Timberwinter
Well-known member
Allez, we zijn toch alweer 6,5u ver in The Witcher 3 (deze keer op PS5). Heb volledig White Orchard gecleared en net aangekomen in Velen. Alles op het gemakje aan het doen vanuit de luie zetel, I’m digging it.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kijk er naar uit deze te herbeginnen maar wacht op de PS5 upgrade die hopelijk dit jaar komtAllez, we zijn toch alweer 6,5u ver in The Witcher 3 (deze keer op PS5). Heb volledig White Orchard gecleared en net aangekomen in Velen. Alles op het gemakje aan het doen vanuit de luie zetel, I’m digging it.
Ender Lilies: Quietus of the Knights
Must-play voor elke metroidvania fan! Genoten van begin tot einde. Deze komt voor mij heel dicht in de buurt van Hollow Knight.

Ik was oorspronkelijk ook van plan te wachten, maar met al het uitstellen dat CDPR al gedaan heeft, heb ik er niet meer zo’n goed oog op.Ik kijk er naar uit deze te herbeginnen maar wacht op de PS5 upgrade die hopelijk dit jaar komt

Heel goed alleen teleurstellend einde vond ikFirewatch
Internet lag er hier even uit deze middag en had deze al op de xbox staan en I love it!
Wat een geweldig concept! Visueel is het warm wat zeker leuk is in deze wintertijd

In het begin moest ik er even inkomen, het is eigenlijk een game zoals ik er weinig speel (Fantasy en Hack and Slash) maar eens je wordt meegezogen in die wereld en dat verhaal is het gewoon dikke fun. Ook de band met zijn zoon doorheen het hele verhaal is geweldig. Topper.Ik ben er ook op aant wachten!Ik kijk er naar uit deze te herbeginnen maar wacht op de PS5 upgrade die hopelijk dit jaar komt
Was een leuk uniek systeem.Astral Chain op de Switch net uitgespeeld. Had zo wat zijn ups en down IMO, overall wel een goed spel ofc.

Jup, alles zat zeer goed in elkaar en de combat was zeker goed. Mij stoorde enkel soms de pacing wat.Was een leuk uniek systeem.
Vrij zeker dat er ooit een tweede deel komt.
Lappy![]()