Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Mafia: Definitive edition
Goede story, enkele leuke missies en mooie locatie. Jammer dat er met de open wereld zelf zo weinig werd gedaan. Ik heb deze via ps now kunnen proberen
Mafia draaide vooral rond het verhaal. Da's wel heel goed imo. De wereld is inderdaad nogal kaal en buiten taxi missies valt er niet veel te beleven.
Toch goeie herinneringen aan.
Net gedaan met de main story van God of War (PS4Pro).

Wat een sfeer, wereld, verhaal, humor... :love: In het begin moest ik er even inkomen, het is eigenlijk een game zoals ik er weinig speel (Fantasy en Hack and Slash) maar eens je wordt meegezogen in die wereld en dat verhaal is het gewoon dikke fun. Ook de band met zijn zoon doorheen het hele verhaal is geweldig. Topper.
Nog 3 dagen tot de PC release. Ik kan niet wachten!

On topic: was met Control bezig maar da's stil gevallen. Op den duur wordt het wat saai imo. Verhaal boeit me niet echt en de mechanics zijn niet goed genoeg om me te boeien. Ga het nog wel uitspelen.

Mafia draaide vooral rond het verhaal. Da's wel heel goed imo. De wereld is inderdaad nogal kaal en buiten taxi missies valt er niet veel te beleven.
Toch goeie herinneringen aan
Taxi missies? Dat ben ik nu eens helemaal niet tegengekomen in de game zelf! Net gegoogled en gezien dat er ook races zijn en outfits unlocked kunnen worden,...
Ik ga deze uit nieuwsgierigheid toch eens checken

Net begonnen met Returnal ( I know, eindelijk... ) wa een spel seg!!!
Wat ik me af vroeg, zijn er hier nog die meteen in hun eerste run de eerste boss afgemaakt hebben? xD

Mijn run is nog niet over, zit nu toch een goed stuk in biome 2 ( nog altijd van die eerste run ) vraag me af heb ik nu gewoon sjans of wat is da xD

Net begonnen met Returnal ( I know, eindelijk... ) wa een spel seg!!!
Wat ik me af vroeg, zijn er hier nog die meteen in hun eerste run de eerste boss afgemaakt hebben? xD

Mijn run is nog niet over, zit nu toch een goed stuk in biome 2 ( nog altijd van die eerste run ) vraag me af heb ik nu gewoon sjans of wat is da xD
You’re just too good!

raw

You’re just too good!
Whahaha, da zijn uw woorden, niet de mijne xD

Souls state of mind, bro! Geniet ervan!
Da zou wel kunnen, want ik heb me in het begin wel efkes moeten aanpassen. Ik speelde iets te terughoudend en da ging heel goed, alles ging dood ik was veilig, maar ik kon mijn obelites niet op tijd op rapen, wat wel een probleem is. Dan iets agressiever gaan proberen spelen, in en uit dashen voor de obelites en toch wat veilig te blijven en zo lukte het so far ook wel goed.

Heb wel sjans ze denk ik, in het begin heb je mss nog niet veel unlocks, maar de dingen die ik heb waren wel goed tbh
Mijn HP zat al op 140% , ik heb 15% protection, een astronaut, HP consumables en een artifact dat me healed on hit per adrenaline lvl.

Ik ben basicly continu full HP ahja no iets er dropte toen ik net lvl 2 weapon shizle had een lvl 4 rifle met +3 bonus damage stats.
Like ik denk dat het echt grotendeels de verdienste is van RNJezus :p

Metal Gear Solid 2 uitgespeeld.
Ik heb mezelf onlangs een PS3 gekocht, mijn allereerste console.
MGS2 is dus ook ineens de allereerste game die ik zonder muis en toetsenbord heb uitgespeeld. Op easy natuurlijk. :p
Gelukkig niet al te veel precisiemikken. Ben eens benieuwd hoe het me in een echte shooter zou vergaan.

Game was top. Metal Gear Solid 1 was één mijn jeugdfavorieten. Zeer blij om eens het vervolg te spelen. In het 'gamen uit nostalgie' topic had ik het er al eens over: Bij games uit dit tijdperk stoor ik me niet eens aan de oude graphics.
Hideo Kojima heeft volgens mij toch wel wat narcistische trekken, gezien de hoeveelheid keren zijn naam in beeld komt.

Direct zin om in nr 3 te vliegen.

Trouwens, is het normaal dat er bij die analoge sticks een soort zone is in het midden waar geen enkel signaal geregistreerd wordt? Als ik soms zeer subtiele bewegingen probeer te maken met de stick gebeurt er niets tot ik voorbij een bepaald punt ben, en dan gaat het ineens te snel naar mijn goesting. Da's toch wel het allerfrustrerende tegenover een pc-muis.

