Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ben nog altijd aan Twin Peaks bezig.

De oude reeksen, top.

Maar bepaalde afleveringen van dat seizoen uit 2017, zijn bijna onbekijkbaar imo. Bizarre scenes, bizar gemonteerd, in een bizar tempo.

Gelukkig ook een paar normale afleveringen voorlopig, maar aflevering 8 weer veel te lange bizarre scenes waar ik serieus mijn bedenkingen bij heb.

Voorlopig echt geen fan van de nieuwere reeks. Ook veeeeel te weinig scènes in Twin Peaks.
Awel, ik ben sinds kort ook aan S3 begonnen ( na eerst S1 en S2 nog eens herbekeken te hebben, die heb ik vele jaren geleden al gezien weliswaar) en ik vind dat dus ook. Kan er mijn aandacht heel moeilijk bijhouden. Ben 7 afleveringen ver, maar ik springt van de hak op de tak en inderdaad veel bizarre scenes.

Overstag gegaan en een abbo op streamz genomen. In de eerste plaats omdat ik eindelijk Twin Peaks wil zien, maar om te starten ben ik begonnen met de serie van Twisted Metal. Als een fan van het spel (laatste dat ik speelde was wel Black) denk ik dat ze meer uit het materiaal hadden kunnen halen, maar de serie kijkt vlot weg.

Mindhunter S1 en S2.

Gelijk velen hier al bevestigd hadden, vond ik dit ook een geweldige serie. Pijnlijk dat er geen seizoen 3 is gekomen. Sterk geacteerd, uitstekend in beeld gebracht, een originele kijk op het hele psycho-analyse van misdadigers. Geen bloat, geen enkel dood moment of nodeloze side-quests.

Mindhunter
Een originele kijk op het hele psycho-analyse van misdadigers.
De hoofdpersonages zijn gebaseerd op echte personen en ze zijn effectief de grondleggers in het profileren van seriemoordenaars.

Pijnlijk dat er geen seizoen 3 is gekomen.
Geruchten :
Acteur Holt McCallany (Bill Tench in de serie) vertelde in een interview dat hij een meeting had met David Fincher, waarin werd gesproken over een mogelijke terugkeer van Mindhunter als drie films van twee uur in plaats van een traditioneel seizoen2.

Volgens McCallany zijn er schrijvers bezig met scripts, maar Fincher moet nog tevreden zijn met het materiaal voordat er iets definitief wordt.

Hij benadrukte dat “de zon, de maan en de sterren op één lijn moeten staan” — met andere woorden: het is nog geen zekerheid, maar de kans is er.

Hoewel er nog geen officiële bevestiging is van Netflix, lijkt het erop dat Mindhunter niet volledig van tafel is. Als Fincher groen licht geeft, zou de serie kunnen terugkeren in filmvorm — wat voor veel fans een meer dan welkom compromis zou zijn.

Jackson & Malone uitgekeken: Wat een rommetje op het einde. Een uitstekende "serieuze" Hans Teeuwen als bekwame EMB-agent maakt dat er veel meer in zat. Er sluimerde Twin Peaks op de achtergrond, maar het kwam er helaas nooit helemaal uit.

El Eternauta: Mysterieuze sci-fi-miniserie, die na zes afleveringen nog lang niet klaar is. De drama-momenten kwamen vaak wat te geforceerd over en ik blijf bij de tussenscènes wat te veel op mijn honger zitten. De mysterieuze elementen zijn altijd intrigerend bij dat soort dingen, maar dat is voor mij niet per se een reden om verder te kijken. Boeiend hoofdpersonage wel, die "meer ziet" dan de anderen.

Murderbot (2025)

Gekeken omdat ik Alexander Skarsgård een goede acteur vind. Vechtscenes waren schaars maar wel altijd degelijk.

Aanrader want kijk lekker weg.

Fallout s2 is bevestigd voor December 2025.

Fallout Season 2 Premieres December 2025, Renewed for Season 3

Sinds 2 weken is er een trailer, die ik totaal gemist had. Bij deze:

Zelf bezig met Mindhunter, na alle goede reviews hier. Voorlopig absoluut zeer goed!

Dexter Resurrection net uitgekeken. Beetje mijn guilty pleasure. Dexter original sin en new blood heb ik ook gezien.
Vergelijkbaar met de oude seizoenen.

Dexter Resurrection net uitgekeken. Beetje mijn guilty pleasure. Dexter original sin en new blood heb ik ook gezien.
Vergelijkbaar met de oude seizoenen.
New Blood was toch veruit de zwakste vond ik.
Original Sin onlangs ook gezien, en nu Resurrection terug aan het volgen.

Een guilty pleasure zou ik dat nu niet noemen, voor mij eerder een comfort watch.
Maar Resurrection is een echt goed seizoen geweest, lovende kritieken op imdb bijvoorbeeld.

Ik kijk uit naar de finale episode :smile:

Een guilty pleasure zou ik dat nu niet noemen, voor mij eerder een comfort watch.
Maar Resurrection is een echt goed seizoen geweest, lovende kritieken op imdb bijvoorbeeld.

Ik kijk uit naar de finale episode :smile:
Klopt ja, comfort watch is een betere verwoording. Het is niet dat we ons moeten schamen om naar Dexter kijken.. New blood vond ik ook het minst van de drie.

De finale is al uit trouwens maar zal niets spoilen.

Eerste afl gezien van Peacemaker.
Ik heb een superhelden fatigue, dus deze wat afgehouden. Maar na veel goede reacties toch eens de kans gegeven en het smaakt naar meer.

Recent ook de film Heads of state gekeken, ook met John Cena. Ook wel een leuk tussendoortje

Terug
Bovenaan