Yulquen
Active member
Dept. Q (crime thriller) afgekeken op Netflix. Aanrader.
Kan ik beamen. Vandaag de laatste drie afleveringen bekeken.
Ik had wel al redelijk vroeg door hoe de vork aan de steel zat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dept. Q (crime thriller) afgekeken op Netflix. Aanrader.
Ook beginnen zien. Eerste aflevering begint wel al goedAflevering 7 van Paradise, 'The Day', is het meest intenste stukje tv van 2025. Hoe de horror steeds verder opgebouwd wordt, om uiteindelijk te ontaarden in emotionele realisatie. Als James Marsden en Sterling k Brown hier geen Emmy erkenning voor krijgen, is het diefstal.
Ook aan het checken, sterke acteerprestaties idd!Department Q gezien, had er nog niet eerder van gehoord voor het op Netflix bij de nieuwe verscheen maar aangenaam verrast. Soort van House maar dan Schots en in politiejas. Schitterende acteurs ook imo, hopelijk meer seizoenen.
Als je deze goed vond zeker Reply 1988 een kans geven!"When Life Gives you Tangerines" op Netflix
Normaal gezien is dit niet het soort reeks waar ik naar kijk, maar wel naar de smaak van de vrouw des huizes en daarom er samen met haar naar beginnen kijken.
En tot mijn eigen verrassing vond ik het erg goed. Het gaat traag en zeker in het begin had ik moeite met al die Koreaanse namen, maar het is zo mooi gemaakt en het grijpt je vast en laat je niet meer los. Een best aangrijpend verhaal (het leven van een arm plattelandsmeisje) in een mooi kader (Jeju, Zuid-Korea van 1950 tot nu) geplaatst.
Ook aan begonnen, ziet er alvast goed uitDept. Q (crime thriller) afgekeken op Netflix. Aanrader.

Goede serie en leuk om Steve Carrel eens in een ander type rol te zien.The Patient op Canvas![]()