Nooit gespeeld door de doorgaans slechte reviews na de release want ik was hierin wel geïnteresseerd.
Verbeterd nu?
Inderdaad, bij de release in 2018 ook even gekeken om het te spelen maar links laten liggen door de slechte reviews. Ondertussen hebben de devs er wel veel tijd blijven insteken en zijn er 2 DLC's uit.

Wel speel ik het co op met nog 2 anderen. Alleen zou ik het niet direct spelen denk ik.

Staat op Xbox gamepass btw.

Generation Zero, machtig spel.

Nog iemand die dit speelt/gespeeld heeft?
Basis volledig uitgespeeld is een juweeltje dat Zweeds landschap , die sfeer :thumb:
een clipke van in mijn playthrough
Collectibles zijn een pain zo'n grote map , guide is aangewezen vb voor die gnomes en dat piratenlapke is puur geluk had ene maat die daar zeker een week achter gezocht heeft :rofl: zelf enorm geluk gehad en had er al drie. In co op is het wel leuk je kan een goe wapen schenken aan je buddy's en die collectibles kan je spijtig niet doorgeven.

Nog altijd aan Control bezig. Begint me meer en meer tegen te steken: verhaal is niet zo m'n ding, comat wordt vreselijk repetitief.
Daarnaast met ne maat aan It Takes Two begonnen: wow, wat een game! Wannzinnig goeie mechanics, elke level weer.
Verder nog Wildermyth: damn, ook heel knap. Heel toffe combat en ook de wereld waar in je zit is heel boeiend een meeslepend.

Nog altijd aan Control bezig. Begint me meer en meer tegen te steken: verhaal is niet zo m'n ding, comat wordt vreselijk repetitief.
Daarnaast met ne maat aan It Takes Two begonnen: wow, wat een game! Wannzinnig goeie mechanics, elke level weer.
Verder nog Wildermyth: damn, ook heel knap. Heel toffe combat en ook de wereld waar in je zit is heel boeiend een meeslepend.
Vond Control ook matig over de ganse lijn, buiten de technische kant dan. Totaal geen boeiend verhaal, vergeetbare karakters, repetitieve omgevingen en uiteindelijk niet meer dan "oké" combat. Tegen het einde, met veel powers ter beschikking, is de combat wel spectaculair, maar tegen die tijd heb je het zo'n beetje gehad en je blijft zitten met die voorspelbare waves van vijanden.

Vond Control ook matig over de ganse lijn, buiten de technische kant dan. Totaal geen boeiend verhaal, vergeetbare karakters, repetitieve omgevingen en uiteindelijk niet meer dan "oké" combat. Tegen het einde, met veel powers ter beschikking, is de combat wel spectaculair, maar tegen die tijd heb je het zo'n beetje gehad en je blijft zitten met die voorspelbare waves van vijanden.
Het ziet er wel heel cool uit maar het speelt zo niet.
Het komt vooral neer op objecten naar tegenstanders gooien want dat doet pakken meer damage dan je wapen. Af en toe gebruik je je shield eens en dat is het zowat denk ik?

Valorant nog keer opgestart.

Meteen al weer paar toxic boys in mijn team die zelf niet doorhebben dat een level 5 niet alles weet van de game.
Was geleden van beta dat ik nog eens gespeeld heb.

Top toch dat online gamen eigenlijk, allemaal zo opgefokt als iets dezer dagen.

Valorant nog keer opgestart.

Meteen al weer paar toxic boys in mijn team die zelf niet doorhebben dat een level 5 niet alles weet van de game.
Was geleden van beta dat ik nog eens gespeeld heb.

Top toch dat online gamen eigenlijk, allemaal zo opgefokt als iets dezer dagen.
Ik ben op een leeftijd gekomen waarbij ik besef dat zo'n online spellen als Valorant, Fifa, LoL, Cs:GO , ... eigenlijk niet goed zijn voor de gezondheid. Die werken verslavend omdat je je voortdurend kan meten aan je tegenstanders maar wekken ook immens veel frustratie op.

Zoveel toffe singleplayer games te ontdekken of coop indien je toch liever met vrienden speelt.

Ik ben op een leeftijd gekomen waarbij ik besef dat zo'n online spellen als Valorant, Fifa, LoL, Cs:GO , ... eigenlijk niet goed zijn voor de gezondheid. Die werken verslavend omdat je je voortdurend kan meten aan je tegenstanders maar wekken ook immens veel frustratie op.

Zoveel toffe singleplayer games te ontdekken of coop indien je toch liever met vrienden speelt.
Enige single players games die ik speel zijn simulators.

Fishing planet / fisher online.
Gas station simulator

Maar ben altijd een online gamer geweest ook al ben ik 30, toch hou ik er wel van.
Buiten dat toxic gedoe geniet ik wel ervan. Kan nog aardig mee ook eigenlijk.

Terug
Bovenaan