Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Code Of Silence: cava serie maar met een bij momenten ergerlijk hoofdpersonage. De laatste 2 afleveringen zijn wat beter.

Doordat er een nieuw seizoen van The Night Manager uitkwam eens naar s1 gekeken. Eigenlijk best goed, met plezier uitgekeken.
Niet meteen aan s2 begonnen, want zo 10 jaar later is nooit leuk, dat hadden we als eens met een andere serie geprobeerd: Justified: City Primeval. Na het kijken van Justified kon die ons niet boeien, maar nu nog eens geprobeerd en meteen uitgekeken.

Daarna s2 van The Night Manager geprobeerd, maar geen succes, is toch niet hetzelfde als s1. Na 1 aflevering gestopt.

Geen probleem want de spinoff van yellowstone kwam uit: Marshals. Wauw dit was slecht. Ook na 1 aflevering gestopt.

Ik dacht dat The Madison ook een spinoff was, maar is gewoon dezelfde schrijver. Aangezien we Landman ook goed vonden gewoon beginnen kijken zonder iets van trailer en de eerste 3 afleveringen meteen uitgekeken. Dit is een miniserie, en nog maar 3 afleveringen beschikbaar, dus daar waren we snel door. Nu wachten op de rest.

Door hier iets te lezen van DTF St. Louis daar ook een aflevering van gezien. Gaan we ook wel afkijken.

Doordat er een nieuw seizoen van The Night Manager uitkwam eens naar s1 gekeken. Eigenlijk best goed, met plezier uitgekeken.
Niet meteen aan s2 begonnen, want zo 10 jaar later is nooit leuk, dat hadden we als eens met een andere serie geprobeerd: Justified: City Primeval. Na het kijken van Justified kon die ons niet boeien, maar nu nog eens geprobeerd en meteen uitgekeken.

Daarna s2 van The Night Manager geprobeerd, maar geen succes, is toch niet hetzelfde als s1. Na 1 aflevering gestopt.

Geen probleem want de spinoff van yellowstone kwam uit: Marshals. Wauw dit was slecht. Ook na 1 aflevering gestopt.

Ik dacht dat The Madison ook een spinoff was, maar is gewoon dezelfde schrijver. Aangezien we Landman ook goed vonden gewoon beginnen kijken zonder iets van trailer en de eerste 3 afleveringen meteen uitgekeken. Dit is een miniserie, en nog maar 3 afleveringen beschikbaar, dus daar waren we snel door. Nu wachten op de rest.

Door hier iets te lezen van DTF St. Louis daar ook een aflevering van gezien. Gaan we ook wel afkijken.
Ik vind The Madison tot nu toe wel de moeite. Slow burn en heerlijk mooie beelden van Montana.

Fallout seizoen 2

Geniaal

9/10

Ook als je deze games nooit gespeeld hebt is dit een fantasiche serie, als je de games wél gespeeld is het nog beter. En ik heb letterlijk duizenden uren Fallout gespeeld. Vanaf het eerste deel in de jaren '90.

Enige dat ik niet gespeeld heb zijn de slechte playstation versies en de multiplayer versie, Fallout 76

Het eerste seizoen was beter, dat was een dikke 10/10

Fallout seizoen 2

Geniaal

9/10

Ook als je deze games nooit gespeeld hebt is dit een fantasiche serie, als je de games wél gespeeld is het nog beter. En ik heb letterlijk duizenden uren Fallout gespeeld. Vanaf het eerste deel in de jaren '90.

Enige dat ik niet gespeeld heb zijn de slechte playstation versies en de multiplayer versie, Fallout 76

Het eerste seizoen was beter, dat was een dikke 10/10
Welke slechte PlayStation-versies?

Reacher Seizoen 2 : Net zoals het eerste seizoen van genoten. Heb nooit de boeken gelezen maar vind de serie veel leuker kijken als de films met Tom Cruise. 8/10

Iemand een echte goeie serie dat thriller/horror is?

Zoek eens een echte spannende serie dat boeiend blijft;
Sharp Objects, een minireeks van HBO, is mij na al die jaren (dateert van 2018) nog altijd bijgebleven. Die laatste aflevering was bij momenten bijna ondraaglijk spannend.

Black Rabbit 8/10

Ik had zeker in het begin het gevoel van een rauwe gangsterserie die zich afspeelt in New York, lang geleden dat ik dat gevoel nog heb gehad in een film of serie. Jude Law en Jason Bateman acteren ook de pannen van het dak. Net iets te langdradig soms, had ook in 6 afleveringen gekund ipv 8.

Nu bezig met Midnight Mass voor Spooktober, 2 afleveringen ver, gaat voorlopig wel heel traag.

Black Rabbit season 1 uit gekeken, vond dit fantastisch, zeker die laatste paar afleveringen waren echt spannend.
Jude en Jason spelen echt heel goe samen imo

Black Rabbit, Netflix, 9/10.

Underrated serie met Jude Law en Jason Bateman, imho. Krijgt "maar" 67% op RT. Acteerprestaties van de broers zijn ongelooflijk goed en het suspenseful sfeertje, zeker de laatste aflevering(en), heb ik al lang niet meer zo ervaren.
(Een aantal episodes zijn geregiseerd door Laura Linney, gekend van Ozark.)
Net uitgekeken, en helemaal akkoord met jullie. Spannend verhaal, goede muziek, top geacteerd. Aanrader!

Midnight Mass

Het begint traag, maar dan ontploft het. Best zo min mogelijk over opzoeken. Kwestie van de twists te verkwisten. Topserie. Wel wat geduld hebben gedurende eerste paar afleveringen.

Het is ook ook een afgerond verhaal. Op het einde is het volledig verhaal verteld. Geen cliffhangers of sequel bait. Een volledig afgrond verhaal.

Fallout S2 gezien, viel eigenlijk tegen nadat het eerste seizoen me wel kon bekoren. Weinig boeiende verhalen, geen spanningsboog... Ik denk dat ik seizoen 3 maar zal laten schieten.

Snap ik niet. Ben enorm Fallout fan. Als sinds Fallout 1 op pc.

Enorm fan van de tv series. De makers snappen echt wel wat Fallout is. Voor mij is het een 9/10 (Seizoen 1 was een dikke 10/10)

Het eerste seizoen van The Terror vond ik uitstekende horror. The Haunting of Bly Manor vond ik ook heel erg goed, beste Flanagan reeks by far. The Outsider, een Stephen King adaptatie, vond ik ook best goed.

Ik heb zelf nog niet alle seizoenen gezien, maar The X-Files heeft ook wel een groot aantal uitstekende horror afleveringen. Jammer genoeg zijn er ook vele afleveringen gewijd aan de overkoepelende verhaallijn van die serie die imo wat minder interessant zijn. Maar de echte standalone afleveringen zijn vaak top.

Paradise S01E01 - S01E04: A Secret Service agent investigates the murder of a former president in a seemingly peaceful community.

Ngl, got sucked in pretty quick, did not expect that.

Terug
Bovenaan