al te gedateerd?
Ik snap niet waarom die serie zo onder de radar is gebleven. Is echt FAN-fcking-tastisch en toch amper bekend bij het grote publiek.De laatste weken "The Leftovers" aan het bingen. I really like it! Waar Lost een sci-fi mystery was met een dikke saus character drama over is het voor de Leftovers juist het omgekeerde. De personages en hun verhaal primeren, maar gaandeweg komt het onderliggende mysterie concept meer en meer naar boven en tegen dan is het bijna onmogelijk om het nog af te zetten.

Seizoen 1 heb ik er van bekeken toen het uitkwam en vond ik vrij goed. Seizoen 2 & 3 hebben te lang op zich laten wachten waardoor ik eigenlijk S1 opnieuw zou moeten bekijken om weer te kunnen volgen.American Gods S3:
Wat een visuele parel is dit. Ik ken eerlijk waar geen enkele serie die mij zo wist te verrassen qua setting, beeld en kleur. De overgangen, de gezelligheid, het verwerken van details... Absolute meesterklas. Los ervan heb ik ook heel hard genoten van de serie zelf, de karakters zijn goed uitgewerkt, het tempo zit voor mij goed en de serie neemt u gewoon heel goed mee in zijn ritme. Ik kan het moeilijk beschrijven, maar weinig series die mij meermaals kunnen doen beseffen dat ik aan het genieten ben van de kijkervaring.
Ook mee begonnen tijdje terug maar zit nog maar aan seizoen 3.Bijna door Veep heen. Tweede helft van het voorlaatste seizoen. Onverwacht goed!
Julia Louis-Dreyfus is echt heel goed als Meyer, the woman you love to hate. Maar het zijn vooral de side characters die het af maken: Mike, Ben, Dan, Amy, Garry, Sue (die mis ik wel in S6), Kent en niet in het minst Jonah. Stuk voor stuk geniaal.
Goh ja, mss ben ik wat biased omdat ik het boek heb gelezen en ik wel wist wat er ging komen. De cancellation is voor mij ook wel beetje zuur en ik wist het pas nadat ik S3 had afgezien.Ik heb wel gelezen dat S3 vrij slechte reviews krijgt + dat er geen S4 meer komt en dat het eigenlijk na S3 het verhaal nog niet echt gedaan is.
Is het voor mij dan nog de moeite om alle 3 seizoen te bekijken of beter niet, aangezien S4 cancelled is?Goh ja, mss ben ik wat biased omdat ik het boek heb gelezen en ik wel wist wat er ging komen. De cancellation is voor mij ook wel beetje zuur en ik wist het pas nadat ik S3 had afgezien.
Goh, ik vond de serie op zich gewoon over de hele lijn heel sterk en aangenaam. Ik ga het einde in het boek nog eens lezen omdat ik het allemaal niet goed meer weet, maar ik denk dat als je niet direct iets anders hebt, zeker kijken.Is het voor mij dan nog de moeite om alle 3 seizoen te bekijken of beter niet, aangezien S4 cancelled is?