Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké ik zit vast. Zowel Nameless King als Soul of Cinder lukken mij niet. Ben nochtans over level 100. Dexterity build met dubbele katana's. Proberen eerst nog wat levels te scoren met de DLC, maar ook die is bijzonder pittigIrithyll of the Boreal Valley gedaan. Nu zit ik aan Yhorm the Giant. Fantastische omgevingen allemaal. Enige jammere is dat je zo gemakkelijk quests kunt missen. Ergens 1 ontmoeting of zelfs 1 lijntje dialoog missen en je kan volledig uitgesloten worden van bepaalde quests. Gelukkig bestaan er guides daarvoor.

)
Kan u er perfect in volgen.Sinds het gratis op PSplus stond ben ik eens begonnen met Battlefield 2042.
Ik had gelezen dat het geen geliefde game is, met een HEEL ruwe start. Maar omdat ik momenteel zelf weinig online shooters speel (laatste was Battlefront II, wat ik beu ben geworden na de overvloed van Hero gameplay) kan ik de vergelijking niet maken met vorige edities.
Toen ik ermee begon snapte ik geen ballen van het menu. Wat een CHAOS. Hoeveel rating systemen zijn er? (3?) Waarom staat alles op zo'n onlogische plekken? Het is voor sommigen misschien een pluspunt dat er zoveel aanpassingsmogelijkheden zijn (guns, outfits, figuren, ..) maar
dit is voor mij overkill. Ook zijn de meeste zaken gewoon niet beschikbaar omdat je ze moet aankopen. Niets nieuws daar, maar qua menu en rating systeem (?) krijgt dat blijkbaar bijna de grootste aandacht.
Als je dan doorheen dat kluwen eindelijk gevonden hebt hoe je simpelweg een online game kan starten is het nog niet gedaan met chaos imo.
De HUD staat eveneens vol met info die, zeker in't begin, overweldigend aanvoelt. Ik heb al lang geen andere CoD of BF gespeeld, maar als dit de norm is geworden, I don't like it.
Ik ben de game ondertussen wel blijven spelen en heb ondertussen wel een layout gevonden die me bevalt, al heeft het wel even geduurd. Ik suck nog steeds (KD 0,54)
Alleszins, ik ben blijkbaar te old school. Ik hou van een simpele instapdrempel om van daaruit gewoon beter te worden.
Er zijn wsl alternatieven die het op die manier aanpakken. Maar zoals ik al zei, I'm out of the loop wat shooters betreft.
Ik heb ervoor gekozen wat meer tijd eraan te besteden en de dynamics wat beter te begrijpen. Maar ik kan absoluut snappen dat vele gamers (die de 20er jaren al gepasseerd zijn) hier totaal geen zin in hebben en gewoon wat willen knallen na hun werkdag. Die haken snel af bij dit soort shooters. Zoals ik ook al gedaan had bij Battlefront II, dat ivm Battlefield 2042 zelfs nog wat meer 'user-friendly' was.
Het kan ook zijn dat ik gewoon aan 't zagen ben wegens KD 0,54![]()
Da's in een heel ander genre ook een ergernis van mij. Niet elke 3rd Person SP moet Open World zijn en RPG elementen bevatten.Kan u er perfect in volgen.
Tegenwoordig moet je in ieder spel je mannetje constant upgraden en nog dit en datjes om verder te geraken.
Overal verwacht iedereen tussentijdse bosfights en hoe groter hoe beter.
Geef mij maar een lineaire shooter met goei verhaal en onderweg eens andere wapens tegenkomt die je niet constant moet aanpassen.

Ik vond het een zeer sterke game, maar na 35u zat ik aan de helft van de game (tot heel goede story ook) en had ik de gameplayloop wel wat gezien… Heb het sindsdien niet meer aangeraakt, maar ben wel van plan ooit nog eens terug te keren.Van het verhaal heb ik tot nu toe niet veel gezien, maar ik ben ook maar 6u in het spel dat volgens sommige online bronnen 80-100 uren kan duren.
Ontopic: paar uurtjes ver in Horizon Forbidden West. Het moet nog groeien bij mij. Was ook wel zo bij de vorige.. dus we zien wel.
Protip waar ik niet bij ga vertellen hoe lang het bij mij heeft geduurd eer ik het besefte. Je moet niet elke keer een kaart nemen.Nu weer bezig met Slay The Spire (PS5) de perfecte game voor tussendoor. Heb in het verleden nooit The Heart kunnen verslaan, denk dat het deze keer wel zal lukken.
Protip waar ik niet bij ga vertellen hoe lang het bij mij heeft geduurd eer ik het besefte. Je moet niet elke keer een kaart nemen.

#peace&love