Thanks, lijkt te werken!Als Administrator runnen en in compatibility mode winxp.
bron:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, lijkt te werken!Als Administrator runnen en in compatibility mode winxp.
bron:
Telkens in act 3 gekilled tot op heden, maar het is zo easy om te zeggen "opnieuw!"
Voor mij vallen ze wel mee. En game staat nu met korting op steam.amai, is dat zo erg? kwas ook aan het denken om het te kopen, maar ik wil me niet te veel stresseren aan games (momenteel met En garde is het nochtans ook vloeken op het aantal keer dat ik dood ga)
Het kan ook aan mij liggen hoor.amai, is dat zo erg? kwas ook aan het denken om het te kopen, maar ik wil me niet te veel stresseren aan games (momenteel met En garde is het nochtans ook vloeken op het aantal keer dat ik dood ga)
Zijn maar een paar secties met die gehaktjes. Mijn zoontje van 7 kan stray uitspelen, dat zal jou dan ook wel lukken heIk ben bezig aan Chapter 8 van Stray... het scheelt niet veel of ik smijt mijn toetsenbord hier tegen de venster. Ik ben echt benieuwd naar het verhaal maar fucking hell die Zurks of wadist hangen mijn voeten uit! Wat een slechte toevoeging van zo'n spel.
Laat mij puzzelen en exporen als kat maar dat gaan lopen van die zurks is echt irritant.
Ik ga het uninstallen denk ik, ik wil verder maar speel al een dik uur tegen mijn goesting.

Zijn maar een paar secties met die gehaktjes. Mijn zoontje van 7 kan stray uitspelen, dat zal jou dan ook wel lukken he![]()

Nee, het valt best mee. Tenzij je perse een bepaalde trophy wilt.amai, is dat zo erg? kwas ook aan het denken om het te kopen, maar ik wil me niet te veel stresseren aan games (momenteel met En garde is het nochtans ook vloeken op het aantal keer dat ik dood ga)
Ik vind dat een groot deel van de charme: je voelt je Batman, zonder dat het super complex moet zijn. Dat gezegd zijnde: naarmate je meer gadgets unlocked, wordt de combat interessanter omdat je alles wel er tussendoor kan weven om je combo hoog te houden.Voor de zoveelste keer een Arkham game eens geprobeerd. Maar telkens als het op combat aankomt, ben ik gewoon gedegouteerd door de simpliciteit.
Jusant
Leuk tussendoortjeHet systeem om te klimmen was tof met de puzzels erbij. Spel was kort genoeg om niet te gaan vervelen
Heb er iets van een 3-4u over gedaanDat klimmen met RT en LT is niet m’n ding. Maar als het niet zo lang duurt wil ik het wel nog eens een kans geven.
Ligt niet aan u is vrij moeilijk, de orginele sonics nooit gespeeld.Sonic Superstars. Leuke Sonic game. 't zal wss aan mijn leeftijd en reactievermogen liggen maar ik vind deze toch wat aan de moeilijke kant precies... lol