Gameplay is ok. Ver onder Souls qua diepte en feel, maar er zit genoeg in om niet slaapverwekkend te zijn. De wereld en melkmuil protagonist was ik wel al na een handvol uren beu. Star Wars apprecieer ik vooral wanneer het niet te fantastisch is zoals "Lone Wolf and baby Yoda" en het fantastische Rogue One.Misschien dat k eindelijks eens Jedi Fallen order probeer met hoezeer mensen opperden dat het "soulsy combat" heeft. Absoluut geen star wars fan meer, maar als de game fijn speelt...
Ik denk da'k totnutoe enkel The Surge serie ietwat waardig vind qua Souls like label. Reteslechte boss fights, maar goed leveldesign, doordachte world building en een strakke map layout. Remnants of the Ashes moet ik nog wel spelen.
Ot: na een dikke 200u en +- halfweg Iceborne effe een pauze gezet op Monster Hunter World en begonnen aan Bloodstained om de Steam Deck eens grondig in te wijden.
Voorlopig erg goed. Zeer tof dat deze een volledige Jp dub heeft en nog een hoop andere qol opties draagt tov de ol skool Vanias. Je geraakt wel zonder veel moeite enorm snel op dus beetje zelf gimpen om het nog wat tof te houden.
Hunt Showdown en Slay the Spire nog steeds in rotatie voor wanneer ik mezelf wil pijnigen.
)
.