Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan iemand mij trouwens nog een serie van dit kaliber aanraden?Eerste episode van La Forêt op Netflix, over een meisje dat ineens spoorloos verdwijnt in de Ardennen. Spannend!
La trêve vond ik niet slecht. Zelfde genre.Kan iemand mij trouwens nog een serie van dit kaliber aanraden?
Zone Blanche vond ik ook wel goed. En La Trêve idd, zeker seizoen 1.Kan iemand mij trouwens nog een serie van dit kaliber aanraden?
The MissingKan iemand mij trouwens nog een serie van dit kaliber aanraden?
Nu tijd voor The Little Drummer girl, ook naar een boek van LeCarré en nog beter imo1. The Night Manager (primevideo)
Tom and Hugh Laurie spelen wel beide top deze reeks neer. Ik verschoot ervan dat Tom Hollander (niet spiderman) wel zo klein was
Wacht dan maar tot s22. Halo S1 (Streamz)
Pablo houdt dieje helm op godverdomme!

Wow, zot! Ik kijk dat om de paar jaar, moet machtig zijn om dat met een min of meer frisse blik te bekijken!Na bijna 20 jaar nog eens het eerste seizoen van Prison Break gekeken. Blijft toch goed.
Wist er wel nog enorm weinig meer van hoe het allemaal ging.
De soundtrack die meestal speelt wanneer ze op 't binnenplein van de gevangenis rondlopen.Na bijna 20 jaar nog eens het eerste seizoen van Prison Break gekeken. Blijft toch goed.
Wist er wel nog enorm weinig meer van hoe het allemaal ging.