Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Cyberpunk 2077

Wou al even de eerste missie spelen en even rond de stad rijden en dan gewoon wachten op de next-gen patch.
Wachten op die patch zou alleszins wel goed zijn. :p

Vigil: The longest night

Metroidvania in een gore setting met een interessant verhaal. Voelde soms wat cluncky met hier en daar wat bugs maar al bij al zeker een meer dan ok game. Heb er 25 uur over gedaan en ongeveer 100% completion. De +- 10 euro die ik betaald heb, zeker waard.

Spiritfarer
Nog niet uitgespeeld weliswaar, maar deze beginnen spelen via Game Pass. Na 30-60 minuten was ik van plan te stoppen, het sprak me niet aan (ondanks de geweldige visuals). Maar toch nog een tweede kans gegeven en nu heb ik het "one more thing" syndroom... Een hele avond gespeeld!

Prey (2017)

Moeilijk om dit spel neer te leggen. Eerlijk gezegd had ik er voor vandaag nog maar bitter weinig over gehoord, en al zeker niet dat het zo goed ontvangen werd. Het duurt even voor je door hebt wat de bedoeling is maar eenmaal je een paar strategieën ontdekt en de map leert kennen wordt het echt interessant. Eentje die ik zeker zal uitspelen, al is het maar op Easy :)

Eldest Souls - Nintendo Switch
10 moeilijke bazen die de eerste keer je ass kicken, ook de tweede en derde keer... Patronen leren herkennen en je build aanpassen naar wat nodig is, is de boodschap. Uiteindelijk een te korte game eens je het wat onder de knie hebt. 50 tal keer gestorven en een 5 tal uur over gedaan.
Goede game maar had er voor 20 euro meer van verwacht.

Tails of Iron - Nintendo Switch
Gestopt na een paar uur
de missie waar je 30 munten moet halen voor de bard
de herhaling in missie opzet en omgevingen stoorde me mateloos. Combat was leuk in het begin maar uiteindelijk is het gewoon anticiperen op de visuele hints dat je krijgt. Voor wie deze uitgespeeld heeft, is het de moeite om toch nog door te zetten?

Nog steeds bezig met The Swords of Ditto - Mormo's Curse. Ik ben niet echt een gamer en/of heel selectief daarin, maar dit vind ik toch een heel leuke game! Al eens uitgespeeld.
Eerst speelde ik het op Switch, maar tegenwoordig op de computer.
Het is soms wel lastig dat er een tijdslimiet is, al is dit niet elke keer.

Bezig met nog eens wat Demon's Souls te spelen. Ik heb mezelf nu ze ver gekregen dat ik het spel ga proberen leren speedrunnen. Toevallig nog mensen hier die het doen? Ken momenteel één Belgische streamer die Bloodbrone speedrunt.

Prey (2017)

Moeilijk om dit spel neer te leggen. Eerlijk gezegd had ik er voor vandaag nog maar bitter weinig over gehoord, en al zeker niet dat het zo goed ontvangen werd. Het duurt even voor je door hebt wat de bedoeling is maar eenmaal je een paar strategieën ontdekt en de map leert kennen wordt het echt interessant. Eentje die ik zeker zal uitspelen, al is het maar op Easy :)
Zeker ook de DLC Mooncrash spelen. Die is nog veel beter dan basis game.

Hitman 2 en 3 (PS5)

Ik had nog nooit eerder een Hitman spel gespeeld en omdat ik dacht dat het een serieus stealth actiespel was en ik niet zo’n grote stealth fan ben. Begonnen met Hitman 3 en aangenaam verrast erdoor. De stealth gameplay vind ik toch leuk en de levels lijken me eerder opgevat als grote puzzels. Ook valt op hoe dwaas het spel soms is, de makers steken geregeld wat opties tot humor er in. Ik heb voorlopig het gevoel dat dit een echt open sandbox game is, waarbij de speler echte vrijheid heeft om het eind van een level te halen.

Ik had eerst Hitman 3 gestart voor ik me herinnerde dat het tweede deel onlangs bij PS+ zat, dus nu overgeschakeld naar de levels daarvan eerst. Vind het ondertussen al jammer dat het eerste deel nu niet afgeprijsd was.
Nu wel

Bezig met nog eens wat Demon's Souls te spelen. Ik heb mezelf nu ze ver gekregen dat ik het spel ga proberen leren speedrunnen. Toevallig nog mensen hier die het doen? Ken momenteel één Belgische streamer die Bloodbrone speedrunt.

Succes, mate! Wat is je PB time tot dusver? Demon’s run ik zelf niet, enkel Bloodborne (for fun).

Mass Effect 3 (Legendary Edition)

Daamn, eindelijk de trilogie uitgespeeld en what a ride!!! Ben vooral Renegade gegaan qua manier van zeggen en niet zozeer in manier van doen, maar die hartverscheurende keuzes soms, pffff :p
Zal in de toekomst toch kijken voor een Paragon (en Femshep) en op Insanity, maar eerst de ervaring wat laten bezinken (en de Platinum unlocken)

Supergrote aanrader!

Succes, mate! Wat is je PB time tot dusver? Demon’s run ik zelf niet, enkel Bloodborne (for fun).
Wat runt ge in BB? Any% glitchless of all bosses? En wa is uwe tijd? Kwou initieel met BB beginnen ipv DeS want das me favoriete game. Maar toch DeS gedaan in de hoop dat er toch nog een PS5 BB versie komt ooit.

Hellblade: Senua’s Sacrifice
Koptelefoon aan, lichten uit, gordijnen toe en gaan! Wat kan ik zeggen over deze game, buiten “what a trip!” (See what I did there?). Absolute must-play, ik snap dat dit een BAFTA gewonnen heeft. Dit moet je gespeeld hebben om te snappen. Ik kijk al uit naar het vervolg.
Die staat al een jaar op mijn PC maar nog altijd niet aan begonnen...

The Gunk uitgespeeld. Leuk tussendoortje
Forza horizon 5. Was te kort naar mijn zin. Ik krijg er niet genoeg van. Ik wil meer races

Firewatch

Internet lag er hier even uit deze middag en had deze al op de xbox staan en I love it!
Wat een geweldig concept! Visueel is het warm wat zeker leuk is in deze wintertijd

Terug
Bovenaan