Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vriendin en ik woonden nog maar pas samen toen het eerste seizoen van Lost op de Belgische televisie kwam. Bij seizoen één zat er wekelijks thuis een hoop volk om mee te kijken. Zalig was dat. Maar na seizoen 2 ging het pijlsnel bergafwaarts.Lost. Vroeger ergens in s3 afgehaakt. Nu zit ik 1.5 seizoen ver en ik vind het echt enorm goed. Ik hou me vast voor een daling in kwaliteit binnenkort, maar ga het dit keer zeker uitkijken. Gaat toch iets makkelijker als je kan bingen.

Ja, kan perfect hoor maar bij klikte het niet.Ik vond dit juist de beste van alle 3. Seizoen 1 en 3 heb ik mij echt moeten doorworstelen.
Maar kan je voorbeelden geven binnen hetzelfde genre?en is er tegenwoordig veel op serievlak dat hoge toppen scheert, hogere toppen dan Game Of Thrones zelfs, imo.
Echt gelijkaardigs? Weinig he. Lotr etc ja die komen natuurlijk naar boven. Maar zoveel goeds in dat genre is er niet gemaakt (of ik heb ze nog niet gezien). Vikings etc kan je er nog iets of wat mee vergelijken, Rome misschien, Spartacus, The Witcher (nog niet gezien), Black Sails, ... .Maar kan je voorbeelden geven binnen hetzelfde genre?
Net trailer bekeken. In het weekend eens een kans geven.Condor S1 en 2
Blijkbaar niet echt bekend hier. Kwam bij aanbevolen na het kijken van Jack Ryan (Prime Video). Vond het echt top, beide seizoenen. Echt het niveau van Jack Ryan 1 en 2.
Top geacteerd, spannend verhaal, leuk gefilmd. Aanrader.
Ziet er cool uit! Ga ik ook is een kans geven denk ik. Merci voor de tip!Condor S1 en 2
Blijkbaar niet echt bekend hier. Kwam bij aanbevolen na het kijken van Jack Ryan (Prime Video). Vond het echt top, beide seizoenen. Echt het niveau van Jack Ryan 1 en 2.
Top geacteerd, spannend verhaal, leuk gefilmd. Aanrader.
(need I really say wat ik er van vond?)SpeciaalSuccesion
na 4 afleveringen afgehaakt, bordkartonnen personages die domweg niet boeiend genoeg zijn.

Dat blijft goud waard.Op verzoek van vriendin Allo Allo beginnen kijken. Ik had vroeger slechts af en toe een kort stukje opgepikt toen het (ik denk op Canvas of VRT?) op tv werd uitgezonden.
Veel van de humor is nog goed verouderd vind ik, maar soms lacht ge ook gewoon met de simpelste/domme dingen
Case in point: