Foert
Member
Als je daarmee niet die van @polar bear bedoelt want die zijn motor heeft het begeven
Verder, welk merk, type, vraagprijs ?
Verder, welk merk, type, vraagprijs ?Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verder, welk merk, type, vraagprijs ?Als je daarmee niet die van @polar bear bedoelt want die zijn motor heeft het begevenVerder, welk merk, type, vraagprijs ?
En plus, die zal al geconfigureerd staan voor optimale maai-patroon op die tuin.. Ideaal dus. Er stond ook een Honda zelftrekker op benzine, dus misschien als reserve gebruikt.Het 2eIemand ervaring met perimeterdraad en een schommel? Hebben jullie de 4 indivuele poten omrand? Of botst dat ding er tegen en gaat ie dan een andere richting uit?
De perimeter draad gebruik ik alleen als de robot op stukken kan komen waar hij niet mag komen (bloemenperk) of als hij zich kan vastrijden (bv ingegraven zandbak).Da's al serieus gerief, hoe groot is uw gazon?Mijn gazon gaat in het voorjaar heraangelegd worden met matten, denk dat er vrij direct een robot op gaat rondrijden en dat de zitmaaier werkloos gaat staan toekijken.
Ne Stiga Estate 2084h
Vraagprijs weet ik nog ni, denk ergens rond de 1000 euro nog te vragen.
Nieuw zag ie er zo uit: https://www.zitmaaiersvanbommel.nl/p/stiga-estate-2084-h-nog-1-beschikbaar
Zelf geen robotmaaier, maar heb al wel eens gehoord van mensen dat ze de eerste keer dat ze maaien in 't seizoen dat wel zelf doen i.p.v. door de robot te laten doen.Ben vrijdag nog eens naar de woning gaan kijken, en in de tuinberging geraakt.. Daar stond een Honda Miimo. Kan altijd vragen dat ze die laten staan bij de woning, al de rest van de meubels mogen ze hebben, maar die robotmaaier niet!En plus, die zal al geconfigureerd staan voor optimale maai-patroon op die tuin.. Ideaal dus. Er stond ook een Honda zelftrekker op benzine, dus misschien als reserve gebruikt.
Da's al serieus gerief, hoe groot is uw gazon?
Zelf geen robotmaaier, maar heb al wel eens gehoord van mensen dat ze de eerste keer dat ze maaien in 't seizoen dat wel zelf doen i.p.v. door de robot te laten doen.
Hier ongeveer 400m² en doe dat elke week ongeveer met de benzinemaaier en dan met de kantenmaaier rond de bomen en zo.
Uw maaier aanpassen zodat hij +- 30cm boven de grond hangt. Dat lost uw probleem met de kippen opHier is de gazon drastisch verkleind. Schiet nog een 500m² van over. Kippen zijn met een enorm stuk gaan lopen nu.

Uw maaier aanpassen zodat hij +- 30cm boven de grond hangt. Dat lost uw probleem met de kippen op![]()

Hier ook al twee jaar gewoon laten botsen tegen de schommel. Gaat zonder problemen.Iemand ervaring met perimeterdraad en een schommel? Hebben jullie de 4 indivuele poten omrand? Of botst dat ding er tegen en gaat ie dan een andere richting uit?
Heb hier al bijna twee jaar (twee seizoenen) een Robomow RC304u op ±400m2.Wij hebben ondertussen prijs laten maken voor een Robomow. Rond de 2000 euro geplaatst. Ik vind hier op het forum precies vrij weinig ervaringen met Robomow. Ik dacht dat dat altijd zo een beetje de toppers waren, samen met Husqvarna of was dit vroeger? Of is dat gewoon niet?![]()
Genoeg zelftrekkende accumaaiers hoor.Konijnen en kippen zullen dat achterste stuk boomgaard wel kort houden
Denk dat de zitmaaier de deur uitmag en dat ik mij gewoon een klassieke trekmaaier in de plaats ga nemen samen met de robot.
Accumaaiers ontbreken meestal die zelftrekker functie.
int voorjaar voordat je je robot aanzet moet ge hoogstwss altijd nog eens met het machien afdoen. Allez zo doe ik dat.Mijn gazon gaat in het voorjaar heraangelegd worden met matten, denk dat er vrij direct een robot op gaat rondrijden en dat de zitmaaier werkloos gaat staan toekijken.
Ne Stiga Estate 2084h
Vraagprijs weet ik nog ni, denk ergens rond de 1000 euro nog te vragen.
Nieuw zag ie er zo uit: https://www.zitmaaiersvanbommel.nl/p/stiga-estate-2084-h-nog-1-beschikbaar
int voorjaar voordat je je robot aanzet moet ge hoogstwss altijd nog eens met het machien afdoen. Allez zo doe ik dat.
En de periodes waar het echt heel hard regent en de robotmaaier niet uitrijdt kan het wel eens zijn dat uw gras te hoog komt waardoor ge machinaal moet afdoen.

ha ja... ik heb die 1 keer op het jaar nodig of als het een periode lang regentGij wilt gewoon ni dak de zitmaaier wegdoe![]()