Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Fargo seizoen 5.
Destijds enkel seizoen 1 gezien en halverwege seizoen 2 gestopt omdat dat toch niet kon tippen aan seizoen 1.
Ik ga de rest ook toch eens weer moeten oppikken want seizoen 5 was alvast weer dik in orde!

Wordt het beter na aflevering 1? Ik stoorde me echt aan het acteer werk eerlijk gezegd... Grote fan van IT en Stephen King, maar de eerste aflevering kon me niet echt bekoren.
Ik vond ep 1 wel al goed eigenlijk. Maar gezien er heel wat mensen sneuvelen is de kans relatief groot dat de acteurs waaraan je je ergert niet meer meespelen :)

Fargo seizoen 5.
Destijds enkel seizoen 1 gezien en halverwege seizoen 2 gestopt omdat dat toch niet kon tippen aan seizoen 1.
Ik ga de rest ook toch eens weer moeten oppikken want seizoen 5 was alvast weer dik in orde!
S1 blijft voor mij de beste "big bad" hebben van alle seizoenen(tot op heden). Billy Bob Thornton is gewoon perfect in deze rol. :love:

S2 en de plotse switch naar de seventies was even verschieten, maar de personages, settings en dergelijke nemen je direct mee. Misschien niet zo goed als S1, maar nog steeds zeer goed. S3 begon voor mij niet bijster interessant, maar ontwikkelt snel tot een zeer sterk seizoen dat opnieuw heel anders aanvoelt dan wat je voorheen zag.

S1 blijft voor mij de beste "big bad" hebben van alle seizoenen(tot op heden). Billy Bob Thornton is gewoon perfect in deze rol. :love:

S2 en de plotse switch naar de seventies was even verschieten, maar de personages, settings en dergelijke nemen je direct mee. Misschien niet zo goed als S1, maar nog steeds zeer goed. S3 begon voor mij niet bijster interessant, maar ontwikkelt snel tot een zeer sterk seizoen dat opnieuw heel anders aanvoelt dan wat je voorheen zag.
Meh, ik vond het eerste seizoen geweldig maar het tweede kon me echt niet boeien, ik denk zelfs drie afleveringen geprobeerd. Als het tegen dan nog niet lukt om me mee te hebben, dan houd ik het voor gekeken. Life's too short.

Meh, ik vond het eerste seizoen geweldig maar het tweede kon me echt niet boeien, ik denk zelfs drie afleveringen geprobeerd. Als het tegen dan nog niet lukt om me mee te hebben, dan houd ik het voor gekeken. Life's too short.
Idem. Seizoen 3 en 4 ga ik wel nog bekijken denk ik.
Het is een voordeel dat alle seizoenen los staan van elkaar, zo mis ik niks als ik seizoen 2 niet meer terug wil oppikken.

Fargo heeft er erg sterk gemiddelde qua niveau. Elk seizoen heeft wel iets dat er boven uit steekt.
Voor mij blijft seizoen 3 het beste, door de onnavolgbare David Thewlis en de algemene thematiek
Seizoen 4 is mss het (relatieve) minste, maar daar steekt Jessie Buckley de show :love:

Fargo seizoen 5.

Seizoen 1 kan je redelijk secuur het beste noemen, daar gaan weinigen tegen argumenteren.
Maar seizoen 3 is een close second hoor, evengoed mega sterke TV en ietwat dezelfde vibe als 1, zonder dat het een kopie is.
Seizoen 5 is gewoon goed, doch al duidelijk minder.
Seizoen 2 staat op dezelfde hoogte, en imo zelfs beter dan 5... maar is wat raarder en moeilijker om in te geraken.
Seizoen 4 is duidelijk de minste, heeft wel een coole insteek en best leuke momenten, maar al bij al heb ik me daar door moeten sleuren.

Noah Hawley is wat mij betreft toch de TV god van de laatste 10 jaar.

The war between the land and the sea (BBC)

Ik kreeg zeer aangename old school Dr. Who vibes bij deze eerste paar afleveringen, hopelijk blijft het goed.

Mindhunter er door gejaagd de laatste weken. Geweldige serie, jammer dat het gecancelled werd (wist ik al voor ik begon), want viel nog wel meer uit te halen imo.
Die serie is gecancelled net als ze super interessant werd. Die kleine van Holt die zo wat raar begint te doen, ik was benieuwd hoe dat ging uitdraaien?

Nog een aflevering of 5 en ik ben door Shameless. Al bij al een goeie serie. Niet diepgaand maar wel entertainend. Het doet wel vragen rijzen over de toestanden in Zuid-Chicago. Is het daar echt zo? Nog erger?

Is die Derry Horror zoals the house of en Midghtnight mass, of is het de ene jump scare na de andere, zoals Freddy en de klassieke Horror films. Dat laatste eb ik niet graag.

Terug
Bovenaan