Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Eerste aflevering van Gangs Of London gezien. Veelbelovend! Moet er uiteraard nog wat inkomen maar was al wel meteen onder de indruk van de actiescenes; die zijn echt wel héél goed (zeker voor een serie). Doen met momenten wat denken aan de Bourne films.

Voor zij die de serie al gezien hebben, blijft het de moeite?

Ja. Hoewel de actie in seizoen 2 duidelijk een dip krijgt. Je merkt goed het verschil tussen seizoen 1 met Gareth Evans en seizoen 2 zonder de gast van The Raid achter de monitors. Dat gezegd hebbende...seizoen èèn bevat ergens halverwege het meest intense stukje televisionele actie sinds Banshee en is Evans ten voeten uit.

The leftovers S1, ik weet nog steeds niet wat het echte doel is van deze serie. Ik vind zo een type series normaal wel leuk, maar bij deze zou je denken dat het rond de departed draait en er meer bekend over gaat worden. Maar het blijft zo vaag en de focus draait rond wat de personages voelen. Er komen steeds meer raadsels en vragen bij. Daarom twijfel ik of ik verder ga kijken, ook omdat ik op het einde van zo een serie wel wat antwoorden wil.

Eerste aflevering van Gangs Of London gezien. Veelbelovend! Moet er uiteraard nog wat inkomen maar was al wel meteen onder de indruk van de actiescenes; die zijn echt wel héél goed (zeker voor een serie). Doen met momenten wat denken aan de Bourne films.

Voor zij die de serie al gezien hebben, blijft het de moeite?
Topserie. Bruut geweld. Alleen is seizoen 1 wel beter dan 2.

The leftovers S1, ik weet nog steeds niet wat het echte doel is van deze serie. Ik vind zo een type series normaal wel leuk, maar bij deze zou je denken dat het rond de departed draait en er meer bekend over gaat worden. Maar het blijft zo vaag en de focus draait rond wat de personages voelen. Er komen steeds meer raadsels en vragen bij. Daarom twijfel ik of ik verder ga kijken, ook omdat ik op het einde van zo een serie wel wat antwoorden wil.

Het heet The Leftovers, hoe duidelijker wil je het uitgespeld zien over wat het gaat? Het is geen Lost achtig mysterie over wat de oorzaak is van die rapture, maar de gevolgen voor de mensen die overblijven na het verlies. De wondes die niet helen, het trauma dat niet verwerkt kan worden wanneer er geen afscheid is, maar geliefden bruut weggerukt worden.

Onlangs voor het eerst de volledige reeks gezien, en voor mij heeft het toch niet de hoge verwachtingen kunnen inlossen. Draait idd meer om trauma, terwijl ik effectief mysterie zoals in Dark of Lost had verwacht.

Paar jaar geleden ook bekeken en ik had ook meer mysterie verwacht. Desondanks dat het niet was wat ik verwacht had heb ik er toch van genoten en kan het effectief een goede serie noemen.

Laatste aflevering van de Mayans juist gezien, wat een topserie.
Nu zou ik de Sons of Anarchy moeten zien.
WTF ik heb Sons of Anarchy al lang gezien en noit aan The Mayans begonnen omdat ik dacht dat een spinoff meestal een stuk slechter was. :)

Het is keilaaat maar heb de laatste episodes van Murderbot gebingewatched. Wat een leuke, colle, toffe en coole serie was me dat! Skarsgard zijn voice-overs zijn wel de star of the show en de afleveringen duren niet lang wat ik fantastisch vind. Geen 50-60 minuten aflevering per episode vind ik gewledig.

Tires s02

8/10

Lichte bias mss gezien ik wel fan ben van Shane Gillis. S01 was Ok-ish maar ik heb echt wel het idee dat ze al het goede daarvan gepakt hebben en geluisterd hebben naar de kritiek. De afleveringen zitten beter in elkaar, humor is nog beter en het acteren zelf is ook gewoon beter.

Leuk tussendoortje, korte afleveringen en nog lekker wat humor waar zelfs de Joodse gemeenschap niet aan kan ontsnappen :ROFLMAO:.

Is pure spin off dan?
Maar wel zelfde genre als Sons?

Leunt er wel tegenaan, enkele personen keren ook terug voor wat beperktere rollen.

Ik vond de meeste charachters van Mayans toch een stuk minder interessant dan in SoA. En hoewel in SoA ook niet alle seizoenen even goed waren vond ik de verhaallijn(en) in Mayans toch ook over het algemeen wat minder.

Bezig aan Twin Peak The return.

Eerste 3 afleveringen vooral heel raar imo. Ook een onaangenaam tempo.

De toevoeging van een paar iets meer gore scenes vind ik geen meerwaarde, de tetten wel een goeie toevoeging.

Maar goed, ik mis die charme van het oude Twin Peaks en zijn personages. Wordt allemaal wel wat beter in aflevering 4. Hopelijk de rest ook. Vooral leuk om de acteurs ouder te zien.

Laatste aflevering van de Mayans juist gezien, wat een topserie.
Nu zou ik de Sons of Anarchy moeten zien.
Kan je alle seizoenen ergens op een streaming platform zien? Ik heb ooit seizoenen 1-3 gezien op Vtm3, maar zou het wel willen afkijken.

Sons of Anarchy zeker kijken, dat is echt wel beter dan Mayans. Je gaat misschien al wel wat spoilers gehad hebben als je eerst Mayans gezien hebt.

Terug
Bovenaan