TV Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Om het ijs te breken nomineer ik hier 2 series met 2 uiterst spannende KAK momenten
1. Game of Thrones - Tywins shitty demise
2. Breaking Bad - Hanks gotto crap at Walters (S5 pt1 finale)
Mijn nominatie is Southpark!!

Geen idee hoe je Scrubs hier op kan zetten, maar Friends eraf laat.
Van Scrubs zelfs het laatste seizoen niet kunnen afkijken.
Om duidelijk te zijn:
  1. Scrubs heeft 8 seizoenen. Het 9e is een spinoff, dat het network (opzettelijk) fout in de markt zette als seizoen 9. Als ik over de finale spreek zijn dat dus de 2 laatste afleveringen van seizoen 8.
  2. Als ge Se9 crap vond: Helemaal akkoord.
  3. Zelfs als ge Se8 niet geweldig vond: Ook akkoord. Dat was het seizoen tijdens de writers strike. Daar zaten meer misses dan hits in.
  4. Maar zoals in mijn eerdere posts: Ik had het over de series ender, en die was voor mij echt wel on point 👌.

Het einde van Friends sloot het mijns inziens perfect af.
Kan zijn, ik heb er geen mening over. Ik weet niet of ik die ooit gezien heb.
 
Ik ben dan eindelijk begonnen met modern family te bingen.
Eerst even de fomat gewoon worden. Maar nu vind ik het geweldig.
Geweldige personages en zo herkenbare situaties (net zoals friends).
 
Weet ge, ik moet mij excuseren. S1 was weldegelijk goed. Maar vanaf die power fantasy van kankersuperman in gang schoot tegen mexicaanse cartels werd het eigenlijk gewoon een standaard comicbookhero verfilming van een meth dealer.

Ik heb niks tegen powerfantasies hé, maar grond het dan toch iets meer realistisch. Of ga volledig over the top.
Als Breaking Bad wel iets bewijst, is dat een absurd aantal mensen geen idee heeft wat mexicaanse cartels uitspoken aan die grensregio.
Zelden zo een zever gelezen.
 
1000026860.gif
 
Het ergste is dat ik dit nu probeer na te doen maar het mij godverdomme niet lukt.


Anyway, Breaking Bad heb ik 10 jaar geleden gezien en alles vrij snel achter mekaar. Ik vond dat toen ook heel goed maar ik zou het nog eens opnieuw moeten kijken eigenlijk. Misschien aan een trager tempo ook.
 
Intussen seizoen 1 van The Missing uitgekeken. Toch wel een best teleurstellend einde vind ik. Nogal vergezocht imo. Zogezegd is de case gesloten, maar door de allerlaatste scene willen ze je als kijker toch doen twijfelen, en daar zijn ze in geslaagd.
Jammer dat het tweede seizoen er niet meer op zou verdergaan.
Het hele verhaal ging ook wel érg traag.
Nu, algemeen vond ik het best een spannend seizoen. Slecht was het zeker niet.

Nu begin ik aan seizoen 2, dat had ik volgens mij nog niet eerder gezien. Ik ben benieuwd...
 
Laatst bewerkt:
Vond ik ook een zeer goede serie. Enkel maar van gehoord omdat deze hier soms werd aangeraden.
Nooit van gehoord. Daarnet even een trailer bekeken en het ziet er inderdaad wel goed uit.
En Antony Starr in de hoofdrol? Die gast is echt wel goed.
Dus de serie staat nu in mijn lijstje 😁
 
Terug
Bovenaan