Hellsdinner
Crew Member
Fan van alles Flanagan.
Ondertussen Hill house 4 keer gezien, midnight Mass, bly manor en usher Allen 2 keer.
Ondertussen Hill house 4 keer gezien, midnight Mass, bly manor en usher Allen 2 keer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had tijdens het kijken een wat haat/liefde relatie met The Leftovers. Vond seizoen 2 en 3 wel beter dan het eerste en ik moet nog vaak aan de reeks denken, wat iets goeds is. Misschien dat ik dit jaar nog eens een rewatch doe.Gisteren aan The Leftovers begonnen. Stond al lang op mijn lijst, dus twas de moment, nu ik tijdelijk HBO heb. Pilot was OK, maar nog niet wauw. Zal nog wel beter worden neem ik aan.
Ik ben aan het eerste seizoen bezig. Ik denk niet dat ik vanaf het allerbegin al super vond, dat moest wat groeien maar ben nu wel gehecht aan die serie.Ik had een HBO Max abonnement genomen om Dune: Prophecy en The Penguin te bekijken. Beiden erg van genoten (zeker die tweede).
Gisteren aan The Leftovers begonnen. Stond al lang op mijn lijst, dus twas de moment, nu ik tijdelijk HBO heb. Pilot was OK, maar nog niet wauw. Zal nog wel beter worden neem ik aan.
Huh? Nee maar dat moet ik zien!Jesus, 2de seizoen van Night Agent is slecht. Ik kan me geen meer basic verhaal voorstellen (en een dat al tig keer gedaan is). De acteurs hun prestaties voegen ook niet echt veel toe aan het geheel.

En the recruit jammergenoeg maar 6 episodes. Blijkbaar doordat het in seoul voor grotendeels werd gefilmd..Veel CIA toestanden gezien de laatste weken:
The Agency
Night Agent
The Recruit
Night Agent veruit de minste van die 3.
Echt hé. Ik stoorde me in het eerste seizoen al aan het feit dat die twee in fases van de aflevering waar ze niet in de actie zitten precies ook constant doen alsof alles waarin ze verzeild zijn gewoon niet bestaat ofzo. Nu wordt dat precies nog erger telkens in dat appartement.Jesus, 2de seizoen van Night Agent is slecht. Ik kan me geen meer basic verhaal voorstellen (en een dat al tig keer gedaan is). De acteurs hun prestaties voegen ook niet echt veel toe aan het geheel.
2 weekends geleden met de Pierre liggen klappen over zijn DMT ervaringen. Was wel cool...Zes afleveringen ver in Putain en is godverdomme steengoed seg.
2 weekends geleden met de Pierre liggen klappen over zijn DMT ervaringen. Was wel cool...
Waar heeft die dat gehaald? Asking for a friend. 

Natuurlijk, voor verdere details verwijs ik u graag door naar:Waar heeft die dat gehaald? Asking for a friend.
Zou persoonlijk ook wel eens de Machine Elves willen ontmoeten.![]()
. De 7 laatsten mogen nog 27k onder elkaar verdelen. Excuus van de derde kandidaat "I need to provide for my family I'm in debt". Holy crap nice drama
INSANEOp welk platform heb je die gezien? Ik kan dat niet vinden nl.Veel CIA toestanden gezien de laatste weken:
The Agency
Night Agent
The Recruit
Night Agent veruit de minste van die 3.
Onlangs het eerste seizoen van deze gezien
![]()
Man Seeking Woman (TV Series 2015–2017) ⭐ 7.8 | Comedy, Fantasy, Romance
21m | Not Ratedwww.imdb.com
Geen idee hoe ik daar nog nooit van gehoord had want vrij geniaal.![]()
Ik had een HBO Max abonnement genomen om Dune: Prophecy en The Penguin te bekijken. Beiden erg van genoten (zeker die tweede).
Gisteren aan The Leftovers begonnen. Stond al lang op mijn lijst, dus twas de moment, nu ik tijdelijk HBO heb. Pilot was OK, maar nog niet wauw. Zal nog wel beter worden neem ik aan.