Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

we hebben er verlede week ook nog is naar gekeken , blijft één van de beste vlaamse seriesAfgelopen weekend nog eens van Vlees en Bloed gekeken. Toch een topper in het Vlaamse TV-landschap. Ook allemaal stuk voor stuk geweldige acteurs. Het telt maar 7 afleveringen, maar dat is juist positief. Ook mooie oneliners.![]()
Al op netflix...The Night Manager seizoen 2 op Prime. Beetje teleurgesteld wel, redelijk generieke actieserie met nogal wat vlakke personages, seizoen 1 was toch een pak beter. Al kijk ik wellicht nog wel naar seizoen 3 voor wat hersenloos entertainment wanneer dat ooit uitkomt![]()
Da's de night agent wellicht, een andere reeks. Verwarrende titels welAl op netflix...

Ben aan Severance begonnen ....wtf is dat voor iets raar ....zit nog maar aan de 4e aflevering maar smaakt naar meer.
Ook gezien. Ten opzichte van de rest van het yellowstone "universum' inderdaad redelijk generiek. Ik had echt er wat een CSI-Montana gevoel bij of zo. Een disfunctioneel team dat elke aflevering een een case oplost. Het is wacht op de cross-overs van Marchalls Wyoming en Marchalls Idaho.Op Streams heb ik Marshalls gespot, een zoveelste Yellowstone-vehikel. Niet slecht maar nogal generisch. Ik weet niet of ik de rest nog ga zien.
.Idd, maar dan wel slechter dan CSI. Te veel actie en te weinig verhaal. Ik ga het nog één aflevering geven, maar als het meer van hetzelfde is ga ik die serie deleten.Ook gezien. Ten opzichte van de rest van het yellowstone "universum' inderdaad redelijk generiek. Ik had echt er wat een CSI-Montana gevoel bij of zo. Een disfunctioneel team dat elke aflevering een een case oplost. Het is wacht op de cross-overs van Marchalls Wyoming en Marchalls Idaho.
Eerste aflevering gezien, is dit echt de moeite om te blijven kijken? Vond het maar zwak eerlijk gezegd.Animal Kingdom op Netflix.
Prachtig.
Zeer zeker de moeite.Eerste aflevering gezien, is dit echt de moeite om te blijven kijken? Vond het maar zwak eerlijk gezegd.