Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Billie vs. Benjamin S2: kijkt leuk weg, beetje hersenloze tv met toch een aantal hilarische momenten.
Extra plus: voor de liefhebbers van Charlotte Timmers, ze gaat er meer naakt dan in Zillion. 😊

Slow Horses S2: best wel een goede serie, Gary Oldman speelt toch echt wel een geniale Jackson Lamb maar erger mij wel een beetje aan het gebrek aan characters waarvoor je kan rooten. Eigenlijk slaagt geen enkel character erin om mij echt te bekoren en dat had ik wel in season 1 met toen nog Olivia Cooke's character. Er zit ook geen enkel character development en het draait dus heel de tijd rond het plot, wat op zich niet zo dramatisch is maar dan voel je er ook niks bij als er iemand iets overkomt. 6.5/10

Ancient Apocalypse season 2. Interessante kijk. Hopelijk komt er een seizoen 3 over Egypte
Allez kom da's pure bullshit. Als je ooit een fake news docu³ wil bekijken is het toch wel zoiets? Ik heb naar anleiding van dat eerste seizoen wat factchecking gedaan en dat was gewoon belachelijk.

Zelf ben ik begonnen aan How I met your Mother door de vele meme's die ik ervan gezien heb. Best verslavend maar erg luchtige onnozele serie. Toch blijf ik wel kijken, de karakters zijn wel goed en het acteerwerk is ok. De lachband is ook niet te opvallend maar het stoort wel een beetje.
Beste komische "korte" serie (afleveringen van 20-25 minuten) is voor mij toch nog steeds Community. The Good Place en Parcs & Rec vond ik ook wel goed. Mocht iemand nog suggesties hebben in die stijl hoor ik het graag.

Allez kom da's pure bullshit. Als je ooit een fake news docu³ wil bekijken is het toch wel zoiets? Ik heb naar anleiding van dat eerste seizoen wat factchecking gedaan en dat was gewoon belachelijk.

Zelf ben ik begonnen aan How I met your Mother door de vele meme's die ik ervan gezien heb. Best verslavend maar erg luchtige onnozele serie. Toch blijf ik wel kijken, de karakters zijn wel goed en het acteerwerk is ok. De lachband is ook niet te opvallend maar het stoort wel een beetje.
Beste komische "korte" serie (afleveringen van 20-25 minuten) is voor mij toch nog steeds Community. The Good Place en Parcs & Rec vond ik ook wel goed. Mocht iemand nog suggesties hebben in die stijl hoor ik het graag.
Arrested Development

The Office US - 9.5/10.
Ze hebben de laatste twee seizoenen goed opgevangen.
Best zot dat ze elk hoofdpersonage geliefd hebben kunnen maken, al had ik het redelijk lastig met Andy.

Party Down is een persoonlijke favoriet, serie over een bende mensen die willen doorbreken in de filmindustrie in L.A. maar in de tussentijd werken voor een cateringbedrijf. Bestond uit twee korte seizoenen wanneer het gecanceld werd maar onlangs werd er een nieuw seizoen gemaakt, zo'n tien jaar later. Die nieuwe afleveringen heb ik nog niet bekeken maar ben wel benieuwd. Te bekijken op Amazon Prime, dacht ik.

Haunting of Hill House, ging het bijna een 10 geven op IMDB, 2 laatste episodes hebben het verlaagd naar een 9. Niet verwacht dat dit me zo ging boeien.

Momenteel Haunting of Bly Manor aan het kijken, da’s toch iets minder.

Party Down is een persoonlijke favoriet, serie over een bende mensen die willen doorbreken in de filmindustrie in L.A. maar in de tussentijd werken voor een cateringbedrijf. Bestond uit twee korte seizoenen wanneer het gecanceld werd maar onlangs werd er een nieuw seizoen gemaakt, zo'n tien jaar later. Die nieuwe afleveringen heb ik nog niet bekeken maar ben wel benieuwd. Te bekijken op Amazon Prime, dacht ik.
Thanks for the tip, bezig aan de eerste aflevering zie.

Thanks for the tip, bezig aan de eerste aflevering zie.
Haha, veel plezier. Onlangs S1 herbekeken en echt strijk gelegen wanneer Kyle dat liedje zingt "You Stained Me"... Ik vind het echt een geweldig concept voor een serie want met die catering formule is echt elk feestje dat ze doen iets totaal anders. Hopelijk vind je het ook leuk, er komen echt nog goeie aan.

Haha, veel plezier. Onlangs S1 herbekeken en echt strijk gelegen wanneer Kyle dat liedje zingt "You Stained Me"... Ik vind het echt een geweldig concept voor een serie want met die catering formule is echt elk feestje dat ze doen iets totaal anders. Hopelijk vind je het ook leuk, er komen echt nog goeie aan.
Seizoen 3 is a treat. Heerlijk hoe ze het concept naar nu brengen met de originele cast.

Black Books, seizoenen 1, 2 en 3: nog eens opnieuw gekeken. Ik moet zeggen dat het nu minder indruk maakte. Nog genoeg gelachen maar ik herinner me toch dat ik bij de eerste kijkbeurt veel meer kon lachen.

F*ck You Very, Very Much, seizoen 1: nog redelijk van genoten. Af en toe wel eens kunnen lachen en soms licht surrealistisch kantje aan. Enkel 'zalibef' vind ik een mega irritant woord.

Begonnen met The Haunting of Bly Manor, waarvan de mosterd duidelijk bij de horrorklassieker The Turn of the Screw van Henry James (uitstekend verfilmd in de jaren zestig met The Innocents) werd gehaald. Regisseur Flanagan kende ik al van de uitstekende series The fall of the House of Usher en The Haunting of Hill House en tot hiertoe stelt deze me ook niet teleur.

Territory op Netflix, een Australische Yellowstone zeg maar. Op zich niet slecht, gisteren aan begonnen en zonet uitgekeken 6 afleveringen in s01). Tis allemaal wel wat ongeloofwaardig en gaat imo veel.te snel allemaal maar het boeide me wel. Kwalitatief is Yellowstone voor mij wel VEEL beter.

Terug
Bovenaan