kaydoh
Well-known member
Kweet het8 september komt er blijkbaar een 2 delige documentaire op hbo. Voor de fans![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kweet het8 september komt er blijkbaar een 2 delige documentaire op hbo. Voor de fans![]()

Ben er toevallig ook mee bezig, en sluit me bij jouw mening aan. Ik vond ook de muziek opvallend goed, en redelijk onconventioneel.Beetje onder de radar gebleven, maar wat een leuke serie is Mr & Mrs Smith op Prime Video.
Totaal andere (en betere) vibe dan de film. Draait meer om de evolutie van de relatie tussen het koppel dan om de missies zelf, en dat werkt perfect. De chemie tussen Glover en Erskine (wat een ontdekking!) is werkelijk geweldig. Heel erg goed geschreven dialogen ook, die heel naturel over komen.
En dan zijn er nog de cameo's, die om duimen en vingers af te likken zijn. Vooral Ron Perlman vond ik hilarisch
Kijk nu al uit naar S2, na een schitterend geschreven laatste episode

Staat die op Streamz?Begonnen aan Industry - https://www.imdb.com/title/tt7671070
Mix van Succession, The Newsroom, Mad Men, ...
Typisch zo'n serie waar schijnbaar niet zo veel gebeurt maar tegelijk eigenlijk heel veel gebeurt, en daar moet je voor zijn, en ik kan dat alvast wel smaken![]()
Euhm, tis HBO, dus HBO max wrs?Staat die op Streamz?
The leftovers keek vlotjes weg en Banshee zou iedereen toch moeten gezien hebben. Een must see.Toch machtig dat series als dit zoveel jaren na het 'airen' nog mensen kunnen captiveren.
Wat is de volgende? Deadwood? The Wire? Banshee? The Leftovers?
Ik wou halfweg de eerste aflevering al opgeven maar dan toch nog doorgebeten tot het einde van de eerste aflevering. Daar zal het wel bij blijvenGisteren Styx uitgekeken. De laatste vier afleveringen echt moeten doorworstelen... en dat is erg voor een serie van 8 afleveringen.
Met momenten toch echt wel tenenkrullend... Sommige niet West-Vlaamse acteurs die toch maar een W-VL tongval erin proberen steken wat totaal niet overkomt, het über theatrale acteren met momenten, de totaal onlogische beslissingen van sommige personages en de torenhoge clichés op veel momenten. Het had veel meer potentieel vind ik.
Wat wel goed was: Aimé Claeys speelde zijn (ondanks ook theatrale) personage wel heel goed vond ik.

Idd!Beetje onder de radar gebleven, maar wat een leuke serie is Mr & Mrs Smith op Prime Video.
Totaal andere (en betere) vibe dan de film. Draait meer om de evolutie van de relatie tussen het koppel dan om de missies zelf, en dat werkt perfect. De chemie tussen Glover en Erskine (wat een ontdekking!) is werkelijk geweldig. Heel erg goed geschreven dialogen ook, die heel naturel over komen.
En dan zijn er nog de cameo's, die om duimen en vingers af te likken zijn. Vooral Ron Perlman vond ik hilarisch
Kijk nu al uit naar S2, na een schitterend geschreven laatste episode

The leftovers keek vlotjes weg en Banshee zou iedereen toch moeten gezien hebben. Een must see.
Bruut geweld en tettn. Als de bad guy z'n bodyguard zijne bril afzette, was mijn dag al goed.

Ja, maar hou in het achterhoofd dat Lynch niet aan fan-service doet.Nu de vraag van 10 miljoen... is het de moeite om S3 te beginnen kijken want ik heb er enorm weinig vertrouwen in.
Nooit gezien, maar om een of andere reden is de naam Sarah Palmer mij steeds bijgebleven.
My bad. Is idd Laura. Toen ik eraan begon zat ik nochtans juist. Anyway, S3 morgen starten. Hoop op een geupdate S1 versie.Sarah of Laura ? Want uiteindelijk was de tagline wel 'Who killed Laura Palmer?'. De naam Sarah Palmer was ik zelfs al compleet vergeten. Misschien toch eens tijd voor een rewatch als Lynch fan.
Als je kan kijk eerst nog de film Fire Walk With Me ertussen.Twin Peaks:
Nu de vraag van 10 miljoen... is het de moeite om S3 te beginnen kijken want ik heb er enorm weinig vertrouwen in.