aka Dark in the "Far West"Tweede seizoen Outer Range.
Zeker kijken als je into series bent met tijdlijnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aka Dark in the "Far West"Tweede seizoen Outer Range.
Zeker kijken als je into series bent met tijdlijnen.
Bij Dark ben ik halverwege afgehaakt. 4 families en 4 tijdlijnen was te ingewikkeld. Outer Range met 2 families en 3 tijdlijnen was nog goed te volgen.aka Dark in the "Far West"
Mayor of Kingstown is zo wat hetzelfde genre, S03 is juist deze maand begonnen5 seizoenen van Justified uitgekeken op 2 maand. We moeten weer op zoek naar een nieuwe serie. De serie is redelijk oud, maar we hadden er nooit van gehoord. Keek vlot. Ik had een lichte Banshee vibe. Ik hoop dat er nog series bestaan waar ik het bestaan niet van ken die zo goed matchen (en bij mijn vriendin). Er is een sequel mini serie van Justified maar dat voelde raar om meteen te kijken. Iemand suggesties in hetzelfde genre alla Banshee of Justified?

Niet echt, neen. Alee, de eerste 4 seizoenen toch. De rest kan je laten voor wat het is.Zijn er nog mensen die zich hier aan gestoord hebben?

Ik lees hier net online dat het net beter wordt vanaf seizoen 4 (qua acteren)Niet echt, neen. Alee, de eerste 4 seizoenen toch. De rest kan je laten voor wat het is.![]()
Man, BB was zalig, maar Better Call Saul is zelfs nog beter vind ikOp een paar weken tijd Breaking Bad er volledig door gejaagd. Altijd als ik goede series aanhaalde in discussies ( Sopranos, Peaky blinders, got,...) kreeg ik als tegen antwoord, "Breaking Bad mtf! Schande dat je het nog niet gezien hebt,..." Wel die kan ik nu van mijn lijst schrappen. Moet ook wel zeggen dat het echt heel goed was. Naar het einde toe behoorlijk fucked op allemaal. Nu de film El Camino nog zien. En dan eventueel nog Better Call Saul. Maar vooraleer ik met die serie begin, eerst nieuwste seizoen van the Boys kijken
.

Ik stoorde mij vooral aan het acteerwerk bij Debra, Maria en Angel. Gezien dat nogal belangrijke en veel voorkomende personages zijn, begon mij dat wel te irriteren. Voor de rest, zoals hier al gezegd, kan je eigenlijk best stoppen na seizoen 4.Dexter beginnen kijken, nooit eerder gezien, ik weet dat het een hoog scorende serie is, maar komaan, meer dan de helft acteert echt zó slecht :/ Zelfs zo slecht dat ik er mij aan stoor.
Eerst dacht ik, ach ja het is een oude serie, zal daar wel aan liggen, maar is blijkbaar van 2006, Sopranos, The Shield, The Wire, ik zeg maar iets, zijn ouder, en zijn zelfs niet in de verste verte te vergelijken qua acteerprestaties imho.
Ik weet niet of ik dit ga volhouden, zit in seizoen 2 en die Britse die hij leert kennen in die hulpgroep...komaan zeg
Zijn er nog mensen die zich hier aan gestoord hebben?
Dexter zelf vind ik zalig trouwens, het is gewoon al de rest.
Die DebraIk stoorde mij vooral aan het acteerwerk bij Debra, Maria en Angel. Gezien dat nogal belangrijke en veel voorkomende personages zijn, begon mij dat wel te irriteren. Voor de rest, zoals hier al gezegd, kan je eigenlijk best stoppen na seizoen 4.
Oh ja, nu ik eraan denk: Julia Stiles in seizoen 5 was ook niet het beste acteerwerk.
'k hoop dat die een andere hobby/job gezocht heeft na die serieZijn zus kan echt geen ruk acteren, die stak er voor mij bovenuit. Voor de rest goeie serie tem seizoen 5.Dexter beginnen kijken, nooit eerder gezien, ik weet dat het een hoog scorende serie is, maar komaan, meer dan de helft acteert echt zó slecht :/ Zelfs zo slecht dat ik er mij aan stoor.
Eerst dacht ik, ach ja het is een oude serie, zal daar wel aan liggen, maar is blijkbaar van 2006, Sopranos, The Shield, The Wire, ik zeg maar iets, zijn ouder, en zijn zelfs niet in de verste verte te vergelijken qua acteerprestaties imho.
Ik weet niet of ik dit ga volhouden, zit in seizoen 2 en die Britse die hij leert kennen in die hulpgroep...komaan zeg
Zijn er nog mensen die zich hier aan gestoord hebben?
Dexter zelf vind ik zalig trouwens, het is gewoon al de rest.
Nope : https://www.imdb.com/name/nm1358539/Die Debra'k hoop dat die een andere hobby/job gezocht heeft na die serie

ik heb net het eerste seizoen gekeken, een van de subverhalen deed me wel denken aan een andere Prime-serie.Laatste seizoen bezig van The Boys. Damn, toch wel een stuk zwakker dan de vorige seizoenen...
Ik vind nochtans dat ze de rol van labiele zus zeer goed speelt. Meningen mogen verschillen ehZijn zus kan echt geen ruk acteren, die stak er voor mij bovenuit. Voor de rest goeie serie tem seizoen 5.