Wij hebben de serie vorige week gezien en vonden het een sterke serie, zeker de eerste 5-6 afleveringen. Het slot vond ik misschien een tikje té dramatisch en getelefoneerd maar goed...
Ik ga een wilde gok doen en veronderstellen dat je zelf nog niet van dichtbij met de materie in aanraking gekomen bent (mijn excuses als ik mij hierin vergis). Mijn vriendin en ik zitten zelf een fertiliteitstraject en hebben begin augustus ook onze eerste dochter moeten afgeven na 20 weken zwangerschap, er zitten dus erg veel herkenningspunten in voor ons en ik vind persoonlijk dat de makers er toch erg goed in geslaagd zijn om de rollercoaster van emoties waar je als koppel door gaat goed in beeld te brengen. Ok, bepaalde zaken zijn wel wat bij het haar getrokken en in bepaalde zaken herkenden wij ons als koppel tótáal niet. Maar ik kan mij wel voorstellen dat het bij andere koppels wel op die manier gaat.
Het staat voor mij samen met Boris en Knokke Off toch wel bij de beste (Vlaamse) series die ik dit jaar gezien heb. Maar het feit dat het een persoonlijke/gevoelige snaar raakt zal daar niet vreemd aan zijn.