Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allez kom da's pure bullshit. Als je ooit een fake news docu³ wil bekijken is het toch wel zoiets? Ik heb naar anleiding van dat eerste seizoen wat factchecking gedaan en dat was gewoon belachelijk.Ancient Apocalypse season 2. Interessante kijk. Hopelijk komt er een seizoen 3 over Egypte
Arrested DevelopmentAllez kom da's pure bullshit. Als je ooit een fake news docu³ wil bekijken is het toch wel zoiets? Ik heb naar anleiding van dat eerste seizoen wat factchecking gedaan en dat was gewoon belachelijk.
Zelf ben ik begonnen aan How I met your Mother door de vele meme's die ik ervan gezien heb. Best verslavend maar erg luchtige onnozele serie. Toch blijf ik wel kijken, de karakters zijn wel goed en het acteerwerk is ok. De lachband is ook niet te opvallend maar het stoort wel een beetje.
Beste komische "korte" serie (afleveringen van 20-25 minuten) is voor mij toch nog steeds Community. The Good Place en Parcs & Rec vond ik ook wel goed. Mocht iemand nog suggesties hebben in die stijl hoor ik het graag.
Party Down is een persoonlijke favoriet, serie over een bende mensen die willen doorbreken in de filmindustrie in L.A. maar in de tussentijd werken voor een cateringbedrijf. Bestond uit twee korte seizoenen wanneer het gecanceld werd maar onlangs werd er een nieuw seizoen gemaakt, zo'n tien jaar later. Die nieuwe afleveringen heb ik nog niet bekeken maar ben wel benieuwd. Te bekijken op Amazon Prime, dacht ik.Zelf ben ik begonnen aan How I met your Mother door de vele meme's die ik ervan gezien heb. Best verslavend maar erg luchtige onnozele serie. Toch blijf ik wel kijken, de karakters zijn wel goed en het acteerwerk is ok. De lachband is ook niet te opvallend maar het stoort wel een beetje.
Beste komische "korte" serie (afleveringen van 20-25 minuten) is voor mij toch nog steeds Community. The Good Place en Parcs & Rec vond ik ook wel goed. Mocht iemand nog suggesties hebben in die stijl hoor ik het graag.
Thanks for the tip, bezig aan de eerste aflevering zie.Party Down is een persoonlijke favoriet, serie over een bende mensen die willen doorbreken in de filmindustrie in L.A. maar in de tussentijd werken voor een cateringbedrijf. Bestond uit twee korte seizoenen wanneer het gecanceld werd maar onlangs werd er een nieuw seizoen gemaakt, zo'n tien jaar later. Die nieuwe afleveringen heb ik nog niet bekeken maar ben wel benieuwd. Te bekijken op Amazon Prime, dacht ik.
Haha, veel plezier. Onlangs S1 herbekeken en echt strijk gelegen wanneer Kyle dat liedje zingt "You Stained Me"... Ik vind het echt een geweldig concept voor een serie want met die catering formule is echt elk feestje dat ze doen iets totaal anders. Hopelijk vind je het ook leuk, er komen echt nog goeie aan.Thanks for the tip, bezig aan de eerste aflevering zie.
Seizoen 3 is a treat. Heerlijk hoe ze het concept naar nu brengen met de originele cast.Haha, veel plezier. Onlangs S1 herbekeken en echt strijk gelegen wanneer Kyle dat liedje zingt "You Stained Me"... Ik vind het echt een geweldig concept voor een serie want met die catering formule is echt elk feestje dat ze doen iets totaal anders. Hopelijk vind je het ook leuk, er komen echt nog goeie aan.
Door deze comment het gisteren en vandaag even uitgekeken, viel wat tegenBillie vs. Benjamin S2: kijkt leuk weg, beetje hersenloze tv met toch een aantal hilarische momenten.
Extra plus: voor de liefhebbers van Charlotte Timmers, ze gaat er meer naakt dan in Zillion.![]()

Hoe kan Charlotte tegenvallenCharlotte Timmers of de serie?

Beiden! Wel nog goede momenten in de serie maar in het algemeen was s1 wel beter.Charlotte Timmers of de serie?
Ja sorry, had er meer van verwachtHoe kan Charlotte tegenvallen![]()