Reverz
Well-known member
Ik begrijp je opmerking zeker en mijn vriendin vond ook dat er redelijk snel over de medische kant van het traject zelf gegaan werd en dat er inderdaad een soort karikatuur geschetst wordt met de fertiliteitsarts die haar patienten in de reeks toch vooral als een nummertje lijkt te behandelenZelf geen ervaring in dergelijk traject. M'n vrouw is wel een hele tijd fertiliteitsconsulent geweest en een vriendin van ons is hoofd van fertiliteit. Zij vonden het vooral spijtig dat de volledige begeleiding die je als koppel krijgt tijdens zo'n traject niet echt in beeld kwam. Dan denk ik aan de vroedvrouw, counselor, fertiliteitsarts en verpleegkundigen die je bijstaan. Als er dan al eens ene in beeld kwam bleken dat nogal norse mensen te zijn.
Hoe hebben jullie dat ervaren?
wat dan wel wordt gekaderd in de laatste aflevering.
Ik denk wel dat de insteek van de reeks ook vooral is om te schetsen wat de emotionele impact is op de mensen die er door gaan en de invloed die het heeft op hun leefwereld, eigenlijk de ervaring buiten de momenten dat je in het ziekenhuis zit. Daar slagen ze imo toch wel vrij goed in. De soms flinterdunne koord tussen hoop en wanhoop.
Tot ze met hun 3en naar Spanje "vluchten", daar wordt dát dan weer in karikatuurvorm getrokken

)