Oh waaw, nice way to put my run to shame xD@bunkerbudy Any% glitchless, yup! PB is 49 minuten en een klets, niets wereldschokkend dus, maar heb me er nooit echt op toegelegd.
Heb je vids van je runs toevallig?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh waaw, nice way to put my run to shame xD@bunkerbudy Any% glitchless, yup! PB is 49 minuten en een klets, niets wereldschokkend dus, maar heb me er nooit echt op toegelegd.

) en cut content. Ik heb deze tijdje geleden tot halfweg gespeeld, maar kan me niet echt bekoren. Wat me 't meeste stoort zijn de framedrops in cutscenes, tenzij dit ondertussen gepatched is? (PS5)Kena: Bridge of Spirits uitgespeeld.
Topgame. Gfx, muziek, sfeer, story. Maar ook simpel qua upgraden etc. Dat houdt de focus vooral bij het spel ipv constant in menu's te zitten scrollen.
Ah daar heb ik geen last van gehad. Dus 't zal gepatched geweest zijn.Ik heb deze tijdje geleden tot halfweg gespeeld, maar kan me niet echt bekoren. Wat me 't meeste stoort zijn de framedrops in cutscenes, tenzij dit ondertussen gepatched is? (PS5)