Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk niet dat hij ze uitpikte met het idee als ik die neem is er minder kans dat het uitkomt.
Hij pikte jonge mannen die hij aantrekkelijk vond. Blank, zwart, aziatisch...
Nogal vermoeiend dat mensen achter alles, u inclusief, moeten een rassenkwestie zoeken.
De enige reden dat er minder blanke waren omdat er in die buurt minder blanke woonden.
Maja dat is te veel voor de hand liggend ofc.
![]()

Laatste aflevering Severance S01 heel goed.Severance beginnen kijken en al direct hooked!
Ted Lasso eerste seizoen uitgekeken, maar vind het maar "ok"
Seizoen 2 komt er bijna aan.Laatste aflevering Severance S01 heel goed.
Leuk dat je z'n blanke slachtoffers negeert.Heb je mijn reactie eigenlijk even aandachtig gelezen als dat je die serie hebt bekeken?
Dahmer zelf was geen racist, maar het is een rassenkwestie omdat hij zijn slachtoffers koos uit minderheden waar de politie niks mee inzat. Ze zeggen letterlijk in de serie dat hij in die arme Afro-Amerikaanse buurt ging wonen omdat de politie er nauwelijks naar om keek. Het is ook overduidelijk te zien dat de politie de klachten van zijn zwarte buurvrouw over geluiden van agressie en geurhinder systematisch negeerden en hij zijn slachtoffer bij een interventie terug mee naar binnen mocht nemen om diezelfde nacht nog gaten in zijn schedel te boren.
Dus wederom, Dahmer was geen racist, maar kon wel veel te lang zijn ding blijven doen omwille van racisme bij de politiemacht en dat maakt het effectief een rassenkwestie.

Inderdaad, op een week uitgekekenLaatste aflevering Severance S01 heel goed.

ik ben drie afleveringen ver en vind het goed, maar vind het stilaan wel storend dat nog steeds niet helemaal duidelijk is wat er juist allemaal gaande isBlack Doves
Iets te hard gebinged maar het was het waard.
Dan gaat ge nog wat geduld mogen hebben.ik ben drie afleveringen ver en vind het goed, maar vind het stilaan wel storend dat nog steeds niet helemaal duidelijk is wat er juist allemaal gaande is

What we do in the shadows ontdekt!
Top serie dit, toch veel te onbekend voor hoe grappig het is, echt een parel!
Love Nandor
For me one human alcohol Martini pls!Wacht tot je Jackie Daytona leert kennen in Shadows.
For me one human alcohol Martini pls!
Die aflevering is echt fantastisch, al meermaals bekeken
La Palma, minireeks op netflix. Gekeken op 1 avond, best wel goed. En kan gebeuren..