Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ik heb net S1A1 gezien en ik vond er absoluut niets aan. Misschien snap ik het gewoon niet. Is het bedoeld om grappig te zijn of is't een drama? Misschien is S1 gewoon niet goed maar ik snap er de ballen van.
S1 is wel goed hoor en dan zou ik itt. Bij andere series waar het vaak loont om wat door te bijten, hier gewoon afhaken.

Overstijgt het comedy genre maar de klik moet er zijn.

Helpt ook wel om te weten wie Nathan Fielder is, dus als je Nathan For You niet gezien hebt, zou ik dat toch eerst doen.

Gisteren The Counsultant uitgekeken. Vond hem vrij voorspelbaar en wat spijtig dat de genadeloosheid van Waltz zijn personage niet explicieter wordt uitgewerkt.

Aan het kijken naar Your Friends & Neighbours. Eerste afleveringen moest ik er nog wat inkomen. Maar eens de reeks vordert komt er meer diepgang in het verhaal en de personages. Weer een aanrader op Apple+. (na 5 afleveringen)

Begonnen aan Arcane. Stond al een tijdje op mijn lijst.

Wat een leuke tekenstijl. Zit aan voorlaatste aflevering van s1. Echt wel sterk. Verhaal zit goed, toffe personages, ...

Aan het kijken naar Your Friends & Neighbours. Eerste afleveringen moest ik er nog wat inkomen. Maar eens de reeks vordert komt er meer diepgang in het verhaal en de personages. Weer een aanrader op Apple+. (na 5 afleveringen)
Ook aan het kijken! Niets voor de geschiedenisboeken maar so far kijkt het inderdaad zeer lekker weg!

Begonnen aan Arcane. Stond al een tijdje op mijn lijst.

Wat een leuke tekenstijl. Zit aan voorlaatste aflevering van s1. Echt wel sterk. Verhaal zit goed, toffe personages, ...
Heel goed idd, enige dat mij wat stoort is de tekenstijl. ;)

Moet dringend eens aan dat tweede seizoen beginnen.

Ondertussen met Carnival Row bezig. Vooral de setting spreekt me aan omdat ik een zwak heb voor Gothic Horror, mag geen wonder zijn dat Penny Dreadful destijds een van de redenen was om te beginnen met Netflix.

Een paar dagen geleden What We Do In The Shadows uitgekeken. Een mockumentary over de absurde belevenissen van een paar knotsgekke vampiers. Brilliant, lekker absurd en gewoon weg hilarisch. Die langharige vampiers konden mij wel krijgen... O wacht. :unsure:
Zeer jammer dat het voorbij is, maar aan de andere kant was het er dan misschien weer te veel op achteruit gegaan. Lang geleden dat ik nog zo'n leuke serie had gezien!
Heeft iemand nog aanraders van dit formaat? (De film heb ik al gezien.)

Als muziekfan kan ik uiteraard niet vergeten te vermelden dat de intro mij erg ligt en ik ook veel andere interessante, onbekende nummers heb gehoord tijdens de aftiteling. Had het niet aan deze serie gelegen, ik had ze nooit gekend.

Een paar dagen geleden What We Do In The Shadows uitgekeken. Een mockumentary over de absurde belevenissen van een paar knotsgekke vampiers. Brilliant, lekker absurd en gewoon weg hilarisch. Die langharige vampiers konden mij wel krijgen... O wacht. :unsure:
Zeer jammer dat het voorbij is, maar aan de andere kant was het er dan misschien weer te veel op achteruit gegaan. Lang geleden dat ik nog zo'n leuke serie had gezien!
Heeft iemand nog aanraders van dit formaat? (De film heb ik al gezien.)

Als muziekfan kan ik uiteraard niet vergeten te vermelden dat de intro mij erg ligt en ik ook veel andere interessante, onbekende nummers heb gehoord tijdens de aftiteling. Had het niet aan deze serie gelegen, ik had ze nooit gekend.
Daar is dacht ik ook een film van.

Daar is dacht ik ook een film van.
(De film heb ik al gezien.)
;p

Death Valley komt prolly het dichtste in de geburen. Wellington Paranormal ook wel. Vampieren spelen daarin een kleinere rol maar de stijl en vibe van de serie leunen dicht aan bij Shadows. Niet verwonderlijk gezien het gedeelde talent achter de schermen.

Er zijn nog wel enkele vampire comedies zoals Renfield, Dark Shadows, Vamp, Once Bitten, Dracula: Dead and Loving it, ... maar jammer genoeg geen enkele die nog maar in de burt komt van What We Do in the Shadows.

In het "mockumentary" genre heb je wel enkele titels van gelijkaardig niveau maar moeilijk aan te raden gezien die voor de rest geen enkele link hebben met de vampire comedy van What We Do in the Shadows. Zelig, Dark Side of the Moon, Best in Show, This is Spinal Tap, C'est arrivé près de chez vous, The Falls, Surf's Up en Borat ofc.

Laatst bewerkt:
Paradise S1. De laatste 3 afleveringen hebben me getriggerd om ook seizoen 2 mee te pikken. De andere afleveringen waren ook zeker oké maar waren soms beetje gezapig qua tempo. Ik was ook wel aan het sporten ondertussen, misschien speelt dat ook wel mee :wink:

Terug
Bovenaan