Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh, Malcolm McDowell leeft nog steeds hoorTerrance McQuewick die onlangs overleden is

Ooooh doen we The Wire quotes? Zelf aan rewatch #2 bezig, seizoen 3 is net afgelopen. Toch al een paar keer strijk gelegen met de geniale dialogen.You know what's the most dangerous thing in America? A nigga with a library card.
Of Clay Davis met de beste shiiitttttt ooit.
Pff, ik ging The Wire bekijken tijdens mijn zomerverlof maar het is er niet van gekomen (weeral).Ooooh doen we The Wire quotes? Zelf aan rewatch #2 bezig, seizoen 3 is net afgelopen. Toch al een paar keer strijk gelegen met de geniale dialogen.
"Four Polacks, six opinions..." - Frank Sobotka
"Fool, if it weren't for Sergei here, you and your cousin both would be some cadaverous motherfuckers" - Proposition Joe
"The Bunk can't swim. Ain't too good at floatin' neither" - Bunk Moreland
"You deductive motherfucker, you" - Lester Freamon
Waarom wegduiken voor een geheel objectieve vaststelling?Moeten eens een rewatch hier organiseren. Ook al weer 10 jaar geleden. Zeker nu in mijn hoofd, HBO eindelijk een gelijkwaardig zoniet betere serie uit de grond heeft gestampt met Succession.
..
*Duikt weg*
Bunk: "I'm just a humble motherfucker with a big ass dick."Ooooh doen we The Wire quotes? Zelf aan rewatch #2 bezig, seizoen 3 is net afgelopen. Toch al een paar keer strijk gelegen met de geniale dialogen.
"Four Polacks, six opinions..." - Frank Sobotka
"Fool, if it weren't for Sergei here, you and your cousin both would be some cadaverous motherfuckers" - Proposition Joe
"The Bunk can't swim. Ain't too good at floatin' neither" - Bunk Moreland
"You deductive motherfucker, you" - Lester Freamon
Amai ik dacht dat dat dezelfde was, oeps.Euh, Malcolm McDowell leeft nog steeds hoor
't Is Terence Stamp die overleden is. Dat is een andere Britse acteur met witte coupe![]()
The Wire is beter dan het merendeel van de beste films uit het jaar XXXX dusja. You better check yo selfPff, ik ging The Wire bekijken tijdens mijn zomerverlof maar het is er niet van gekomen (weeral).
In de plaats wel een hoop films gezien waaronder een aantal uit het XXXX topic.
Ik was ook heel erg fan van E zijn vaste vriendin, ben haar naam kwijt. (Snelle IMDb search, Sloan).
Volledig mee akkoord.Moeten eens een rewatch hier organiseren. Ook al weer 10 jaar geleden. Zeker nu in mijn hoofd, HBO eindelijk een gelijkwaardig zoniet betere serie uit de grond heeft gestampt met Succession.
..
*Duikt weg*
Volledig mee akkoord... En Deadwood daarbovenVolledig mee akkoord.
Alleen staan The Sopranos voor mij nog net boven die 2 prachtreeksen.

CocksuckerVolledig mee akkoord... En Deadwood daarboven![]()
Shameless (enkel Amerikaanse versie gezien, dus als iemand tips heeft waar ik de originele versie kan streamen: please do) is voor mij één van de topreeksen die ik in mijn leven gezien heb. Voor iemand die opgegroeid is in een arbeidersmilieu vol drank en sociale (mentale) problemen is deze serie één en al herkenning.Op aanraden van iemand hier (paar pagina’s terug) naar Shameless beginnen kijken. So far so good. Eerste aflevering was wel extreem hectisch maar dat is precies al wat gebeterd. Of ik ben er gewoon aan geworden, dat kan ook.
Ook instant verliefd geworden op Fiona. Wat een prachtige vrouw is dat seg.
EDIT: Omdat een foto meer zegt dan duizend woorden
![]()