Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

The Wire rewatch aan het doen met de vriendin. Is al meer dan 15 jaar geleden dat ik het voor de eerste keer zag en toen al grote fan. Nu bijna aan het einde van het 2de seizoen en man veel personages die ik al was vergeten zoals Brother Mouzone.

You know what's the most dangerous thing in America? A nigga with a library card.

Of Clay Davis met de beste shiiitttttt ooit.

Ik dacht dat het al een beetje verouderd ging zijn maar het valt goed mee. Blijft een van de beste series ooit.

Yellowstone is een guilty pleasure maar sommige verhaallijnen zijn echt aan de haren getrokken. Het is ook wat jaren 80: de goei winnen altijd en vlammende actie waar je niet al te veel vragen bij moet stellen. En dan zijn er nog verhalen die ze beginnen maar waar de schrijver ze vergeet, dus dat blijft dan hangen, de kijker is meestal overdonderd door andere dramatische wendingen, die is het mss zelf ook al vergeten. Best niet te diep ingaan of je raakt verstrikt in de plot holes.

Begin deze maand aan Shameless begonnen.
We zitten ondertussen aan seizoen 4.

Deze serie lijkt wel een marginale grappige versie van "This is us". Seks, ontroering en humor wisselen elkaar constant af. Topper tot nu toe!
Ga ook beginnen kijken dankzij uw post. Ik kende de serie niet. Ben benieuwd!

Compleet onironisch Entourage beginnen herbekijken. Hopeloos gedateerd (racisme, mysogynie, you name it) maar desondanks nog altijd super entertainend. Favoriete personage: publicist Shauna

Kan mij eigenlijk vooral nog Ari herinneren. Daarbuiten niet echt super memorabel. De "Sex & The City" for boys vergelijking vond ik er destijds wel best op.

Zeker als Sex & The City kijker :unsure:

Ari & Lloyd samen, zo hard mee moeten lachen.

Ik was ook heel erg fan van E zijn vaste vriendin, ben haar naam kwijt. (Snelle IMDb search, Sloan).

Terrance McQuewick die onlangs overleden is, speelde ook mee in de serie, ik dacht dat dat de vader was van Sloan maar volgens IMDb hebben die verschillende achternamen in de serie.

Terug
Bovenaan