Philharmoniker
Active member
Tulsa king s2 ep 4. Ondanks cringe acteren van sly toch wel de moeite.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope geen closure en wat een epische fuckup. Ik heb Netflix buitengesmeten de dag dat ze dat hebben gecanceld.beste beslissing ever...Vorige maand begonnen aan Mindhunter. Zit goed in elkaar hoop alleen dat in seizoen twee het verhaal wordt afgewerkt want ik heb begrepen dat vervolgens de reeks gecanceld werd wegens budgettaire redenen.
Fincher, niet Netflix, is de reden dat de stekker eruit ging.Nope geen closure en wat een epische fuckup. Ik heb Netflix buitengesmeten de dag dat ze dat hebben gecanceld.beste beslissing ever...
Was wel cava toch.Rewatch van Prison Break.
Toch wel een speciale manier van TV maken vroeger![]()
S1 was goed en zal S2 bekijken als alle afleveringen er zijn.Tulsa king s2 ep 4. Ondanks cringe acteren van sly toch wel de moeite.
Ja zeker wel ma bvb dit soort sound breaks:Rewatch van Prison Break.
Toch wel een speciale manier van TV maken vroeger![]()
.Misschien American Gods in de plaats kijken danNet de eerste twee afleveringen van Kaos gezien en het is behoorlijk geniaal dus natuurlijk heeft netflix het al gecancelled.![]()

Haha vond ik ook heel goed en heeft het toch al iets langer uitgehouden maar ook pissed dat ze die na 3 seizoenen gecancelled hebben. De graveyard aan onafgewerkte shows is echt wel vrij immens aan het worden.Misschien American Gods in de plaats kijken dan
![]()

Ik heb toen seizoen 1 bekeken maar daarna nooit meer verder gekeken. Ik vond het nochtans goed maar er was op dat moment zoveel anders om te bekijken en ik was het meeste alweer vergeten.Haha vond ik ook heel goed en heeft het toch al iets langer uitgehouden maar ook pissed dat ze die na 3 seizoenen gecancelled hebben. De graveyard aan onafgewerkte shows is echt wel vrij immens aan het worden.![]()

Net uitgekeken. In een jaar met toppers als Shogun, Dark Matter en Fallout was voor mij Kaos de beste serie van 2024.Kaos was inderdaad vet goed. Spijtig dat er geen vervolg van komt