Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

In het vliegtuig Das Signal (op netflix) gebinged. Heel diepe, melancholische serie. Beetje vergelijkbaar met een andere Duitse netflix-serie Dark.

Voor het eerst in een lange tijd nog eens echt een volledige serie gebinged. In recordtijd heel Justified uitgekeken. Zeer leuke serie, al vond ik het minstens één seizoen te veel hebben. Het vijfde mocht er integraal uit gehaald worden imo, dat was een drag en Michael Rapapport is geen goede villain en zijn Florida accent is vreselijk...

1. The Night Manager (primevideo)
Tom and Hugh Laurie spelen wel beide top deze reeks neer. Ik verschoot ervan dat Tom Hollander (niet spiderman) wel zo klein was

2. Halo S1 (Streamz)
Pablo houdt dieje helm op godverdomme!

Six Feet Under S01-S05

Me min of meer toch moeten doorworstelen. Niet omdat het slecht was, integendeel. Maar echt makkelijk kijkt het toch niet weg.
Wel passend einde imo.

The New Look
Meh, ik stoor me constant aan de taal van de acteurs. In plaats van dat gewoon in het Frans te doen :sop:
Geen idee of ik nog ga verder kijken na episode 1

Na bijna 20 jaar nog eens het eerste seizoen van Prison Break gekeken. Blijft toch goed.
Wist er wel nog enorm weinig meer van hoe het allemaal ging.

Begonnen aan the Gentlemen van Guy Richie, ben nog nie overtuigd, maar wel blij om Vinnie Jones nog eens te zien

Na bijna 20 jaar nog eens het eerste seizoen van Prison Break gekeken. Blijft toch goed.
Wist er wel nog enorm weinig meer van hoe het allemaal ging.
De soundtrack die meestal speelt wanneer ze op 't binnenplein van de gevangenis rondlopen. :love:

Dat zit in m'n geheugen gegrift. Anderzijds heb ik ergens een gave als het op soundtracks aankomt zonder daar specifiek moeite voor te moeten doen. Heb ik een film of serie 1 keer gezien en ik hoor jaren later de soundtrack, kan ik die meteen toewijzen. Heel vreemd.

Terug
Bovenaan