Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die speelt daar idd machtig goed.Ik vind de serie wel goed.
En Peter Van Den Begin is toch gewoon geweldig

Wordt het beter na aflevering 1? Ik stoorde me echt aan het acteer werk eerlijk gezegd... Grote fan van IT en Stephen King, maar de eerste aflevering kon me niet echt bekoren.![]()
Gisteren heb ik naar de finale gekeken en het was echt wel goed. Jammer dat we nu twee jaar moeten wachten, maar het seizoen is mooi afgesloten imo. 9/10. Meer hiervan aub.
Ik vond ep 1 wel al goed eigenlijk. Maar gezien er heel wat mensen sneuvelen is de kans relatief groot dat de acteurs waaraan je je ergert niet meer meespelenWordt het beter na aflevering 1? Ik stoorde me echt aan het acteer werk eerlijk gezegd... Grote fan van IT en Stephen King, maar de eerste aflevering kon me niet echt bekoren.

S1 blijft voor mij de beste "big bad" hebben van alle seizoenen(tot op heden). Billy Bob Thornton is gewoon perfect in deze rol.Fargo seizoen 5.
Destijds enkel seizoen 1 gezien en halverwege seizoen 2 gestopt omdat dat toch niet kon tippen aan seizoen 1.
Ik ga de rest ook toch eens weer moeten oppikken want seizoen 5 was alvast weer dik in orde!
Dit is één van de redenen dat ik de serie dus goed vind.Ik vond ep 1 wel al goed eigenlijk. Maar gezien er heel wat mensen sneuvelen is de kans relatief groot dat de acteurs waaraan je je ergert niet meer meespelen![]()
Meh, ik vond het eerste seizoen geweldig maar het tweede kon me echt niet boeien, ik denk zelfs drie afleveringen geprobeerd. Als het tegen dan nog niet lukt om me mee te hebben, dan houd ik het voor gekeken. Life's too short.S1 blijft voor mij de beste "big bad" hebben van alle seizoenen(tot op heden). Billy Bob Thornton is gewoon perfect in deze rol.
S2 en de plotse switch naar de seventies was even verschieten, maar de personages, settings en dergelijke nemen je direct mee. Misschien niet zo goed als S1, maar nog steeds zeer goed. S3 begon voor mij niet bijster interessant, maar ontwikkelt snel tot een zeer sterk seizoen dat opnieuw heel anders aanvoelt dan wat je voorheen zag.
Moh, wij hebben dat op 1 avond uitgekeken en ik ben nadien echt goedgezind gaan slapenMan Vs Baby
4/10 Meh
Ik zou het ‘t dubbele van uw punten geven 
Idem. Seizoen 3 en 4 ga ik wel nog bekijken denk ik.Meh, ik vond het eerste seizoen geweldig maar het tweede kon me echt niet boeien, ik denk zelfs drie afleveringen geprobeerd. Als het tegen dan nog niet lukt om me mee te hebben, dan houd ik het voor gekeken. Life's too short.

Heel voorspelbaar maar ideaal om met kinderen te zien.Moh, wij hebben dat op 1 avond uitgekeken en ik ben nadien echt goedgezind gaan slapenIk zou het ‘t dubbele van uw punten geven
![]()
Fargo seizoen 5.
Destijds enkel seizoen 1 gezien en halverwege seizoen 2 gestopt omdat dat toch niet kon tippen aan seizoen 1.
Ik ga de rest ook toch eens weer moeten oppikken want seizoen 5 was alvast weer dik in orde!
Seizoen 1 kan je redelijk secuur het beste noemen, daar gaan weinigen tegen argumenteren.Meh, ik vond het eerste seizoen geweldig maar het tweede kon me echt niet boeien, ik denk zelfs drie afleveringen geprobeerd. Als het tegen dan nog niet lukt om me mee te hebben, dan houd ik het voor gekeken. Life's too short.
Die serie is gecancelled net als ze super interessant werd. Die kleine van Holt die zo wat raar begint te doen, ik was benieuwd hoe dat ging uitdraaien?Mindhunter er door gejaagd de laatste weken. Geweldige serie, jammer dat het gecancelled werd (wist ik al voor ik begon), want viel nog wel meer uit te halen imo.
Geen jumpscares ervaren, wel heel veel gore.Is die Derry Horror zoals the house of en Midghtnight mass, of is het de ene jump scare na de andere, zoals Freddy en de klassieke Horror films. Dat laatste eb ik niet graag.