Mafia draaide vooral rond het verhaal. Da's wel heel goed imo. De wereld is inderdaad nogal kaal en buiten taxi missies valt er niet veel te beleven.Mafia: Definitive edition
Goede story, enkele leuke missies en mooie locatie. Jammer dat er met de open wereld zelf zo weinig werd gedaan. Ik heb deze via ps now kunnen proberen
Toch goeie herinneringen aan.
Nog 3 dagen tot de PC release. Ik kan niet wachten!Net gedaan met de main story van God of War (PS4Pro).
Wat een sfeer, wereld, verhaal, humor...In het begin moest ik er even inkomen, het is eigenlijk een game zoals ik er weinig speel (Fantasy en Hack and Slash) maar eens je wordt meegezogen in die wereld en dat verhaal is het gewoon dikke fun. Ook de band met zijn zoon doorheen het hele verhaal is geweldig. Topper.
On topic: was met Control bezig maar da's stil gevallen. Op den duur wordt het wat saai imo. Verhaal boeit me niet echt en de mechanics zijn niet goed genoeg om me te boeien. Ga het nog wel uitspelen.
In het begin moest ik er even inkomen, het is eigenlijk een game zoals ik er weinig speel (Fantasy en Hack and Slash) maar eens je wordt meegezogen in die wereld en dat verhaal is het gewoon dikke fun. Ook de band met zijn zoon doorheen het hele verhaal is geweldig. Topper.

zelf enorm geluk gehad en had er al drie. In co op is het wel leuk je kan een goe wapen schenken aan je buddy's en die collectibles kan je spijtig niet doorgeven.