Mormel
Member
@Dyer Hunt: heb nog niets van de serie gezien noch de boeken gelezen, maar wordt het verhaal in de serie een beetje afgerond of blijf je met veel vragen achter?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, het (grote) verhaal wordt niet afgerond, het eindigt zelf met een cliffhanger.@Dyer Hunt: heb nog niets van de serie gezien noch de boeken gelezen, maar wordt het verhaal in de serie een beetje afgerond of blijf je met veel vragen achter?

Hier eerst Landman gekeken en dan aan Yellowstone begonnen omdat het van dezelfde schrijver was.Landman beginnen zien, zalige serie met Billy Bob Thornton.Is in de genre van Yellowstone
Je hebt toch de andere series in de reeks gezien ? 1883 & 1923 ?Hier eerst Landman gekeken en dan aan Yellowstone begonnen omdat het van dezelfde schrijver was.
Alle seizoenen nu achter elkaar uitgekeken, was wel een hele goeie serie. Nu moeten we op zoek naar iets nieuw.
Laatste seizoen van the bear staat nog klaar, maar gaat toch niet zo vlot als de vorige
Nee, even goed? Ik heb het sowieso al minder voor series die zich afspelen voor WW2Je hebt toch de andere series in de reeks gezien ? 1883 & 1923 ?
Iets minder slecht. Ik vond Yellowstone echt verschrikkelijk maar in de twee andere reeksen deden er knappe grieten mee die het draaglijker maaktenNee, even goed? Ik heb het sowieso al minder voor series die zich afspelen voor WW2
Iets minder slecht. Ik vond Yellowstone echt verschrikkelijk maar in de twee andere reeksen deden er knappe grieten mee die het draaglijker maakten

Ik vond Yellowstone wat overdreven en ongeloofwaardig. Het lukt me zelden om een serie meerdere seizoenen vol te houden, om die reden kijk ik niet zoveel naar series. Vraagt allemaal heel veel tijd en dan moet het toch al de moeite waard zijn.Ik heb Yellowstone 1 seizoen volgehouden. Echt slecht kon ik het niet noemen, maar het was gewoon mijn ding niet. Dat gehalte melodramatiek is echt een afknapper voor mij. Heb dat met nog een paar zeer populaire series zoals The Walking Dead en Sons of Anarchy.
Zelf heb ik net seizoen 4 van The Boys uit. Het verhaal begint zodanig vaag te worden dat ik onmogelijk een samenvatting zou kunnen geven, beetje jammer want seizoen 1 en 2 waren steengoed. Zitten nog steeds amusante momenten in, en Homelander is met stip 1 van de best gebrachte personages die ik ooit op tv zag, die rol is echt waanzinnig goed gespeeld.
Gohja, ergens snap ik het wel, maar er zijn tijden dat ik verslaafd ben aan series. Er zijn er zo een aantal die mij dan ook meer voldoening hebben gegeven qua totale verhaallijn dan een film. Breaking Bad, Band of Brothers, Better Call Saul, Fallout, Succession, Severance, The Haunting of Hill House... Steengoed van begin tot eind imo, en voor mij dus geen verloren tijd.Ik vond Yellowstone wat overdreven en ongeloofwaardig. Het lukt me zelden om een serie meerdere seizoenen vol te houden, om die reden kijk ik niet zoveel naar series. Vraagt allemaal heel veel tijd en dan moet het toch al de moeite waard zijn.
Een film is maar twee uur verloren tijd, dat kan ik nog verkroppen. Meerdere seizoenen van een matige serie is zoveel uren minder levenskwaliteit.
Een aantal van die opgenoemde series zijn dan ook maar 1 seizoen, dat helpt wel in het beperken van kwaliteitsverlies. Of het eerste seizoen van True Detective, want da's een afgesloten verhaal en als de seizoenen erna minder goed zijn doet dat minder zeer. Liever een kort maar krachtig seizoen dan een lang uitgesponnen opvolging van seizoenen die brakker en brakker worden. Je hebt wel enkele die goed blijven, zoals Deadwood.Gohja, ergens snap ik het wel, maar er zijn tijden dat ik verslaafd ben aan series. Er zijn er zo een aantal die mij dan ook meer voldoening hebben gegeven qua totale verhaallijn dan een film. Breaking Bad, Band of Brothers, Better Call Saul, Fallout, Succession, Severance, The Haunting of Hill House... Steengoed van begin tot eind imo, en voor mij dus geen verloren tijd.
Het probleem bij veel series is dat ze goed beginnen, en dan inzakken. Game of Thrones, Stranger Things, Sex Education, What We Do in the Shadows...
Een serie zou nooit meer dan 3-4 seizoenen moeten zijn.Ik vond Yellowstone wat overdreven en ongeloofwaardig. Het lukt me zelden om een serie meerdere seizoenen vol te houden, om die reden kijk ik niet zoveel naar series. Vraagt allemaal heel veel tijd en dan moet het toch al de moeite waard zijn.
Een film is maar twee uur verloren tijd, dat kan ik nog verkroppen. Meerdere seizoenen van een matige serie is zoveel uren minder levenskwaliteit.
Ik ben zoveel gestopt halverwege een serie, daar is niets mis mee. Soms al na 20 minuten zelfsEen film is maar twee uur verloren tijd, dat kan ik nog verkroppen. Meerdere seizoenen van een matige serie is zoveel uren minder levenskwaliteit.
Je doet hier alsof je ALTIJD de serie volledig moet uitkijken 
Shameless is voor mij een van de top series die ooit gemaakt is. Ik hoop dat er een moment komt dat ik de Britse versie hiervan kan kijken, want ik heb enkel de Amerikaanse gezien. Voor iemand die kampt met een verslaving is deze reeks enorm herkenbaar.Begin deze maand aan Shameless begonnen.
We zitten ondertussen aan seizoen 4.
Deze serie lijkt wel een marginale grappige versie van "This is us". Seks, ontroering en humor wisselen elkaar constant af. Topper tot nu toe!