Lefman
Active member
Gore geen enkel probleem mee.Geen jumpscares ervaren, wel heel veel gore.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gore geen enkel probleem mee.Geen jumpscares ervaren, wel heel veel gore.
Wees blij dat het jou vragen doet rijzen over de toestand elders, voor mij was die serie een hoop herkenning in de verschillende personages, niet identificeren met één maar een overlap met verschillende. Vond het een geweldige serie.Nog een aflevering of 5 en ik ben door Shameless. Al bij al een goeie serie. Niet diepgaand maar wel entertainend. Het doet wel vragen rijzen over de toestanden in Zuid-Chicago. Is het daar echt zo? Nog erger?
Heb nu ook de laatste aflevering gezien en jammer dat ze daar weer het standaard mens word verliefd op zeemeermin verhaal van gemaakt hebben .The war between the land and the sea (BBC)
Ik kreeg zeer aangename old school Dr. Who vibes bij deze eerste paar afleveringen, hopelijk blijft het goed.
Slechts halfweg hier, dus nog 4 episodes te gaan, maar waar ik aflevering 1 & 2 wel sterk vond, vond ik aflevering 3 toch wel tegen vallen en waren die "scary bits" me iets te fake halloween-show-like. Aflevering 4 was dan weer iets beter qua story, maar ook daar was het horror-stuk eerder iets te potsierlijk. High hopes dat dat voor aflevering 5 en verder weer switcht.
Ah tof, leuk. Waar te bekijken?Plur1bus
![]()
Gewoon top!
Zalig om in 1 trek te binchen. Uitkijken naar de laatste.
Apple TVAh tof, leuk. Waar te bekijken?
Inderdaad. Ook zeer relevant met de hele AI en social media tijdsgeest.Apple TV
Ik vind Pluribus ook een leuke serie, traag of niet ... een zeer a typische alien invasion serie met de focus op het menselijk aspect met de nodige luchtigheid, bevreemding en humor ... Rhea Seahorn speelt haar rol zeer goed.

Heeeeel irritant.Task begint traag maar damn het is echt wel goed.
Ben me wel alweer redelijk aan't storen aan de roken-lobby die weer volop zijn werk doet. Roken is terug cool de laatste 5 jaar volgens series.