Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Gisteren aan The Leftovers begonnen. Stond al lang op mijn lijst, dus twas de moment, nu ik tijdelijk HBO heb. Pilot was OK, maar nog niet wauw. Zal nog wel beter worden neem ik aan.
Ik had tijdens het kijken een wat haat/liefde relatie met The Leftovers. Vond seizoen 2 en 3 wel beter dan het eerste en ik moet nog vaak aan de reeks denken, wat iets goeds is. Misschien dat ik dit jaar nog eens een rewatch doe.

The Gentlemen

Leuk en luchtig voor 8 afleveringen. Typische Guy Ritchie humor en verhaallijnen die ik (nog) niet beu gezien ben. Goed geacteerd, maar ik moest me wel regelmatig bedenken dat dit niet zo strak is als The Gentlemen film. De film heeft in vergelijking tot deze serie een nog betere cast. een meer afgerond verhaal, betere humor, betere presentatie.

Ik had een HBO Max abonnement genomen om Dune: Prophecy en The Penguin te bekijken. Beiden erg van genoten (zeker die tweede).
Gisteren aan The Leftovers begonnen. Stond al lang op mijn lijst, dus twas de moment, nu ik tijdelijk HBO heb. Pilot was OK, maar nog niet wauw. Zal nog wel beter worden neem ik aan.
Ik ben aan het eerste seizoen bezig. Ik denk niet dat ik vanaf het allerbegin al super vond, dat moest wat groeien maar ben nu wel gehecht aan die serie.

Season 2 van This is Us. Ik denk me nu even aan dat laatste seizoen vanThe Wire te zetten. Dan kan ik dat ook afvinken. Staat hier al veel te lang te pronken.

Jesus, 2de seizoen van Night Agent is slecht. Ik kan me geen meer basic verhaal voorstellen (en een dat al tig keer gedaan is). De acteurs hun prestaties voegen ook niet echt veel toe aan het geheel.

Jesus, 2de seizoen van Night Agent is slecht. Ik kan me geen meer basic verhaal voorstellen (en een dat al tig keer gedaan is). De acteurs hun prestaties voegen ook niet echt veel toe aan het geheel.
Echt hé. Ik stoorde me in het eerste seizoen al aan het feit dat die twee in fases van de aflevering waar ze niet in de actie zitten precies ook constant doen alsof alles waarin ze verzeild zijn gewoon niet bestaat ofzo. Nu wordt dat precies nog erger telkens in dat appartement.

Verhaallijn van het eerste seizoen was ook gewoon interessanter.

😮 Waar heeft die dat gehaald? Asking for a friend. :fingerguns_r:

Zou persoonlijk ook wel eens de Machine Elves willen ontmoeten. :biglaugh:
Natuurlijk, voor verdere details verwijs ik u graag door naar:

67d389208e40f2272ee9308ed7a6c5e9-327-barcelona-%23010-002-barcelona-%7C-sagrada-familia-02.jpg

Beast Games gezien tot de meest recente aflevering.
Spoilers ahead ik denk toch niet dat iemand hier naar kijkt?
Dat zijn dus veel "arme" mensen in geldproblemen die meedoen en groepjes vormen die strijden met elkaar. Ze zijn vertrokken vanaf 1000 en er zijn er nog 10 over die een hechte band hebben en de "slechteriken" zijn er wel uit (meestal via soort van stemrondes eliminatie). Op het einde zal iemand 5 miljoen kunnen winnen.

Mr Beast laat hun vervolgens in 10 huisjes gaan 1 tot 10, in een volgorde die ze zelf mogen kiezen, het gebeurt op basis van wie ze het meest vertrouwen in huisje 1 enz. Ze weten nog niet waarom dat is.

Dan legt hij 1 miljoen dollar in een kluis, ze mogen niks meer tegen elkaar zeggen, en 1 voor 1 mogen ze uit het huisje komen, naar die kluis gaan en eruit nemen wat ze willen. Ze kunnen elkaar niet zien. De eerste kandidaat neemt 100k omdat ze denkt dat gewoon iedereen fair zijn deel gaat nemen. De 2de kandidaat ziet dat er nog 900k over is en neemt 223k eruit (hola pola). De derde kandidaat komt eraan, ziet een kluis met 678k en neemt, jawel... 650K uit de kluis :oops:. De 7 laatsten mogen nog 27k onder elkaar verdelen. Excuus van de derde kandidaat "I need to provide for my family I'm in debt". Holy crap nice drama
:D INSANE

Veel CIA toestanden gezien de laatste weken:

The Agency
Night Agent
The Recruit

Night Agent veruit de minste van die 3.
Op welk platform heb je die gezien? Ik kan dat niet vinden nl.

Edit; The Recruit gevonden op Netflix (met de zoekfunctie komt alleen the new recruit naar boven terwijl in de line op the recruit als eerste te voorschijn komt).
The Agency niet gevonden.

Laatst bewerkt:
Onlangs het eerste seizoen van deze gezien

Geen idee hoe ik daar nog nooit van gehoord had want vrij geniaal. 👌

Merci voor de tip. Had er nog nooit van gehoord, maar echt heel leuke en sterke tv.
Eens iets verfrissend en leuk concept. Helemaal absurd, maar het klopt ook gewoon 100%. Al paar keer echt luidop moeten lachen. Dat stukje waar hij plots beseft dat hij een absolute loser is die niks meer te verliezen heeft en gewoon op elke vrouw afstapt om dan gewoon afgewezen te worden... De volgende 5 minuten waren bij een van de grappigste zaken die ik al heb mogen zien. Kerel speelt het gewoon fantastisch, en hoewel ik al jaren van 't straat ben benijd ik ergens zijn tactiek en durf. Had ik in mijn emo periodes, maar even die ballen of sans-fouttisme gehad.

Ik had een HBO Max abonnement genomen om Dune: Prophecy en The Penguin te bekijken. Beiden erg van genoten (zeker die tweede).

Absoluut meesterwerk dat volgens mij nooit de mainstream heeft gehit en nu ook steeds de grote afwezige is als we lijstjes van "Beste serie van afgelopen jaren" maken. Maar diegene die het gezien hebben zijn het wel vaak unaniem eens dat het echt een pareltje is. Werkelijk alles aan die serie zit goed voor mij. Zo eentje dat nog dagen na suddert als het gedaan is. Afscheid moeten nemen van een vakantielief of zo.

The Penguin uit. Zeer sterke serie. Ik hou er ook van hoe Gotham is neergezet.
Oswald is ook heel goed neergezet als de klootzak die toch sympathie los weekt. Al doen zijn acties op het eind van de reeks wel alle sympathie verdwijnen. Een beetje Tony Soprano stijl.

Terug
Bovenaan