Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

True detective S1 op streams
Echt top. Top acteerwerk, goed verhaal, leuke niet storende flashback niveaus, heerlijke politie detective sfeertje. dikke 9/10

S2 begonnen, maar voor mij wat te politiek. Ik denk dat ik eerst S4 ga kijken afgaande op de reviews.

5 seizoenen van Justified uitgekeken op 2 maand. We moeten weer op zoek naar een nieuwe serie. De serie is redelijk oud, maar we hadden er nooit van gehoord. Keek vlot. Ik had een lichte Banshee vibe. Ik hoop dat er nog series bestaan waar ik het bestaan niet van ken die zo goed matchen (en bij mijn vriendin 😅). Er is een sequel mini serie van Justified maar dat voelde raar om meteen te kijken. Iemand suggesties in hetzelfde genre alla Banshee of Justified?
Mayor of Kingstown is zo wat hetzelfde genre, S03 is juist deze maand begonnen

Better Call Saul

Van 1 tot deels 6 vond ik het goed, echter het einde vond ik precies gerushed en vond het ook geen geweldig einde.
Lalo die zo aan zijn einde kwam vond ik echt wel een minpunt, zeker dat die er met een camera staat rond te lopen nonchalant?
Verhaal van Mike was precies ook vrij snel afgerond? Bedoel na het Lalo verhaal is die precies in de show verdwenen?
Jimmy die na een tijd herkend werd als Saul was te verwachten, snap ook niet waarom die in een shopping centrum aan het werk gaat? Kon die geen job doen dat hij minder opviel? Dat hij terug in de slipping jimmy verhaal valt is logisch en dat hij ook zo ontdekt ook. Echter heel dat gedoe met de rechtzaak enz vond ik minder.

Dexter beginnen kijken, nooit eerder gezien, ik weet dat het een hoog scorende serie is, maar komaan, meer dan de helft acteert echt zó slecht :/ Zelfs zo slecht dat ik er mij aan stoor.
Eerst dacht ik, ach ja het is een oude serie, zal daar wel aan liggen, maar is blijkbaar van 2006, Sopranos, The Shield, The Wire, ik zeg maar iets, zijn ouder, en zijn zelfs niet in de verste verte te vergelijken qua acteerprestaties imho.
Ik weet niet of ik dit ga volhouden, zit in seizoen 2 en die Britse die hij leert kennen in die hulpgroep...komaan zeg :ROFLMAO:🫣

Zijn er nog mensen die zich hier aan gestoord hebben?

Dexter zelf vind ik zalig trouwens, het is gewoon al de rest.

Op een paar weken tijd Breaking Bad er volledig door gejaagd. Altijd als ik goede series aanhaalde in discussies ( Sopranos, Peaky blinders, got,...) kreeg ik als tegen antwoord, "Breaking Bad mtf! Schande dat je het nog niet gezien hebt,..." Wel die kan ik nu van mijn lijst schrappen. Moet ook wel zeggen dat het echt heel goed was. Naar het einde toe behoorlijk fucked op allemaal 🙈. Nu de film El Camino nog zien. En dan eventueel nog Better Call Saul. Maar vooraleer ik met die serie begin, eerst nieuwste seizoen van the Boys kijken 😎.
Man, BB was zalig, maar Better Call Saul is zelfs nog beter vind ik :)

Dexter beginnen kijken, nooit eerder gezien, ik weet dat het een hoog scorende serie is, maar komaan, meer dan de helft acteert echt zó slecht :/ Zelfs zo slecht dat ik er mij aan stoor.
Eerst dacht ik, ach ja het is een oude serie, zal daar wel aan liggen, maar is blijkbaar van 2006, Sopranos, The Shield, The Wire, ik zeg maar iets, zijn ouder, en zijn zelfs niet in de verste verte te vergelijken qua acteerprestaties imho.
Ik weet niet of ik dit ga volhouden, zit in seizoen 2 en die Britse die hij leert kennen in die hulpgroep...komaan zeg :ROFLMAO:🫣

Ik stoorde mij vooral aan het acteerwerk bij Debra, Maria en Angel. Gezien dat nogal belangrijke en veel voorkomende personages zijn, begon mij dat wel te irriteren. Voor de rest, zoals hier al gezegd, kan je eigenlijk best stoppen na seizoen 4.
Oh ja, nu ik eraan denk: Julia Stiles in seizoen 5 was ook niet het beste acteerwerk.

Ik stoorde mij vooral aan het acteerwerk bij Debra, Maria en Angel. Gezien dat nogal belangrijke en veel voorkomende personages zijn, begon mij dat wel te irriteren. Voor de rest, zoals hier al gezegd, kan je eigenlijk best stoppen na seizoen 4.
Oh ja, nu ik eraan denk: Julia Stiles in seizoen 5 was ook niet het beste acteerwerk.
Die Debra 🤦 'k hoop dat die een andere hobby/job gezocht heeft na die serie

Zijn zus kan echt geen ruk acteren, die stak er voor mij bovenuit. Voor de rest goeie serie tem seizoen 5.

Laatste seizoen bezig van The Boys. Damn, toch wel een stuk zwakker dan de vorige seizoenen...
ik heb net het eerste seizoen gekeken, een van de subverhalen deed me wel denken aan een andere Prime-serie.

het creëeren van die super-terorrist, door Homelander. deed me denken aan het plan van Vaultcore (Fallout) om zelf de bom te gooien.
het hele "we creëeren zelf de dreiging waar we de oplossing voor bieden" thema. en dan nog eens alletwee privé-bedrijven.

Apple TV app op de tv gezet en zo maar Camp Snoopy opgezet om te testen en direct helemaal uitgekeken, aanrader voor zowel kinderen als ouders!
IMG_2234.gif

Terug
Bovenaan