Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Vorige maand begonnen aan Mindhunter. Zit goed in elkaar hoop alleen dat in seizoen twee het verhaal wordt afgewerkt want ik heb begrepen dat vervolgens de reeks gecanceld werd wegens budgettaire redenen.

Vorige maand begonnen aan Mindhunter. Zit goed in elkaar hoop alleen dat in seizoen twee het verhaal wordt afgewerkt want ik heb begrepen dat vervolgens de reeks gecanceld werd wegens budgettaire redenen.
Nope geen closure en wat een epische fuckup. Ik heb Netflix buitengesmeten de dag dat ze dat hebben gecanceld.beste beslissing ever...

Rewatch van Prison Break.
Toch wel een speciale manier van TV maken vroeger 😅
Ja zeker wel ma bvb dit soort sound breaks:
Ik link dat nu eerder aan reality TV en shows als masterchef oid. Altijd wat jarring als dat ineens voorbijkomt :-p.

Net de eerste twee afleveringen van Kaos gezien en het is behoorlijk geniaal dus natuurlijk heeft netflix het al gecancelled. :headshake:

Deadwood S1

In het begin ffkes wennen mits iedereen spreekt in "Old West style", dus als iemand iets anders doet dan cocksucker! roepen naar de ander(dus ongeveer 40% van de tijd), zat ik wel te denken "wacht, waar hebben ze het nu effectief over.." Eerlijk gezegd kon ik beter het oud-Brits in de BBC miniserie Pride & Prejudice veel makkelijker volgen zonder subtitles :unsure:

De serie (of seizoen 1 alleszins) voelt grotendeels aan als de Ian Mcshane show. Elke seconde dat Al Swearengsen in beeld is, zijt ge aan uw scherm gekluisterd om te zien welke ludieke belediging hij er gaat uitgooien. Seth Bullock is leuk als tegenspeler, maar mankeert (voorlopig) diepgang tegenover Al. De hele "Ofwel ben ik charmant aan het kijken of bijt ik op men lip uit frustratie"-shpiel is plezant genoeg. Veel van men plezier komt voorlopig komt uit het gesteggel tussen de personages... Mooi voorbeeldje zijnde Al die tegen mr Wu probeert uit te leggen dat hij maar 1 van 2 white cocksuckers kan krijgen.

Laatst bewerkt:
Haha vond ik ook heel goed en heeft het toch al iets langer uitgehouden maar ook pissed dat ze die na 3 seizoenen gecancelled hebben. De graveyard aan onafgewerkte shows is echt wel vrij immens aan het worden. :unsure:
Ik heb toen seizoen 1 bekeken maar daarna nooit meer verder gekeken. Ik vond het nochtans goed maar er was op dat moment zoveel anders om te bekijken en ik was het meeste alweer vergeten.

Eerste seizoen was ook veruit het beste. Showrunner Bryan Fuller vertrok daarna omdat hij niet het nodige budget kreeg om zijn visie op het scherm te krijgen. Tweede en derde seizoen boet serieus in aan kwaliteit. Jammer want had heel wat potentieel. Die intro alleen al 🤤

Die clash tussen het mysticism van de old gods en de groeiende macht van de new skool was enorme fun. Gillian Anderson die als Goddess of Media manifesteert als personages zoals Lucille Ball en David Bowie. Genious!

Laatst bewerkt:
Bij American gods ben ik zelf afgehaakt bij season 2, het 1ste was wel echt subliem vond ik
Kaos heb ik afgezet na 3 afleveringen, kan aan mij liggen, maar deed me echt niks

Eindelijk the sopranos uitgekeken. Ik heb er van genoten, vooral s2 en s3. De overige seizoenen uiteraard ook van genoten, maar ik bleef toch op mn honger zitten en had er meer van verwacht.

Misschien omdat sopranos in zn tijd zeer vernieuwend was en met series die sindsdien zijn uitgekomen en die ik eerder heb gezien, dat ik meer verwachtte?

Het einde, zeer open en het is hoe je denkt dat het verder loopt. Ik zie persoonlijk liever een echt einde dus ben wel teleurgesteld. Waren ook bepaalde momenten in de serie waarvan ik dacht, hier gaat nog vanalles rond gebeuren en uiteindelijk hebben ze er niks mee gedaan.

Binnekort nog eens die docu bekijken en dan eens beginnen aan the wire!

Terug
Bovenaan