Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zit aan aflevering 1, maar dacht dat het om zombies ging gaan op één of andere manier. Heb niet echt de nood om verder te kijkenZero Day
De Niro zeer sterke acteerprestatie, maar het plot werd magerder en magerde naarmate de afleveringen vorderden. Begon zeer sterk, tegen het einde was ik verveeld en moest ik sleuren en trekken om tot het einde uit te kijken.

Ik zit aan aflevering 1, maar dacht dat het om zombies ging gaan op één of andere manier. Heb niet echt de nood om verder te kijken![]()
Ik ben deze momenteel aan het bekijken.Gisteren seizoen 3 van Yellowjackets uitgekeken. Vind het vreemd dat deze serie precies niet zo populair is in Vlaanderen.
Eerste keer in lange tijd dat ik Lost-vibes van een serie krijg. Zit best wel goed in elkaar. Ik merk ook aan mezelf dat het aangenamer is om zulke series te kijken nu ik meer dan 15 jaar ouder ben sinds Lost. Toen was ik er veel fanatieker mee bezig en kon ik me ergeren wanneer er kleine plotholes waren, of als een personage iets onlogisch deed. Nu merk ik dat zulke dingen me helemaal niks meer kunnen schelen, en amuseer ik me gewoon. Ouder worden heeft dan toch zijn voordelen.

Uiteindelijk is het al een mirakel dat dat litteken niet geïnfecteerd geraakte, dat dat na een paar maanden al mooi was toegegroeid zonder dat er zenuwen geraakt werden en ze niet in constante pijn was, dat ze niet helemaal misvormd was in haar gezicht,... Dat is een voorbeeld van hoe het nu makkelijker is voor mij om daar niet teveel over na te denkenIk ben deze momenteel aan het bekijken.
Ik moet zeggen dat ik vond dat S3 in het begin niet echt op gang kwam maar voorbij de helft begint het weer te boeien.
Vooraltoen ze eindelijk gevonden waren door die wetenschappers!
Het enigste kleine ding waar ik mij soms wel een beetje kan aan storen is het litteken op Van haar gezicht, dat ziet er gewoon té fake uit![]()

Vanavond ga ik aflevering 8 bekijken, dus niets spoilen aubUiteindelijk is het al een mirakel dat dat litteken niet geïnfecteerd geraakte, dat dat na een paar maanden al mooi was toegegroeid zonder dat er zenuwen geraakt werden en ze niet in constante pijn was, dat ze niet helemaal misvormd was in haar gezicht,... Dat is een voorbeeld van hoe het nu makkelijker is voor mij om daar niet teveel over na te denken
Voor mij is adult Van ook wel een extra reden om te kijken. Was een van mijn favoriete actrices destijds, door haar rol in Six Feet Under. En in Servant zag ik haar ook graag bezig. Servant vind ik overigens ook een aanrader. Een beetje gelijkaardig aan Yellowjackets, in de zin van "is het nu bovennatuurlijk, of zijn ze gewoon allemaal gek".
Bij Yellowjackets lijken ze tot nu toe voor de meeste dingen een logische verklaring te hebben, maar ik ga er toch vanuit dat er nog een bovennatuurlijke twist gaat komen. Ze hebben die "verschillende realiteiten" nu al iets te vaak vermeld om er niets mee te doen.
De UK versie vind ik een van de betere, samen met de Duitse en de originele Japanse versie.Last one Laughing UK. Dik in orde. Er is toch iets met Britse humor die toch altijd beter wegkomt met dit soort programma's.
Ik vond De Niro hier eigenlijk een beetje karikaturaal en niet zo geloofwaardig. Respect voor zijn acteercarrière: Taxi Driver en Raging Bull alleen al zijn twee fenomenale acteerprestaties. Maar hier ... ik weet het niet. De serie ging uit van een interessante premisse maar ik vond De Niro niet bepaald schitteren in zijn rol.Zero Day
De Niro zeer sterke acteerprestatie, maar het plot werd magerder en magerde naarmate de afleveringen vorderden. Begon zeer sterk, tegen het einde was ik verveeld en moest ik sleuren en trekken om tot het einde uit te kijken.