Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Afgelopen weekend nog eens van Vlees en Bloed gekeken. Toch een topper in het Vlaamse TV-landschap. Ook allemaal stuk voor stuk geweldige acteurs. Het telt maar 7 afleveringen, maar dat is juist positief. Ook mooie oneliners.
:D

The Night Manager seizoen 2 op Prime. Beetje teleurgesteld wel, redelijk generieke actieserie met nogal wat vlakke personages, seizoen 1 was toch een pak beter. Al kijk ik wellicht nog wel naar seizoen 3 voor wat hersenloos entertainment wanneer dat ooit uitkomt 🙃

Afgelopen weekend nog eens van Vlees en Bloed gekeken. Toch een topper in het Vlaamse TV-landschap. Ook allemaal stuk voor stuk geweldige acteurs. Het telt maar 7 afleveringen, maar dat is juist positief. Ook mooie oneliners.
:D
we hebben er verlede week ook nog is naar gekeken , blijft één van de beste vlaamse series :)
giphy.gif

The Wire S04, aflevering 6. Sterk seizoen, die kids doen dat echt goed. Weer interessant hoe ze alles nog altijd laten samenhangen maar toch een ander aspect van die community belichten.

Laatst bewerkt:
Small Prophets S1. Leuke serie die zichzelf niet te serieus neemt. De humor is vaak heel goed en de speciale karakters maken het een aangename reeks. Voorbij voordat je het beseft.

8/10.

Op Streams heb ik Marshalls gespot, een zoveelste Yellowstone-vehikel. Niet slecht maar nogal generisch. Ik weet niet of ik de rest nog ga zien.

HBO Max ook 'in huis gehaald'. Veel zin om GOT opnieuw te zien nu ik begonnen ben met de boeken, maar ik probeer dat nog even uit te stellen.

Ben Coupling aan het herbekijken.

Lang geleden dat ik nog zo gelachen heb met iets op tv.
Blijft na al die tijd nog steeds geweldig.

(kijk via een roku channel, maar is dat ergens in betere kwaliteit te streamen?)
(moet toch eens de dvds kopen voor mijn collectie later in het woonzorgcentrum)

Op Streams heb ik Marshalls gespot, een zoveelste Yellowstone-vehikel. Niet slecht maar nogal generisch. Ik weet niet of ik de rest nog ga zien.
Ook gezien. Ten opzichte van de rest van het yellowstone "universum' inderdaad redelijk generiek. Ik had echt er wat een CSI-Montana gevoel bij of zo. Een disfunctioneel team dat elke aflevering een een case oplost. Het is wacht op de cross-overs van Marchalls Wyoming en Marchalls Idaho.

Zoveelste rewatch van Community. Maar deze keer heb ik de Blu-Ray gekocht!
Dit is zonder twijfel mijn favoriete komische reeks.
Blij om eindelijk nog eens de eerste D&D ep gezien te hebben, dat was al jaren geleden.

Zit ook aan S2 van White Lotus. Kijkt lekker weg. Beetje een veredelde soap uiteindelijk, maar met een Leuke cast, mooie beelden/locaties en interessant plot. S2 begint basically exact als een Law&Order aflevering :p.

Ook gezien. Ten opzichte van de rest van het yellowstone "universum' inderdaad redelijk generiek. Ik had echt er wat een CSI-Montana gevoel bij of zo. Een disfunctioneel team dat elke aflevering een een case oplost. Het is wacht op de cross-overs van Marchalls Wyoming en Marchalls Idaho.
Idd, maar dan wel slechter dan CSI. Te veel actie en te weinig verhaal. Ik ga het nog één aflevering geven, maar als het meer van hetzelfde is ga ik die serie deleten.

The Consultant: goed voor tussendoor maar meer niet. Christoph Waltz is goed om naar te kijken met af en toe een komische noot. Maar uiteindelijk sloeg het allemaal op niet veel.

Terug
Bovenaan