Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

One Piece: godverdomme, wat een zalig sfeertje, topacteurs en heel vermakend.
Weird, ik had de eerste bekeken en vond het maar meh, net zoals in anime kon je er de main chars er direct uithalen (by looks alone)...
IMDB reviews zijn er ook niet naast, might have to retry this

Kastanjemanden op Netflix, van de schrijver van The Killing. Ik vond hem echt goed, duurt ook niet te lang, 6 afleveringen.

Nu aan Trapped begonnen, ook een Scandinavische misdaadserie (IJsland), een heel ander tempo dan Kastanjemanden, maar zeker ook te pruimen.

Gisteren de laatste aflevering van De Ridder gezien, bijna 10 jaar te laat
Ik was er toevallig beginnen naar kijken (waarschijnlijk de zoveelste herhaling), maar eigenlijk vind ik dit wel een goede serie. Het laatste seizoen vond ik wat minder, het was meer een klassieke detective, zonder dat de rechtbank aan bod komt. En dat vond ik juist het sterke/verfrissende aan de reeks. Toch keek ik ook tijdens het laatste seizoen elke dag uit naar een aflevering. Jammer dat er maar 4 seizoenen gemaakt zijn.

Laatst bewerkt:
Net rond met Blue eyed samurai nadat ik het hier getipt had gezien (denk ik). Echt hele goede reeks. Top qua character arcs, animatiestijl is echt mn ding en de gevechten zijn ook heel mooi gedaan.
Ben al benieuwd naar het volgende seizoen :) 8/10

Monarch Het gaat steeds meer om de mensen dan de kaiju. Het is een leuke dramaserie, maar als ik al wat vergeet dat het over de monsters gaat, dan is er toch iets mis. Tegen dat het op gang komt voor @ElkeGaming is het derde seizoen bezig. Als ze op het einde van dit seizoen een kaiju montage maken, dan denk ik dat ze nauwelijks aan 10-15 minuten footage komen, het is redelijk spartaans verspreid.

Yellowstone S1-3 Op VTM3 zenden ze op hoog tempo de red neck serie uit. Er zijn een aantal lachwekkende momenten maar wel een leuke guilty pleasure. Ik denk dat het gewone drama niet genoeg is en ze dus elk ongeloofwaardig idee maar lanceren. Daar hoort ook onnodige CGI bij om het nog spectaculairder te maken. Volgens fans is het vijfde seizoen ook het seizoen te veel, dus het zal wat eindigen met een sisser.

Monarch Het gaat steeds meer om de mensen dan de kaiju. Het is een leuke dramaserie, maar als ik al wat vergeet dat het over de monsters gaat, dan is er toch iets mis. Tegen dat het op gang komt voor @ElkeGaming is het derde seizoen bezig. Als ze op het einde van dit seizoen een kaiju montage maken, dan denk ik dat ze nauwelijks aan 10-15 minuten footage komen, het is redelijk spartaans verspreid.

Yellowstone S1-3 Op VTM3 zenden ze op hoog tempo de red neck serie uit. Er zijn een aantal lachwekkende momenten maar wel een leuke guilty pleasure. Ik denk dat het gewone drama niet genoeg is en ze dus elk ongeloofwaardig idee maar lanceren. Daar hoort ook onnodige CGI bij om het nog spectaculairder te maken. Volgens fans is het vijfde seizoen ook het seizoen te veel, dus het zal wat eindigen met een sisser.
De footage die mss 5min totaal zijn, komt van de vorige film van. Daar ben ik gewoon teleurgesteld in.

Door de trailer gezien te hebben van seizoen 2 ben ik eindelijk begonnen aan Halo.
Altijd grote fan vd games geweest, maar door de vele negatieve reacties nooit aan de serie begonnen.
Ik ben nu aan afl 4 en ik vind het eigenlijk niet slecht.
Akkoord, de serie zal nooit prijzen winnen, maar ik vind het wel ok voor wat het is.
Acteerprestaties zijn goed, effecten zijn ok, de decors zijn zelfs heel goed.
Er zouden wel meer covenant/ human gevechten mogen zijn, maar dat zal nog wel komen.
De grootste klacht zou zijn dat de serie teveel van het game afwijkt.
Maar dat vind ik net goed.
Zo krijg je als liefhebber van het eerste game toch iets totaals nieuw voorgeschoteld.

Laatst bewerkt:
Door de trailer gezien te hebben van seizoen 2 ben ik eindelijk begonnen aan Halo.
Altijd grote dan vd games geweest, maar door de vele negatieve reacties nooit aan de serie begonnen.
Akkoord, de serie zal nooit prijzen winnen, maar ik vind het wel ok voor wat het is.

Zo krijg je als liefhebber van het eerste game toch iets totaals nieuw voorgeschoteld.
Ik ben geen gamer, maar ik heb deze serie toch ook met veel plezier gekeken.
100% akkoord met het vetgedrukte.

Altijd grote dan vd games geweest, maar door de vele negatieve reacties nooit aan de serie begonnen.
Er zouden wel meer covenant/ human gevechten mogen zijn, maar dat zal nog wel komen.

waar kan je dit bekijken?

Kan ik zeker in volgen. De serie mag absoluut afwijken van de games en boeken en veel van die veranderingen zijn ook positief en best te begrijpen maar sommige dingen schieten toch echt volledig mis imo. Had er destijds dit over te zeggen. (spoilers als je ze nog niet hebt uitgekeken) Ik schuif in iedere geval terug aan voor seizoen 2. (y)

Ik heb het nog al gezegd maar netflix en co moeten echt in de leer bij apple. Eerste jaren kon je nog zeggen dat het beginnersgeluk was maar die hun batting average blijft jaar na jaar echt hoog. Die gaan duidelijk voor quality over quantity.
Ja, maar voor de prijs die ze aanrekenen is de quantity nog echt te laag. Nog steeds liever dit dan de diarree van content that is Netflix, maar in de grote Apple traditie kost het gewoon té veel.

Terug
Bovenaan