Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door jou gaan kijken. Mèh at best voor mij. Ga wel blijven kijken, het gaat gelukkig over drugs.Mobland begonnen.
Damn, wat een sterke eerste aflevering. Zo'n topcast en Pierce Brosnan is fantastisch.
Enkel jammer dat het weer over drugs moet gaan.
The Four Seasons op Netflix (met die ene van The Office): leuk![]()

).2e aflevering, veel beter. Is al meer wat je van Guy R. verwacht.Mobland begonnen.
Damn, wat een sterke eerste aflevering. Zo'n topcast en Pierce Brosnan is fantastisch.
Enkel jammer dat het weer over drugs moet gaan.
The four seasons gisteren ineens uitgekeken. Toffe serie, zeker aan te raden
net de eerste aflevering gezien, toch een paar keer strijk gelachen.Iemand al de nieuwe Asterix en Obelix serie al gezien op Netflix? Ben eens benieuwd of het wat genietbaar is en de moppen niet te flauw zijn.
Ok ik denk dat dit niet tegen de regels is voor een reeks die al zolang is afgelopen. Maar er zijn er hier nu toch enkele die (eindelijk) met The Wire gestart zijn.The wire s5 uitgekeken. Was een verwacht maar ook triest einde voor bepaalde personages. Vooral Dukie die Bubbles zn pad volgt. Michael die dan weer de nieuwe Omar word was wel cool. Het verhaal rond de seriemoordenaar was idd wat flauwer dan het plot in de vorige seizoenen, minste seizoen van de reeks, maar algemeen toch nog sterk.
Ga deze reeks zeker nog herbekijken, ik denk dat ik bij een rewatch ook zaken ga opmerken die ik nu niet heb opgemerkt, maar dat zal voor na enkele jaren zijn. Nu eens zien welke reeks op hbo nog het bekijken waard is. Ik heb Broadwalk Empire en The Night Of in gedachten.
Beiden zeer goed. Boardwalk Empire vooral leuk als je van gangsterdrama's houdt. Alle overige series van David Simon zijn ook de moeite. Na The Wire vind ik Treme zijn beste werk, maar is geen misdaadserie (al voelt dat voor The Wire nogal een oppervlakkige omschrijving maar dat is wel het milieu waarin de serie zich afspeelt).The wire s5 uitgekeken. Was een verwacht maar ook triest einde voor bepaalde personages. Vooral Dukie die Bubbles zn pad volgt. Michael die dan weer de nieuwe Omar word was wel cool. Het verhaal rond de seriemoordenaar was idd wat flauwer dan het plot in de vorige seizoenen, minste seizoen van de reeks, maar algemeen toch nog sterk.
Ga deze reeks zeker nog herbekijken, ik denk dat ik bij een rewatch ook zaken ga opmerken die ik nu niet heb opgemerkt, maar dat zal voor na enkele jaren zijn. Nu eens zien welke reeks op hbo nog het bekijken waard is. Ik heb Broadwalk Empire en The Night Of in gedachten.
Ik ben pas beginnen meekijken vanaf afl 3Amai, ik heb maar 2 afleveringen mee gekeken met de madam en ik vond dat nu zo plat.

Mocht je het op HBO nog niet gezien hebben: Rome is een absolute aanrader.The wire s5 uitgekeken. Was een verwacht maar ook triest einde voor bepaalde personages. Vooral Dukie die Bubbles zn pad volgt. Michael die dan weer de nieuwe Omar word was wel cool. Het verhaal rond de seriemoordenaar was idd wat flauwer dan het plot in de vorige seizoenen, minste seizoen van de reeks, maar algemeen toch nog sterk.
Ik heb het gisteren ook uitgekeken. Serie die ik altijd graag heb gevolgd en het laatste seizoen was over het algemeen wel weer de moeite. Ik zie Penn Badgley graag bezig.YOU
En wat is ie weer goed!

Voor haar karakter was het zelfs beter geweest als ze dat hadden gelaten, gezien zij toch ook allesbehalve vrij van zonden was.